O Annemiek ik dacht dat ik niks miste. Maar dat stokbroodverhaal
Niet te lang over denken.Voor de paarden ga ik toch maar met stukjes wortel aan de slag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet te lang over denken.
Had de amandelen meteen bij de boter gegooid i.p.v. eerst boter en zo verwarmen. Toen roerde ik de amandelen wat stuk, dus iets minder mooi, maar nog steeds heel lekker. Moet alleen nog wel op zoek naar een goedkoop adres voor geschaafde amandelen.
Ik heb er al onwijs veel aan gehad. 
Dat amandelding ga ik ook maken als ik uit mn bakdip ben.
wennie schreef:Ik ben ook snel moe, maar ik begreep dat dat na een aantal jaar dieet beter kan worden (ben pas 7 maanden op dieet).
kan nooit kwaad)
Dus nu zoek ik naar een alternatief.
koeke schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar het boterkoekrecept. Jammer dat je niet tegen de BKB's lijkt te kunnen. Heb je er maar een gegeten of een paar achter elkaar (omdat ze zo lekker zijn)? Ik vind ze heerlijk én praktisch maar moet het wel bij eentje per keer laten. Lijkt me lastig als er zoveel dingen zijn waar je niet tegen kunt. Melk vervangen vind ik geen punt, maar een ei lijkt me een heel gedoe.
. En het ei vervang ik door eivervangingspoeder. De hele bups zal wel gehusseld
moeten worden. Temperatuur en tijd van bakken is zoals bij elke boterkoek, dus dat moet ik nog even opzoeken. Geloof dat dat ongeveer 175 graden en 40 minuten is (uit mijn blote hoofd en een grijs verleden).