Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotee schreef:Volgens mij hebben mensen met een dwangneurose een veel groter 'probleem'.....
Teminste, zo'n gevoel heb ik... Ik weet niet of dit klopt...
Medousa schreef:Jotee schreef:Volgens mij hebben mensen met een dwangneurose een veel groter 'probleem'.....
Teminste, zo'n gevoel heb ik... Ik weet niet of dit klopt...
Dat klopt
het werd een aantal pages terug heel goed uitgelegd.
Jotee schreef:Medousa schreef:Dat klopt
het werd een aantal pages terug heel goed uitgelegd.
Welke pagina? Ik ben wel benieuwd wat het dan wel inhoud etc...
BeLoVeD schreef:Jotee schreef:
Welke pagina? Ik ben wel benieuwd wat het dan wel inhoud etc...
Vraag maar raak..ik weet er zowat alles van
Medousa schreef:runningkawa schreef:En waarom paniek als ik vragen mag?
Wat denk je dan dat er gaat gebeuren als je het niet gedaan hebt?
Klinkt misschien aanvallend ofzo, maar is niet bedoeld, vind het wel interesant.
Ja waarom weet ik ook niet,
ik denk echt dat er hele erge dingen gaan gebeuren als ik het niet doe.
dan breekt er brand uit ofzo, en overlijden mijn ouders of zussen.
En zo heb ik bij alles wat ik moet doen wel een 'stimulans' om het te moeten doen (als ik dat niet doe dan krijgt mijn vader een auto ongeluk oid)
Het klinkt misschien allemaal heel stom maar ik kom er niet vanaf, ik snap wel dat het heus niet gebeurd, maar toch durf ik het risico niet te nemen
plotie schreef:Zelf heb ik geen maar mijn moeder moet altijd dezelfde kleur van wasspelden per kledingstuk hebben. Dus als ze een tshirt ohangt moet dat hangen met bijvoorbeeld 2 gele knijpers en niet een gele en een blauwe bijvoorbeeld.
Liveyourlife schreef:Ik vind het fijn om mijn kopjes met de oortjes naar rechts in de kast te zetten en om mijn handdoeken te sorteren op kleur. Dat doe ik ook meestal, maar als iemand bij mij eet en de afwas doet dan vind ik het niet erg dat diegene de kopjes anders in de kast zet. En dat maakt het verschil.
Urielle schreef:plotie schreef:Zelf heb ik geen maar mijn moeder moet altijd dezelfde kleur van wasspelden per kledingstuk hebben. Dus als ze een tshirt ohangt moet dat hangen met bijvoorbeeld 2 gele knijpers en niet een gele en een blauwe bijvoorbeeld.
Oeh, dat doe ik ook bedenk ik me nu! Ik heb er meer dan ik denk