Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:Angela_ schreef:ik geloof ook dat dit topic er is om elkaar te steunen en je hart te kunnen luchten zonder veroordeeld te worden of afgezeken. Zoals in het dagelijkse leven vaak wel gebeurd, het onbegrip waar je tegenaan loopt. Ik vind het dan ook niet gepast om hier er een discussie over te gaan starten of iemand wel of niet ziek is.
Ik heb 2 jaar geleden 8 maanden onbetaald thuis gezeten omdat ik er helemaal doorheen zat. Met eigen huis, toen woonde ik nog wel samen. Het ware hele moeilijke maanden, zeker omdat we het financieel slecht hadden.
Ik ben nu dan blij dat ik wel in de ziektewet kon, zodat mijzelf in leven kon houden. Wat tja, dood wil ik nog niet. Ik dacht ook dat ik alles weer fijn op de rit had en doordat ik het zo druk had kon ik niet 'instorten' maar pas toen ik het even wat rustiger had kwam alles eruit.
heb jij enig idee wat dit jouw werkgever gekost heeft??
*even wat overbodige quotes weggehaald.........*
Pinacolada schreef:kijk das altijd goed! Weet je zelf al wat je wilt?
Mariek1983 schreef:Ik denk ook niet dat zo zeer verslavend is, maar de bijwerkingen zijn niet mis... En ik heb liever een middel dat mijn lichaam niet overneemt maar die alleen het seintje geeft tot het aanmaken van serotonine... Ik snap heel goed dat deze middelen een goede ondersteuning zijn, daarom heb ik ze zelf ook! Maar ik heb meer rust bij de homeopatische variant. Maar ieder moet doen waar je je zelf het beste bij voelt! Ja toch???
Pinacolada schreef:of eens homeopaat ofzo bezoek want dit is niks..
laetitia schreef:Hoe voelen jullie je tegenover het werk? Nog steeds schuldig?