EmDee schreef:*BW Ik had gevraagd of je zonder problemen de supersmoker weer terug kon brengen en je geld terug kreeg, ondanks dat je hem gebruikt had? Of dat je hem terug bracht omdat hij het niet deed en dus kapot was? Wat hadden ze bij de winkel erop te zeggen?
Mijn humanbody peuk is gisteravond op jammerlijke wijze verdronken in het putje hier voor de deur
Vandaag heb ik bij de Primera de supersmoker gekocht en vanavond in gebruik genomen, ik moet zeggen, hij rookt als een tierelier.. Ik ben van minimaal 2 pakjes Caballero 30 per dag en soms 3 teruggegaan naar anderhalf pakje shag per week, dus ik wil niet zonder e-peuk zitten en de Primera was nu de snelste oplossing.... Ik ben benieuwd.
Sorry, dat had ik even gemist dan.... Ja, ben gewoon naar de winkel gegaan en heb gezegd dat ik niet tevreden was. Heb nog even "voorgerookt" in de winkel. Winkelmeisje, ook roker
, probeerde hem ook en begreep mijn reactie. Kreeg dus acuut mijn geld terug
Geen idee of ie dus stuk was, of dat mijn vlees nog te zwak is

Op dat e-sigarettenforum had ik eerder ergens iets gelezen dat ze soms een drupje water in de nicotineampul deden. Ik had een lege ampul en heb er een drupje water inlaten lopen (met een prikkertje een beetje een gaatje in de watten gemaakt en daar heel voorzichtig een drupje water in laten vallen)... Hij is om de tuin geleid en rookt weer als een gek, zelfs de smaak valt nog mee. Ik ben benieuwd hoelang deze ampul nu nog meegaat