En voor mij is Afrika een voorbeeld, net als Tibet zou kunnen zijn en Rusland lang geweest is en deels nog steeds is.. Alles wat niet westers is..
katiavl schreef:China onderdrukt men niet,
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:China onderdrukt men niet,
nickyu schreef:sronnie schreef:Maar er bestaat wel een methode om gewassen te klonen en genetisch te veranderen. Toevallig dat ze hier in de buurt daar een heel veld en kas voor in beslag hebben genomen om allerlei onderzoeken mee te doen.
ja ..ivm ziektes zodat er steeds minder oogsten , ook daar doodgaan aan bepaalde virusjes bv
of sterker zijn tegen invloeden van buiten af
maar geen voeding in de bodem (al dan niet van buiten af ) en geen water ..overleeft niks en niemand
Citaat:maar niemand tibet? denk daar is over na...
Nickeltje schreef:Smurf is wellicht even haar innerlijke balans terug aan het vinden...
marleen_usar schreef:Dat een ongezonde geest voor ziektes zorgd ben ik het 100% eens,ik heb ook verschiilende kwalen die voort komen uit mijn huidige situatie.Het doet alleen pijn om te horen waar iets vandaan komt, want niemand wil zich zelf toch ziek maken? Reuma is ook zoiets,last van je knieèn betekend dat je vast loopt.Een oog ontsteking wil zeggen dat je zicht tijdelijk is veranderd,je moet dus de dingen anders zien.Hoesten wil zeggen, blaffen naar de wereld je uit je ongenoegen.Je weerstand die te laag is wil zeggen dat je ergens geen weerstand tegen bied.En zo kan ik nog lang door gaan, Louise Hay heeft daar vele boeken over geschreven.Ze zijn erg confronterend maar ja de waarheid is soms hard.
Nickeltje schreef:Reuma is een auto-immuun ziekte, wat heeft dat met geestelijke gesteldheid te maken?
Het enige wat ik hieraan aan geestelijke gesteldheid kan koppelen is dat als je ziek bent (waar je met reuma niks aan kan doen) hoe je dan met je ziekte omgaat, maar dat heeft dus helemaal niks met de oorzaak er van te maken!