Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brittje88

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:52

SpikkelFire schreef:
Oké Lachen
En wat voor poeder? Dan een tintje donkerder dan mn huid of dezelfde kleur als waar mn sproeten niet zitten?

Wij gebruiken altijd een hele lichte kleur van poeder. Proberen de huid nooit donkerder te maken, tis volgens mij nog lichter als de foundation. we hebben dan wel hele losse poeder doen daar een grote kwast in en tikken hem wat op de rand. Dan paar stippen op je gezicht zetten en dan zachtjes weg vegen naar de zijkant.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:53

Bedankt! Binnekort ff op jacht naar een goede foundation.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:54

Shanna_ schreef:
Ooh het is dus wel waar! Balen zeg! Die vlek is dus altijd donkerder dan de rest?

Ja, nu valt het niet zo heel erg op. Maar als ik wat in de zon ga liggen met m'n bikinie word het wel donkerder(ook weer niet als een wijnvlek ofiets). Gewoon een tintje donkerder. Maar het vervaagt wel weer als ik een tijd geen zon heb gezien dus.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:55

x_Mliss schreef:
Mijn stief vader zij dat net ook al!
Stel dat een een grote eetlepel zout in ene keer inslikt met een glas water kan je zelfs in het ziekenhuis belanden.

Nou poets jij je tanden maar met zout Nagelbijten / Gniffelen ik wens je succes. Haha! hihi

Ja hartstikke bedankt :S
Als jullie hadden gelezen paar pagina's terug hadden jullie meer geweten!

En ik zeg dus niet poetsen met zout, maar spoelen met zoutwater.
is wel ff iets anders hé!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:59

AaronYve schreef:

zou alleen niet helemaal weten wat dat zout zal helpen, het enige dat het misschien soort van doet is je tanden scrubben wat me ook niet helemaal goed lijkt. Vooral omdat dat dan krassen zijn, zou je het beter nog kunnen bleken ook niet al te goed voor je en niet te vaak doen want het haald gewoon een laagje van je tanden eraf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:00

brittje88 schreef:
AaronYve schreef:

zou alleen niet helemaal weten wat dat zout zal helpen, het enige dat het misschien soort van doet is je tanden scrubben wat me ook niet helemaal goed lijkt. Vooral omdat dat dan krassen zijn, zou je het beter nog kunnen bleken ook niet al te goed voor je en niet te vaak doen want het haald gewoon een laagje van je tanden eraf.

Zout ontsmet goed. In tandpasta zitten trouwens ook schuurmiddelen vergelijkbaar met zout en zand. Niet zo'n rare tip dus Knipoog

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:21

AaronYve schreef:
x_Mliss schreef:
Mijn stief vader zij dat net ook al!
Stel dat een een grote eetlepel zout in ene keer inslikt met een glas water kan je zelfs in het ziekenhuis belanden.

Nou poets jij je tanden maar met zout Nagelbijten / Gniffelen ik wens je succes. Haha! hihi

Poeh jemig, wat reageer jij heftig...
er werd waarschijnlijk niet eens op jou gereageerd,
een stukje terug staat POETSEN moet zout!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:26

Liek_ schreef:
Zout ontsmet goed. In tandpasta zitten trouwens ook schuurmiddelen vergelijkbaar met zout en zand. Niet zo'n rare tip dus Knipoog

ja oke het ontsmet wel, maar het ging over witte tanden krijgen. Zout is wel heel wat grover als het schuurmiddel in tandpasta. Dat zal alleen de aanslag eraf schuuren. Denk dat het zout toch aardig je glazuur aan kan tasten en dus soort van krassen maakt in je tanden.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:01

Als mijn mascara erg op raakt zet ik altijd de waterkoker aan, vul een beker met het gekookte water, laat het eventjes een beetje afkoelen(anders vervormd je hele flesje weet ik uit ervaring Schijnheilig ) en dan stop je je mascara erin,flesjes gewoon dichtgdraaid en hij kan weer mee.. Haha!

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:05

Farouche schreef:
Als mijn mascara erg op raakt zet ik altijd de waterkoker aan, vul een beker met het gekookte water, laat het eventjes een beetje afkoelen(anders vervormd je hele flesje weet ik uit ervaring Schijnheilig ) en dan stop je je mascara erin,flesjes gewoon dichtgdraaid en hij kan weer mee.. Haha!

Die had ik al gemeld Haha! Vork

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:40

Jmc schreef:
Voor iedereen die een betere huid wil. Een maskertje van Dode Zee mineralen! Of je nou een droge of vette huid hebt. Pukkeltjes of niet? Maskertje kost zo'n 2,00 euro en is verkrijgbaar bij alle drogisterijen.

(De Dode Zee bevat 40 verschillende mineralen, halogenen en sporenelementen. De concentratie is 28%, d.w.z. 7x sterker dan van andere zeeën en oceanen. Bovendien is het gehalte aan kalium en magnesium veel hoger. Deze unieke samenstelling van de Dode Zee is de belangrijkste factor voor de helende eigenschappen.

De vochthuishouding van de huidcellen verbetert, zodat de huid gladder wordt en zich merkbaar beter spant.
Kortom ze exfoliëren de huid).

Ik ben zelf bij de dode zee geweest in de herfstvakantie, heb me toen ook ermee ingesmeerd, helpt echt! Cool

Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:58

highlights door citroensap..
Werkt dat echt?
en zo ja, na hoeveel keer zie je resultaat? Lips are sealed

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 14:01

Nee, je moet dan citroensap in je haar doen en dan in de zon gaan zitten. Ja Zo heb ik het iig op internet gevonden.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 14:10

bedacht me nog een tip. Smeer je creme's niet roterend of alle kanten uit. Werk altijd van het midden van het gezicht naar de oren. Anders wrijf je ook rimpels in je gezicht Lachen

LinnieJ_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 16:07

Heb even de melk-in-bad-tip geprobeerd, Bloos
en ik moet zeggen dat mn huid nu toch best lekker zacht is Tong uitsteken

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 17:57

LinnieJ_bokt schreef:
Heb even de melk-in-bad-tip geprobeerd, Bloos
en ik moet zeggen dat mn huid nu toch best lekker zacht is Tong uitsteken

ga die tip ook maar eens uitproberen Tong uitsteken

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:50

Oh, mensen met puistjes....
Gewoon niet teveel aan doen, vooral NIET uitknijpen, krijg je lelijke littekens van.

Je huid gewoon goed schoonhouden ( 's morgens en 's avonds je huid reinigen )
Niet teveel poeder/foundation gebruiken.

Ik geef mezelf ook 1 keer in de week een gezichtsmasker, heb bijna nooit last van pukkeltjes enz enz.
Dat doe ik zo:
* Eerst je gezicht reinigen
* Daarna je gezicht scrubben ( dus met speciale scrub voor je gezicht), ik heb een goedkope van de hema.
* Daarna een masker aanbrengen ( van de Etos, zuiverend masker diepreinigend)
* Dit na 5minuten er weer goed afhalen met lauw water.
* Gezicht insmeren met dagcreme.

Dit werkt echt heel goed, het is ook gewoon goedkoop.
Ohja over dat masker, dit staat er op de achterkant:
Dit Etos masker voor de zuivere huid bevat klei dat overtollig talg in de huid absorbeert en de doorbloeding van de huid stimuleert.
Ook worden overactieve talgklieren tot rust gebracht, waardoor de huid niet zo glimt en de talgklieren minder snel verstopt raken.
De allantoine werkt herstellend en zorgt voor een soepele, gladde huid.

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 19:15

Diamante schreef:
Ik ben heeel benieuwt naar meerdere reacties over het afwasmiddel.. hihi ik durf het niet hoor! Klinkt me zooo raar!

Ik heb door dit weer echt zoooooooooon slap haar, echt gewoon niet normaal. Wordt dr chagie van... Clown

hee! ik heb het dus geprobeerd *LOL* (voelt echt raaar om dat in je haar te smeren Nagelbijten / Gniffelen )
maar het werkt wel best goed!! Lachen iig bij mij Knipoog

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik dat met dat citroensap (om m'n blonde haar net wat blonder te maken Knipoog ) precies moet doen? of heb ik daar nou gigantisch overheen gelezen? Clown

*Edit, zie het hierboven net staan *LOL* jammer dat er nou geen zon is, of werkt het anders ook?

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 19:38

k4tink4 schreef:
Ik heb ook ergens gelezen dat als je veel wortel eet, je huid meer pigment aanmaakt.

Nou ik merk er weinig van Clown en ik eet behoorlijk wat wortels!

Logisch toch dat afwasmiddel werkt tegen vet haar? Het is gemaakt om vet op te lossen (denk aan vette pannen!). Alleen inderdaad wel vochtinbrengende conditioner erna..

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:21

Ik heb mijn haar net gedeeltelijk gewassen met afwasmiddel: vertel morgen het resultaat Haha!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:50

Farouche schreef:

Deze ga ik zo meteen even proberen. Want mijn dierbare mascara is bijna op. =)

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 21:58

brittje88 schreef:
bedacht me nog een tip. Smeer je creme's niet roterend of alle kanten uit. Werk altijd van het midden van het gezicht naar de oren. Anders wrijf je ook rimpels in je gezicht Lachen

Zo weet ik er ook nog eentje:
Slaap altijd op je rug, dan word je huid van je gezicht "strakgetrokken" en krijg je minder snel rimpels. Ook krijg je niet van die mooie kussensloop-vouwen in je gezicht.
Oh ja, en als je op je buik slaapt, wordt je voorgevel geplet, waardoor de huid uitgerekt wordt en ze sneller gaan hangen.....

Nou ja, ik slaap desondanks al 22 jaar op mn buik.... Haha!

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:08

Vraag ik me toch af, als je je puistjes niet uitknijpt loop je met van die vieze gele koppen rond dat is pas vies! nog nooit littekentjes aan over gehouden eigelijk

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:12

ikje schreef:
Zo weet ik er ook nog eentje:
Slaap altijd op je rug, dan word je huid van je gezicht "strakgetrokken" en krijg je minder snel rimpels. Ook krijg je niet van die mooie kussensloop-vouwen in je gezicht.
Oh ja, en als je op je buik slaapt, wordt je voorgevel geplet, waardoor de huid uitgerekt wordt en ze sneller gaan hangen.....

Nou ja, ik slaap desondanks al 22 jaar op mn buik.... Haha!

Haha ik slaap zoveel op me buik en vergeet in de ochtend ook steeds hoe ik me creme op moet smeren. dus die rimpels zullen vanzelf wel komen Tong uitsteken

nancy1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:27

Ik heb nog eens even gezocht naar nieuwe tips, en kwam een paar grappige tegen, heb ze nog niet allemaal zelf geprobeerd:
- Gebruik baby-doekjes als make-up remover, lekker zacht voor je huid.
- Wel eens gehoord dat eigeel goed is voor je huid?
Voor al je huidproblemen, acne, rode schrale plekken... etc, etc. Het is onderzocht en eigeel bevat talrijke vitamen die goed zijn voor je huid. Hoe het werkt:
Je wast je gezicht, haalt het eigeel uit een ei en smeert dat op je gezicht. Dan wachten tot het droog is en eraf pellen. Dan nog 20-25 minuten wachten en je gezicht opnieuw wassen. Herhaal dit dagelijks een maand lang.
- Om wittere tanden te krijgen: wrijf geplette aardbeien over je tanden.
- Gebruik cremespoeling als scheerschuim, zo zijn je benen na afloop niet zo droog.