Woensdag is het dus weer zo ver

Sterkte; hopelijk gaan ze je goed helpen, deze keer!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:Ik kreeg van de week een sms van Barmat: Het gaat wel redelijk, het is hier heel zwaar en de tests zijn niet echt leuk te noemen. Ik heb van woensdag t/m zaterdag in een afgesloten ruimte aan een monitor gelegen waarbij ik ook nog eens een nacht niet slapen mocht, heel zwaar dus. Het doel is om zoveel mogelijk aanvallen uit te lokken en informatie daaruit te halen. Ik weet verder nog niks, volgende week komt de uitslag van de eeg.
Tot zover dus even een update.
Diablo schreef:Ik kreeg van de week een sms van Barmat: Het gaat wel redelijk, het is hier heel zwaar en de tests zijn niet echt leuk te noemen. Ik heb van woensdag t/m zaterdag in een afgesloten ruimte aan een monitor gelegen waarbij ik ook nog eens een nacht niet slapen mocht, heel zwaar dus. Het doel is om zoveel mogelijk aanvallen uit te lokken en informatie daaruit te halen. Ik weet verder nog niks, volgende week komt de uitslag van de eeg.
Tot zover dus even een update.
Citaat:Het is redelijk goed vol te houden en de artsen en personeel zijn aardig. Iedereen doet zijn best om het naar de zin te maken.
Maar ik heb wel het idee dat ik in een bejaardenhuis zit.
Ik heb bezigheidstherapie zoals bloempotten schilderen en asbakken kleiën.
En om half 11 moet ik gaan slapen.
Heel saai maar het geeft wel dagritme. internet hebben ze niet.
Diablo schreef:Ik kreeg vandaag nog een sms dat ze zeker nog een week moet blijven. Vond ze niet zo leuk.....
Diablo schreef:Het is ook echt sneu. Ze krijgt helemaal geen bezoek, dus dan kun je je behoorlijk alleen voelen. Het is hier ook 200 km vandaan, anders ging ik er wel heen....