Wie heeft er wel eens xtc gebruikt en jullie ervaring hierme

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Re: Wie heeft er wel eens xtc gebruikt en jullie ervaring hierme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:40

Iris82 schreef:
Kir_Ples schreef:
Tja dugs, je hoeft maar 1 × een verkeerd pilletje te nemen en je bent dood.
In drugs zit gewoon rattengif in en gestampte TL buisen.
En ja dat is serieus waar, ik heb een dag mee gelopen met een man die mensen van drugs af hielp.

Hahaha, het wordt hier wel steeds spannender gemaakt. Haha!
Rattengif en glas.

Hoe denk je in vredesnaam dat die drugs nog verkocht wordt? Die dealers die die zooi verkopen die worden gelyncht joh! Kijk maar naar dat 16 jarige jongetje die te sterk versneden coke verkocht en vermoord is door twee van die lui.

Neej... Er zijn dealers (met name in Amsterdam) die aan stomme toeristen rommel verkopen. En jaren geleden zijn er wel eens ooit meldingen gedaan van het versnijden van giftige stoffen in coke en XTC maar dat is al ZO lang geleden.
En dat moet je ook niet in Nederland proberen. Daar is het wereldje veel te klein voor.
Als iets ooit 1 keer voorgekomen is, moet je niet denken dat dat altijd zo is.

Ehm ja dan geloof je t toch niet Verward

Ik heb met die man mee gelopen die man is 60 jaar en heeft 30 jaar werkervaring.
En die zou aan een stageloper alles wijs gaan maken? Sigaar

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:42

Inderdaad er worden veel pillen verkocht met ander spul in en ook hier sterven er mensen van

slim bezig zijn met drugs, is van drugs afblijven. Zelfs één pilletje heeft een enorme impact in de fysiologie van het brein.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:42

Kir_Ples schreef:
Tja dugs, je hoeft maar 1 × een verkeerd pilletje te nemen en je bent dood.
In drugs zit gewoon rattengif in en gestampte TL buisen.
En ja dat is serieus waar, ik heb een dag mee gelopen met een man die mensen van drugs af hielp.

haha, dit soort verhalen zijn echt nie waar en zijn alleen in de wereld vanwege het afschrikkende effect. Dealers moeten hun geld verdienen met het verkopen van drugs, ze moeten klanten krijgen en die houden, immers het is nog steeds illegaal en dus is op straat aanbieden aan voorbijlopende mensen niet de beste manier. om klanten te houden kun je echt niet aan komen met tl buizen en rattengif, het slaat gewoon nergens op om je klanten om zeep te helpen. Immers een dode klant kan geen drugs meer van je kopen, en een slechte naam is ook geen beste zaak voor behoud van andere klanten. Bekijk de hele boel op een zakelijke manier en dan snap je ook wel dat dit gewone lariekoek is! Lachen

tuurlijk wordt er wel eens wat anders door drugs gedaan, maar dat is vaak om het produceren goedkoper te maken en niet op de klanten te vergiftigen.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 19:19

Ik sta ervan versteld hoeveel mensen er al ervaring hebben met XTC en andere soorten drugs.
Ikzelf ben er nooit mee in aanraking gekomen en zou me ook nooit laten verleiden om 'eens' te proberen.

Toch geef ik je een goede raad: stop er gewoon mee, zelfs niet één keer in een jaar. Zonder kan je je even
goed amuseren. Je zegt zelf dat je mensen hun leven erdoor hebt zien verzieken, ga dan zelf niet die weg op, maar kies een andere.

Veel succes ermee!

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 08:54

jup welleens gebruikt,jaar lang tussen de mensen gezeten die van alles en nog wat gebruikte!
kwam ook door de scene van muziek waar ik van hou, op hardcore,terror,speedcore komt het nou eenmaal gewoon veel voor en weinig daar zijn echt nuchter!na goed nog nooit op een feest gedaan! dat hou ik prima vol zonder en met genoeg energie de muziek is dan gewoon mijn bron voor energie en zo hoort het vind ik..!
Maar goed vaak in het weekend bij mensen thuis gezeten jaarlang alle mensen vdk gezien, en trippend van alles en nog wat..toen had ik zoiets van ja wil het toch wel weten ik werd erg nieuwsgierig!
toen 1x gedaan! het was wel echt geweldig ging buiten een ''rondje lopen'' de bomen en ik zweefde gewoon soort van door de straten je hebt helemaal niet door dat je benen aan het lopen zijn en die lopen maar gewoon door!
zo apart..
naja toen elk weekend gedaan paar weken achter elkaar van vrijdag tot zondag! Op een zondagavond liep ik buiten vdk in me t-shirt in de winter..toen kreeg ik echt een klap van waar ben ik mee bezig?!!!
dit wil ik helemaal niet.. en zovaak doen was ook niet leuk.. toen 3maanden gestopt nog 1x gedaan was onderhand weer hetzelfde als de 1e keer dus dat was wel super! en nu 4maanden niks meer gedaan vind het goedzo heb er ook geen trek meer naar!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 20:31

[LZP] > [MW]

Lacrymosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:38

Vroeger was ik verslaafd aan XTC en nog vanalle andere drugs.
Ben er nu wel al een hele lange tijd vanaf Lachen.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:34

Ik ben blij dat ik aan niets van die dingen verslaafd ben en dat ik geen behoeft had om te experimenteren. Het enigste wat ik kan aanraden aan iedereen is: bezin eer je ermee begint *LOL*.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:37

Ik begrijp niet dat mensen eraan beginnen.. iedereen weet toch dondersgoed dat het nergens voor helpt en dat je er - mentaal en fysiek - alleen maar ellende mee krijgt. Vooral die idioten die het doen omdat het stoer is, waar zit je dan met je verstand.. Verward

Lacrymosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:04

Redrumfox schreef:
Ik begrijp niet dat mensen eraan beginnen.. iedereen weet toch dondersgoed dat het nergens voor helpt en dat je er - mentaal en fysiek - alleen maar ellende mee krijgt. Vooral die idioten die het doen omdat het stoer is, waar zit je dan met je verstand.. Verward

Ik heb eraan gezeten gewoon door mijn vriendje in die tijd (ik was toen 12), hij nam het ook en ik wou het dan ook maar uittesten, en uiteindelijk ook aan verslaafd geraakt. Maar toen hij eraan gestorven was heb ik een tijdje in een instelling gezeten en toen heb ik het verstand gekregen om er toch maar af te blijven omdat het alleen maar dure rommel is.
Heb er maar een half jaar aan gezeten (okay ja het is niet MAAR want zelfs een half jaar is een half jaar teveel)

Maar dan heb je ook de mensen (gelijk mijn vriendin) die eraal begonnen zijn door problemen.
Zij is ermee begonnen omdat haar zus dealde, toen zij het de 1ste keer nam was dat voor haar de ideaale manier om alle problemen rondom haar te vergeten. Dus is ze het blijven nemen, en steeds meer verschillende.
In begin vondt ik het bij haar ook vrij onschuldig. Ze nam gewoon af en toe was LSD of Crack. Maar ondertusse zit ze ook al 4 jaar aan de Heroïne Verdrietig , wat ik al heel wat minder vindt.
Ze is al een paar keer proberen af te kicken maar ze is tot nu toe al steeds hervallen.
Zij gebruikt al vanaf haar 10 jaar drugs en vanaf haar 12 is het verergerd en begon ze met spuiten. Ondertusse is ze 16 en kan ze dus nog altijd niet stoppen.

Dus mensen asjeblief begin er nooit mee he, het is alleen wat dure rommel waar je je eerst misschien goed bij voelt maar op termijn voel je er u zo slecht bij en je doet je omgeving er ook alleen maar pijn mee Verdrietig.
xXx

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:17

Nog nooit geprobeerd, nooit van plan ook !!

xtc gatver weet je hoeveel mensen daaraan kapot gaan ?
Lichamelijk ben je niet verslaafd nee, geestelijk soms, soms klinkt niet erg, maar is eigenlijk vreselijk. Ook treedt er tolerantie op (Tolerantie : dat je steeds meer nodig hebt voor het goede gevoel).

Als je het kort gebruikt zijn dit de effeten : Oppeppend en bewustzijnsveranderend, Gevoelens van intimiteit met anderen worden versterkt.

Als je langer gebruikt : Vermoedelijk verandering in de hersenen, moe, zware benen, slecht geheugen.

Vaak worden ook pillen verkocht als 'xtc' terwijl er eigenlijk andere stoffen inzitten, die kunnen hartstikke gevaarlijk en onvoorspellend zijn. je zintuigen reageren anders ook heb je meer kans op hart en vaatziekten en epilepsie.

Even uit mijn bio boek gejat, zodat ik het wat netter kon verwoorden.. Ik schrok toen ik jouw topic las, kind wat doe je jezelf aan !

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:23

Citaat:
In begin vondt ik het bij haar ook vrij onschuldig. Ze nam gewoon af en toe was LSD of Crack.

Nou wat je maar onschuldig noemt! LSD of Crack... poeh!

Lacrymosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:30

Ja ik weet dat LSD een van de gevaarlijkste drugssoorte is, maar als je het maar 1 x per week of per 2 weken of zelfs per maand neemt is het wel echt redelijk onschuldig.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 20:41

Lacrymosa schreef:
Ja ik weet dat LSD een van de gevaarlijkste drugssoorte is, maar als je het maar 1 x per week of per 2 weken of zelfs per maand neemt is het wel echt redelijk onschuldig.

1x per week is echt veel hoor. Zeker voor een harddrugs zo als LSD.

Larissa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 20:45

Drugs is nooit onschuldig Knipoog Het begint meestal met een enkel keertje, maar een veel regelmatiger gebruik volgt..

Kan er ook trouwens niet overuit hoe sommige van jullie praten, alsof het enorm ''stoer'' is om te doen en dat je er zo een kick van krijgt. Er ooit bij stil gestaan dat er jonge kinderen op bokt zitten die dit lezen?

Lacrymosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:53

Bij mij was het in elk geval niet om stoer te doen. Ik probeer mensen eraf te houden als ze er nog niet aan begonnen zijn en te laten stoppen als ze al wel drugs nemen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:06

Lacrymosa schreef:

als je 1x per week lsd of crack gebruikt ben je nou niet bepaald onschuldig bezig hoor...

ook niet met een blowtje en ook niet met wat anders.
1x per week is gewoon te vaak..1x per 2 weken ook en 1x per maand eigenlijk ook

Lacrymosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:12

Het is toch onschuldiger dan de rommel die ze nu neemt hoor.
Nu neemt ze heroïne, ketamine, LSD, XTC, Crack, cocaïne; hasj en al diene rommel.
Als je gewend bent dat je vriendin dat neemt is alleen LSD en Crack echt wel vrij onschuldig.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:14

lekkere combinaties dan als ze alles tegelijk neemt Knipoog

trouwens crack = uitgekookte coke....
beter helemaal stoppen denk ik,maar dat moet ze zelf willen

Lacrymosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:19

Ketamine en heroine doet ze tesamen (ipv heroine met water te mengen doet zij dat met ketamine. lekker gevaarlijk dus)
Crack is niet volledig coke, crack is 'gezuiverde' coke.
Ik weet dat ze moet stoppen, en dat weet zijzelf ook, ze heeft al verschillende keren geprobeerd en kon na een tijd de verleiding niet meer aan, dan zegt ze, ik ben afgekickt en 1 keer nog eens nemen zou toch geen kwaad kunnen, en dan is ze weer vertrokken en raakt ze na die ene keer weer verslaafd.
Hoop echt dat ze er ooit van af kan blijven.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 19:29

Hoezo laat ze zich niet opnemen dan?

Lacrymosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:35

Dan help het tot zolang ze daar zit (misschien) en daarna begint ze gewoon opnieuw.
Ze heeft er al voor in een instelling gezeten en dat hielp niet.
Een drugsvriendin van haar zat daar ook en die dealer komt iedere week op bezoek als haar vriend. Hij voorzag haar en Luna dan voor drugs zonder dat de begeleiding iets in de gaten hadden.
Maar ja, toen Lu vrij kwam moest ze er wel voor boete en alle drugs afbetalen, waardoor ze weer in problemen kwam, ondertussen zijn die al wel afbetaald hoor, maar ze koopt nu drugs bij iemand bij haar in de buurt. En zo gaat dat door en door..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:11

Kir_Ples schreef:
Ik heb met die man mee gelopen die man is 60 jaar en heeft 30 jaar werkervaring.
En die zou aan een stageloper alles wijs gaan maken? Sigaar

Dr gaan veel wilde verhalen in de ronte maar deze moet ik wel smakelijk om lachen hoor,
zie de motivatie van Spphie-Kurk, kwam dr geen moment in je op om deze man aan te geven Kir_Ples??? Koe

Moedig hoor zoals jullie verhalen delen, en luisteren naar elkaar! Ik denk dat de meesten ook
wel inzien dat ze een probleem hebben en dat ze roofbouw plegen. Mss helpt het om dr op een riele manier over te discussieren (En daarmee doel ik niet op opmerkingen zoals die van Kir_Ples)
Zelf heb ik vroeger ook verkeerde dingen gedaan maar ben dr compleet van af heb me op laten nemen een paar jaar geleden.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:14

Jammer dat het voor haar niet wil lukken om er vanaf te komen, dat lijkt me echt heel naar. Want van binnen zal ze waarschijnlijk heel goed beseffen hoe slecht dit is en wat ze ermee kapot maakt, maar goed; helaas is dat gevoel niet sterker dan de verslaving. Erg zonde.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:55

Citaat:
maar 1 x per week of per 2 weken

Maar?! Weet niet wat een verslaving bij jou inhoudt maar 1 x per week of per 2 weken vind ik aardig vaak!