Nu moet ik maar eens wat nuttigs gaan doen, ik moet zo stage-lopen en daar vooraan nog een cursus agressiehantering. Ik hoop dat ze me weer van de grond krijgen als ik ingestort ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dana01 schreef:tipje, overfrieten zijn niet vet en met ketchup erbij is er niets mis mee
Cyntje schreef:14 eieren per week is echt niet gezond
ladymagic schreef:Cyntje schreef:14 eieren per week is echt niet gezond
Onderbouw dat dan eens, waarom zou dat heel ongezond zijn?
Citaat:Weinig verzadigd vet
Bij een te hoog cholesterolgehalte in het bloed is er sprake van te veel LDL in verhouding tot de HDL. Verzadigd vet in het eten verhoogt het gehalte LDL en dus het cholesterolgehalte. Onverzadigd vet daarentegen vergroot de hoeveelheid ‘goed’ cholesterol. Bij een te hoog cholesterolgehalte is het daarom vooral van belang matig te zijn met verzadigd vet. Verder heeft het cholesterol in voedingsmiddelen, zoals in eieren, orgaanvlees en garnalen, een klein effect op het cholesterolgehalte in het bloed. Daarom adviseert het Voedingscentrum niet meer dan gemiddeld drie eieren per week te eten.
listiglistje schreef:Als je geen discipline en doorzettingsvermogen hebt zijn alle goede voornemens gedoemd om te mislukken
garny95 schreef:tita, ik krijg als ik jou zie staan in een topic de enorme behoefte om iets dood te drukken op het beeldscherm
midasje ik zit ook in mijn tweede week, welk boek heb jij ?
Yinari schreef:Jeempie, het wordt een druk topic ditMaar het is hier wel gezellig!
@ Doom, wat een leuk paard heb je! Z'n rode setje staat hem super! (mag toch wel even offtopic hè)
Yinari schreef:Jeempie, het wordt een druk topic ditMaar het is hier wel gezellig!
@ Doom, wat een leuk paard heb je! Z'n rode setje staat hem super! (mag toch wel even offtopic hè)