Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiiGurl schreef:ik word echt gek van me piercing gggggrrrrrr, die bult bij me traguspiercing wilt maar niet weggaan
_erika_ schreef:aaahh k mag me helaas NOG niet melden..
volg het wel al een tijdje maar volgend jaar april is het dan zo ver word ik 15 en krijg ik EINDELIJK me navelpiercing =D
eerst moest ik 18 zijn toen 16 en 3 weken trug op vakantie heeft me vader beslote dat het dan tog eindelijk magop me 15e
van mijn moeder mogt het als het van mijn vader mogt.
en nu mag het duss
maar nu had ik duss een vraagje hea
zijn jullie bekend met lifestyle ien maastricht... ??/
en hoe is die kwa hygiene enz
xx daphne
mariellexxx schreef:MiiGurl schreef:ik word echt gek van me piercing gggggrrrrrr, die bult bij me traguspiercing wilt maar niet weggaan
Kan je mij stap voor stap vertellen wat en hoe en waarmee je hem schoonmaakt?
Ik heb er namelijk ook 1, nooit ergens last van gehad, en ik kan je misschien helpen door een andere manier van doen?
Sorlede schreef:_erika_ schreef:aaahh k mag me helaas NOG niet melden..
volg het wel al een tijdje maar volgend jaar april is het dan zo ver word ik 15 en krijg ik EINDELIJK me navelpiercing =D
eerst moest ik 18 zijn toen 16 en 3 weken trug op vakantie heeft me vader beslote dat het dan tog eindelijk magop me 15e
van mijn moeder mogt het als het van mijn vader mogt.
en nu mag het duss
maar nu had ik duss een vraagje hea
zijn jullie bekend met lifestyle ien maastricht... ??/
en hoe is die kwa hygiene enz
xx daphne
Heb ik alleen maar goede verhalen over gehoord
Skitter schreef:mariellexxx schreef:
Kan je mij stap voor stap vertellen wat en hoe en waarmee je hem schoonmaakt?
Ik heb er namelijk ook 1, nooit ergens last van gehad, en ik kan je misschien helpen door een andere manier van doen?
Ik kreeg betadine zeep mee van mn piercer en als ik onder de douch stond dan liet ik 'm eerst ff goed nat maken, met warm water uiteraard, wordt ie ook lekker los en zacht van. Daarna wat zeep op mn vingers en dan ging ik aan mn ringetje draaien. En ook echt goed dat ie echt soepel werd en het zeep ook in het 'gat' zelf kwam..
Zo heb ik het gedaan
En heb nooit problemen mee gehad, ook geen bult oid
kaatje77 schreef:Ik weet nog dat ik de eerste keer met mijn navelpiercing achter de broek bleef haken.
Dat doet pas pijn! Het zetten is daar niks bij vergeleken.
Polivy schreef:kaatje77 schreef:Ik weet nog dat ik de eerste keer met mijn navelpiercing achter de broek bleef haken.
Dat doet pas pijn! Het zetten is daar niks bij vergeleken.
O ja! Ik heb dan geen navelpiercing, maar een clithood. Een dag erna ofzo was ik in de stad en mijn paraplu viel. Automatisch bukte ik, zonder door m'n knietjes te gaan, niet meer denkend aan mijn piercing. Dat deed ook wel zeer ja![]()
En stukken minder dan het zetten
Polivy schreef:Skitter schreef:
Ik kreeg betadine zeep mee van mn piercer en als ik onder de douch stond dan liet ik 'm eerst ff goed nat maken, met warm water uiteraard, wordt ie ook lekker los en zacht van. Daarna wat zeep op mn vingers en dan ging ik aan mn ringetje draaien. En ook echt goed dat ie echt soepel werd en het zeep ook in het 'gat' zelf kwam..
Zo heb ik het gedaan
En heb nooit problemen mee gehad, ook geen bult oid
Gewoon even tussendoor hoor: Mijn piercer zei dat je juist niet moest draaien.
_erika_ schreef:bedankt ,
nu weet ik dat ik lifestyle dus kan vertrouwen,
want ik heb er geen ervaring mee duss ..
en nog een vraagje deed het veel pijn bij het zetten??
en word het snel gedaa of gewoon in 1 keer erdoorheen en hoe kan je het het best schoonhouden??
xx
Myryana schreef:hehe.. ik had het nog leuker.. toen ik die van mij net had laten zetten moest ik daarna 7 uur in het vliegtuig terug naar NL gaan.. -dat- is pas oncomfortabel.. En mijn ma daarna doodleuk vragen 'Waarom loop je zo raar?'