Roken levert de staat behoorlijk wat geld op. Als iedereen zou stoppen, zal de inkomstenbelasting wel verhoogd moeten gaan worden, krijgen rokers daar ook nog de schuld van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irene schreef:Het is voor de overheid niet te hopen dat heel Nederland massaal stopt met roken, hebben ze namelijk een groot financieel probleem.
Roken levert de staat behoorlijk wat geld op. Als iedereen zou stoppen, zal de inkomstenbelasting wel verhoogd moeten gaan worden, krijgen rokers daar ook nog de schuld van
slimmerik schreef:Jammer dat sommige mensen zonder sigaret niet gezellig denken te zijn.
katiavl schreef:Dat is ook de reden waarom roken niet verboden is denk ik, it's about the money
Tommy_hvj schreef:ik ben blij met het rookverbod omdat ik er niet goed tegen kan. als ik uit ben geweest loop ik gelijk een tijd te hoesten en last van me ogen. dus dan kan ik eindelijk normaal uitgaan zonder last er van te hebben:D
naadje24 schreef:in een kinderdiscotheek mag je zowiezo niet roken
dus ik snap niet hoe je dan rooie ogen en hoesten kan hebben
naadje24 schreef:Tommy_hvj schreef:ik ben blij met het rookverbod omdat ik er niet goed tegen kan. als ik uit ben geweest loop ik gelijk een tijd te hoesten en last van me ogen. dus dan kan ik eindelijk normaal uitgaan zonder last er van te hebben:D
in een kinderdiscotheek mag je zowiezo niet roken
geluksvogel schreef:Ik ben voor een rookverbod en absoluut geen roker, ga het nooit worden. Je kent mijn mening SaskiaIk kan ook niet tegen die rook en het stinkt echt zo. Nee dank je wel.
Schimmelig schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anyhow, leuk weer zo'n rokers vs. niet rokers topic, heb ze gemist
naadje24 schreef:Tommy_hvj schreef:ik ben blij met het rookverbod omdat ik er niet goed tegen kan. als ik uit ben geweest loop ik gelijk een tijd te hoesten en last van me ogen. dus dan kan ik eindelijk normaal uitgaan zonder last er van te hebben:D
in een kinderdiscotheek mag je zowiezo niet roken
naadje24 schreef:slimmerik algemeen is het bekend dat je ouder moet zijn dan 18 jaar om je in de kroeg te begeven....
dat weet elke slimmerik
dat heeft niks te maken met denigrerend te zijn naar een niet-roker want dan had ik iedereen hier in het topic wel aan kunnen vallen
het gaat mij hier meer om het feit dat ik meer het idee krijg dat er gewoon maar wat meegepraat word zonder te weten waar die klepel hangt
naadje24 schreef:in een kinderdiscotheek mag je zowiezo niet roken
naadje24 schreef:Nou ik ben met grote regelmaat te vinden hier op de koemarkt en dat zijn maar liefst 20 kroegen naast elkaar
de minimale leeftijd is 18 jaar en bij vele zelfs 21...
dus als jij denkt dat het alleen voor nachtclubs is...dan ben je blijkbaar toch niet zo slim als dat je zegt dat je bent