Heb er dus ook flink de balen van...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:cowgirl, hoe kan een MRI onder narcose je hebben geholpen dan?
Lavandula schreef:Uitslag MRI: Ik moet er maar mee zien te leren leven. Er is niks aan te doen
Heb er dus ook flink de balen van...
sjaantje schreef:Wat naar zeg Lavandula.... Ik hoop dat je het door trainen een beetje dragelijk kan maken.
Cowgirl schreef:Citaat:cowgirl, hoe kan een MRI onder narcose je hebben geholpen dan?
dat weet niemand..ook de artsen stonden voor een raadsel.
Wellicht heeft een complete ontspanning ervoor gezorgd dat er iets uit de knoop is gegaan . De volgende dag merkte ik al verschil namelijk.
superpony schreef:Lavendula, dat is rot. Ik zou zeker anders eens na de fysio of nu al naar een sport preventie centrum gaan. Daar kan je onder echt goeie begeleiding sporten en gericht trainen. Ik weet iemand die last had met werken, en daardoor zijn werk weer beter kon doen. Het wordt misschien niet beter, maar je kan slechter misschien voorkomen?........?
superpony schreef:Goed hoor, maar te erg dat je 8 jaar al zo hebt rondgelopen eigenlijk. Hadden zeeerder wat gedaan, had je eerder ook preventief aan de slag gekund.
Hoewel ik zelf natuurlijk ook al vanaf de lagere school weet van de vergroeiing en al meerdere keren heb platgelegen. het klinkt zo makkelijk, maar rugklachten zijn dus nog een onderschat kindje.....
Lavandula schreef:Het is geen hernia. Ik heb een aangeboren afwijking in mijn rug, waar niks aan te doen is![]()
Fysio krijg ik al 3x per week, dat zal zo blijven de aankomende maanden. verder met sporten proberen de boel wat sterker te maken zodat ik wat kan gaan opvangen...
Lous schreef:Maar idd om de pijn te ontwijken zat ik de hele tijd van voor naar achter te bewegen. Werd aangestaart alsof ik gek was
Lavandula schreef:Officieel mag ik niet meer paardrijdenMaar mag wel sporten en vind paardrijden daar ook onder vallen
Idd net zoiets als scoliose
Citaat:alhoewel ik ook weer las van geen trilplaten enzo. Ben daar ook niet zo weg van. Heb het jaren terug op de sportschool, toen het net nieuw was geprobeerd, maar kreeg enorme koppijn en vindt het niet prettig ook.