Meer mensen met een Whiplash?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smookey

Re: Meer mensen met een Whiplash?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 12:50

khirshanta schreef:
Smookey: hoe doen jullie dat toch....
Ik denk hetzelfde als jij, je voelt je k.ut, je doet het toch, en je voelt je k.utter Tong uitsteken

Fijn om te horen (niet voor jouw natuurlijk), maar was al bang dat ik een zwartkijker was. Heb echt zo de balen, kan echt ieder moment wel in janken uitbarsten Boos! Morgen weer extra bij mijn therapeut langs omdat het niet gaat, moet zaterdag werken, maar denk dat ik even ga kijken of ik een vervanger kan regelen, want dit wordt echt niks...

Ik ben toendertijd ook zelfstandig minder gaan werken. Ik was 20 en wilde nog niet de WAO in, daar vond ik mezelf echt te jong voor en inderdaad wat ik hier ook las, je hebt toch een soort stempel achter je naam, zo voelde ik dat. We zijn wel aan het proberen om het via de advocaat terug te krijgen.

Ben benieuwd hoelang dat zaakje gaat duren, wat zijn die advocaten traag!!! Maarja misschien ook wel goed, want ik merk nu na die terugval dat het dus helemaal niet zo gaat goed en ik dus niet met schikking genoegen moet nemen...

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:52

Nou bereid je maar voor dat het lang duurt!!
Het heeft bij mij 3 jaar geduurd voordat ik iets van de schadevergoeding zag!!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:58

'Gelukkig' ben ik dan op eigen houtje tegen een boom aan gereden Tong uitsteken

Ik lees mijn lijstje op (want anders vergeet ik het), 'Ja, je hebt toch echt een whiplash' Alsof ik het de vorige keer dat 'ie het zei wilde ontkennen Clown

Dat is allemaal leuk en aardig, maar zo gaat het niet verder, dus hij wat geduwd en gevoeld, 'Zozo...' 'Oh jee' 'Nou, het zijn net staalkabels daarbinnen'

Dus fysio Clown

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:00

Ohja, en ik heb zoveel last van mijn hart, en ik val af terwijl dat niet meer de bedoeling is (ik weeg nog maar 65/66 en ik ben 1.87,5), dus vier flesjes bloed afgenomen, misschien een schildklier probleem. Dat hing er dus ook mee samen, maar stond weer apart, en... Voor maandag eerste fysio afspraak, volgende week terug naar de dok voor meer tests (waaronder geheugentest)

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 13:09

shcmarathon schreef:
Nou bereid je maar voor dat het lang duurt!!
Het heeft bij mij 3 jaar geduurd voordat ik iets van de schadevergoeding zag!!

Nou dan mogen ze gaan opschieten, want ik ben al 4 jaar bezig Knipoog

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:11

@khirshanta hopelijk komt er iets uit wat goed te behandelen is, want zomaar afvallen e.d is niet helmaal zo als het zijn moet.

hopelijke gaat het na maandag verder ook wat beter wanneer je bij de fysio bent geweest.

in ieder geval: Sterkte de komende tijd.....

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 13:14

Hé Lizanne, zo te lezen gaat het dus niet goed. Balen zeg!!! Hopelijk komt er iets uit die test, want dat afvallen en die klachten van je hart zijn niet goed!!!

Hopleijk heb je wat aan die fysio... Sterkte en als er iets is Ach gut

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:16

Dank je, °fluistert° mijn moeder is meteen weer in alle staten, doet net of zij het heeft, kijkt me aan alsof ik mezelf verschrikkelijk zielig zou moeten vinden.

Ze heeft de verzekering net veranderd, dus daar had ik haar voor bedankt (mijn vader is pas van werk veranderd, ik wist niet dat je dan ook kon veranderen, dacht dat het alleen per nieuw jaar kon) 'Het is maar een geluk dat er iemand met verstand van zaken is, je wist niet eens dat er vergoeding voor was. Had je mooi een rekening gekregen van 1500 euro'

1: Bedankt Mammie Tong uitsteken
2: dat had ik toch al een tijdje eerder opgezocht, ik wist eigenlijk toch stiekem al wat ik kreeg, wanneer en hoeveel. Maar nu krijg ik gelukkig wat meer (500 euri, hoeveel behandelingen is dat voor jullie?)

Hoe gaat een fysio bij jullie? Eerst masseren en dan zo'n stroomkastje erop? Zou ik het meteen al moeten merken?

En dank jullie Lachen Heerlijk om tenminste mensen te hebben die het begrijpen

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 13:23

Heel fijn als er mensen die wel helder kunnen denken dat ze dat dan ook een doen, scheelt je weer een hoop energie Knipoog

Weet ik niet hoeveel behandelingen dat is. Ik heb fysio gehad, maar dat werkte bij mij niet. Hij kraakte en masseerde en toen ik later bij mijn HA kwam om te vertellen dat het niet werkte zei hij dat hij ook absoluut niet mocht kraken en/of masseren Rolleyes

Ik loop nu bij een massagetherapeut. Zij komt uit Amerika en zij stimuleerd mijn "punten" van mijn nek om ze zo weer aan het werk te krijgen... (dat werkt bij mij heel goed, maar heb al gemerkt dat niet 1 Whiplash hetzelfde is en dus ook niet 1 therapie is die voor iedereen werkt)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:28

Ik geloof dat de meesten fysio mensen hier wat los masseren, en dan zo'n stroom kastje erop zetten. Probleem is dan dat ik van stroom eigenlijk me (onbewust en ongewild) vast ga zetten.
Maar ik moet niets zeggen, alleen even afwachten hoe het gaat.

Bedankt smookey! Nu nog wachten tot mijn moeder weer bedaart, rationeel en rustig wordt, en zich realiseert dat zij het niet heeft, maar ik Tong uitsteken (niet dat ik er echt veel mee zit, ik bedoel, ik zit er al wat langer mee, dus als de dokter ineens zegt fysio ga ik niet plotseling door een heel diep dal Tong uitsteken)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:33

ik heb morgen om half 8 fysio, ik moet 2 of 3 keer
toen ik dat tegen de fysio zei lachte hij me uit

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:34

twee of drie keer? Kan dat dan effectief zijn? Ik moet al 9 keer (en dat is om te beginnen, kijken of het aanslaat, misschien bij jou ook zo?)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:35

Wacht, nee, sorry, jij hebt het nog niet zo lang, dus het kan zijn dat je een 'preventief-verhelpende' behandeling krijgt. Je hebt kans om je vast te gaan zetten, en je wordt nu extra los gemaakt om te voorkomen dat het zich meer vast gaat zetten nav. het vastzetten zeg maar. Denk ik dan

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:37

weet niet, 2 of 3 behandelingen binnne 2 weken
dus vrijdag eerste keer en dan volgende week nog twee keer
om het los te maken inderdaad

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:40

khirshanta hopen dat ze in het bloed iets vinden, want zoveel afvallen is toch niet goed.

Ik moet ook minstens 9x naar mijn therapeut en dan kijken we weer verder zei ze Pling

khirshanta die laatste zin is echt geweldig, sorry maar het las heel grappig *LOL*

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:42

Ik hoop ook echt dat mijn schildklier het niet doet...

Kromme stelling, maar daar ben ik goed in Tong uitsteken

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:50

Oeps niet goed gelezen

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:38

Zo weer terug van vakantie. Ik had voor de lange rit in de auto een nekkraag en er werd gevraagd hier nog even een reactie over te geven. Ik heb veel baat gehad bij de nekkraag. Normaal is auto rijden nogal vermoeiend maar met de kraag om ging het een stuk beter. Ik heb zelfs lekker in de auto geslapen, heb ik nog nooit gedaan. Het is een aanrader om het te proberen.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 13:35

Manonutjuh, bedankt voor de info Knipoog Ik denk dat ik er toch maar eentje aanscaf voor de tijden dat het echt niet meer wil.
Fijne vakantie gehad?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:00

Nou heb nu voor elkaar dat ik de komende paar weken bij een rustigere attractie sta.
Nu hopen dat het daar iets beter van wordt.
Want op het moment is het echt ff niet leuk meer, zit aan mn max qua pijnstillers en het werkt nog niet.

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 11:17

Hé wat balen zeg. Hoop voor je dat je het nu even iets rustiger aan kan doen. Hou jezelf goed in de gaten!!! Sterkte...

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:03

Pfff.... Moet ff klagen hoor.
Dacht dat t redelijk goed met me ging,
weer wat aan het rijden, fietsen en wandelen...
Gister controle, moet ik de 31 wéér n discusdenervatie -herstel kan tot 3 maanden duren- , ondertussen de 8e, word er zó moedeloos van. Huilen Huilen Huilen
M'n paard gaat "op kostschool" bij een goeie trainer, kassa, maar is nu even de beste oplossing.
Arts zegt nog nooit iemand te hebben gezien die zó stuk is... tja daar mag je het mee doen. Verdrietig

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 17:50

Amanda sterkte, balen dat het niet opschiet Ach gut

Ik loop nu bij een cesartherapeute en merk dat mijn rug eigenlijk steeds meer pijn doet, ook zag ze dat mijn linkervoet zwabbert voor ik hem neer zet ze vond het zelf ook nogal raar volgens mij Verward

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:59

Vandaag bij een vervangende arts geweest, heb nu voor 's avonds er ook nog tramadol bij gekregen.
Mag die niet overdag omdat ik dan mijn werk niet meer mag doen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 22:12

moet zeggen dat het hier echt super gaat
heb nog wel fysio maar verder weinig last meer