Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gapbdh schreef:Mijn ouders weten het ook, alleen reageren ze er gewoon niet op.
Hun hebben gewoon een 'happy family', alleen zie ik dat niet zo.
MelOdYs_Star schreef:Het ligt bij mij denk ik heel anders. IK viel niet op meisjes, en heb ik ook nooit gedaan en doe ik nog steeds niet. Dit meisje is anders, klinkt heel dom he? Ja weet ik. Het is alleen dit meisje, verder kijk ik niet/denk ik niet en voel ik niets voor een ander meisje. Ik vind het ook raar van mezelf. Ik weet ook als dit uitgaat, áls het uitgaat, dat ik dan niets meer voor een meisje kan voelen en dan ook gewoon iets met een jongen wil. Het probleem van mijn ex is niet, dat hij het raar vindt dat ik met een meisje kreeg, maar dat hij het niet kon hebben dat ik uiteindelijk -terwijl ik in zijn macht stond en soms nog sta- toch bij hem wegging. Hij heeft me nog zoveel meer geflikt dan dat, dit zijn dingen die ik niet eens zo heel erg vind, althans, niet het ergste wat hij gedaan heeft.
Chupa schreef:Ik kwam dit topic weer tegen, nadat ik er een hele tijd geleden in gereageerd had. Ik deed het al langer, maar de laatse maanden voornamelijk om een bepaalde jongen. Dankzij diezelfde jongen ben ik er nu helemaal af
Chupa schreef:Nu voel ik me wel een beetje trots, haha
Chupa schreef:Dankje
Ik heb het al heel vaak geprobeerd, te stoppen, maar iedereen hier zal het zelf wel weten: hoe graag je ook wilt, het lukt niet om eraf te komen. Het was ook niet zo dat het op die manier bij mij over is gegaan. Door die jongen kreeg ik opeens veel meer zelfvertrouwen, hij liet me (onbewust) zien dat heel veel dingen de moeite waard waren, en dat ik, als ik iets maar graag genoeg wilde, het ook kon. Vandaar ook mijn onderschrift trouwens
Ik ben zelf heel erg veranderd en mijn hele levens ook. De littekens zullen blijven zitten en ja, daar baal ik van, maar ik ben heel blij dat ik er deze keer van onvertuigd ben dat er geen littekens meer bijkomen.