Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wafel schreef:Is het zelvde met alcohol het mag niet onder de (bier) 16 (sterk) 18
maar het gebeurt toch massaal...... Ook verbieden dan ? Zodat alle mensen die er wel mee om kunnen gaan ook niks meer kunnen drinken ?
Wafel schreef:pharagirlke schreef:Wafel; Het begint met een joint en waar eindigt het? En ja hoor, er zullen er vast zijn die het houden bij een joint, maar er zijn er veel te veel die dat niet doen!
Vind ik onzin er zijn HEEL veel mensen die het bij blowen houden. EN die beginnen aan andere spul hadden het toch wel gedaan denk ik. Als je daar vat baar voor bent gaat het toch snel de verkeerde kant uit. Ik ken heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mensen die veel blowen maar geen andere drugs gebruiken. Bij alles wat je kunt bedenken is er wel een groep mensen die door schiet.... Ook met alcohol en roken enz enz enz moet je mensen dan alles verbieden ? Niet vind ik een ieder moet zijn eigen keuzes mogen maken.
Is het zelvde met alcohol het mag niet onder de (bier) 16 (sterk) 18
maar het gebeurt toch massaal...... Ook verbieden dan ? Zodat alle mensen die er wel mee om kunnen gaan ook niks meer kunnen drinken ?
Zo zijn er nog wel hoop voorbeelden.
EN wat betreft die zware straffen zo erg is wiet niet..... Ga maar eens zoeken naar wat wier precies met je doet met en zonder tabak.... Als je daar zware straffen op zou zetten zou het zwaar overtrokken zijn.....
Hardrugs mogen ze dat van mij wel ! Dat soort drugs moet je uit roeien. Net zoals dealers dat met elkaar doen![]()
Nieuws
Afrekening !
Yeah !!! Weer een crimineel minder !!!!![]()
Niet in alle gavellen een crimineel maar in veel gevallen zal dat zeker zo zijn !
pharagirlke schreef:Misschien zouden ze eens kunnen beginnen bij de kern. De 'grote vissen'. Maar daar raken ze vanzelfsprekend niet zo snel aan; als je ze kent en je gaat het zeggen krijg je zelf een hele ondervraging 'want je kan ze alleen kennen als je zelf in het milieu zit' (niet dus) én als ze te weten komen dat jij de 'verklikker' bent heb je een probleem.
Geen mensen die drugs maken = Geen drugs = geen dealers = geen drugs bij de jonge mensen = geen verslaafden.
Dus de ''makers'' maar eens aanspreken dan? Ach wat klinkt het simpel zo.
Somebitch schreef:Tja, of je moet je af gaan vragen hoe hun aan het geld komen?
Jotee schreef:Niet voor mij bestemd!
susie1981 schreef:Hier bij ons hebben de jongeren een hok (platteland)
Daar gaan ze verzamelen voordat ze gaan stappen.
Een paar jaar terug heb ik bij Sanders supermarkten gewerkt en werden er letterlijk pallets bier gekocht voor "t hok
patsur schreef:pharagirlke schreef:Misschien zouden ze eens kunnen beginnen bij de kern. De 'grote vissen'. Maar daar raken ze vanzelfsprekend niet zo snel aan; als je ze kent en je gaat het zeggen krijg je zelf een hele ondervraging 'want je kan ze alleen kennen als je zelf in het milieu zit' (niet dus) én als ze te weten komen dat jij de 'verklikker' bent heb je een probleem.
Geen mensen die drugs maken = Geen drugs = geen dealers = geen drugs bij de jonge mensen = geen verslaafden.
Hoe kort door de bocht, de makers van harddrugs zijn zo moeilijk te vinden. Niemand weet waar drugs vandaan komt, er is nergens een groothandel o.i.d.
pharagirlke schreef:Misschien zouden ze eens kunnen beginnen bij de kern. De 'grote vissen'. Maar daar raken ze vanzelfsprekend niet zo snel aan; als je ze kent en je gaat het zeggen krijg je zelf een hele ondervraging 'want je kan ze alleen kennen als je zelf in het milieu zit' (niet dus) én als ze te weten komen dat jij de 'verklikker' bent heb je een probleem.
pharagirlke schreef:AaronYve; ze houden hun mond niet dicht voor de centenEerder voor hun eigen leven en vooral dat van hun gezin en hun vrienden! Dus ga je de weg af en ooit kom je wel bij de kern. Maar of de politie daar ook heen wil? Dát is een andere vraag natuurlijk.