[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjet90

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:27

PrinCessRomy schreef:
[gast1122] schreef:
Geen ideeeee Nagelbijten / Gniffelen
Nee, niet dat ik het 'eng' vind. Maar ik denk dat ik me een beetje ongemakkelijk voel.
Ach, ik zie wel hoe het allemaal loopt hoor Haha!

er zijn veel shops dat als je er binnen loopt dat je je dan op je gemak voelt! kan je misschien voor meerdere shops kijken? Ja

Nou idd Tong uitsteken Ik heb 2 shops van hetzelfde filiaal. Bij de een heb ik altijd het gevoel dat ze mij zo snel mogelijk weg willen hebben. En bij de ander kom ik ook heel vaak langs om gewoon een praatje te maken of om een staafje voor zo'n gesloten ringetje te laten verwisselen. (ik krijg dat balletje er nooit zelf in Tong uitsteken ). Als ik jou was zou ik idd gewoon langs gaan en informatie vragen, stiekum checken of alles wel snor zit met de hygiene en dan een keuze maken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:45

Dat vind ik ook Ja Vind hygiëne ook echt belangrijk, dat ik gewoon bij een goede zaak kom Lachen
En niet zoals jij hierboven zegt bij zo'n zaak waar ze je zo snel mogelijk weg willen hebben (dus eigelijk alleen maar je geld zien).
Ikzelf heb liever dat je gewoon even een praatje kan maken.
(Dat bedoelde ik ook met 'niet op mijn gemak zijn'. Precies wat jij hierboven zegt bedoelde ik Knipoog)

Ikzelf woon in NB, en hoorde al van veel mensen dat in Den Bosch 'Jims tattooshop' heel goed zou zijn Lachen . Iemand die het daar ook heeft laten doen ?
Xx Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:54

[gast1122] schreef:
Misschien kunnen mijn ouders me helemaal platgespoten wel naar zo'n shop brengen, en als ik dan bijkom .. Dat die piercing er dan al inzit Nagelbijten / Gniffelen
Hahah nee, ik ga gewoon en klaar hoor. Ik wil het, dus moet ik ook niet gaan zeuren vind ik Knipoog

zou haast zeggen, paar drankjes achterover slaan en dan gaan Haha!
maar dat kun je beter maar niet doen... word je bloed zo dun van Vork Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:55

Haha!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:05

Onder het motto:
- pijn is fijn........
- wie mooi wil zijn moet pijn lijden........
Nagelbijten / Gniffelen

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:07

C_hristel schreef:
unicura, wat is dat precies?

Toen ik mijn navelpiercing liet zetten, moest me zus ook echt gaan zitten. Me zus zei neej ik blijf wel staan, zei die vrouw nee gaan maar zitten, want het gebuurt ook nogal eens dat een kijker flauw valt.

unicura is soort zeep dat anti bacterieel, verzorgend en beschermd werkt. En het houd ook je huid in balans.
echt heel fijn spul. Als ik soms geen tijd heb om 2 keer te wassen dan is hij wat gevoeliger.
Maar als ik dat spul heb gebruikt wordt dat veel minder en het rode gaat verminderd ook dan!

haha wat een helden zijn we toch weer dat we het toch doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:43

kaatje77 schreef:
Onder het motto:
- pijn is fijn........
- wie mooi wil zijn moet pijn lijden........
Nagelbijten / Gniffelen

Klopt Vork

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 22:06

marleenn: bedankt! ga ik ook eens proberen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 22:09

magic_lover schreef:
dat heb ik dus ook...
heb al tijden een andere in (die ik er bij kreeg, een 18 mm of 20mm geen idee..)
en als ik mijn tong uitsteek, steekt ie echt een suuupereind uit Nagelbijten / Gniffelen
maar als ik dan me tong gewoon naar binnen heb, dan zit ie een beetje 'in' mijn tong lijkt het, en heb af en toe ook nog eens een kuiltje...

nouja, als ik keer in de buurt ben ga ik wel eens mee terug, even kijken wat hun ervan vinden

in mn mond valt het ook wel mee. 's ochtends is 't welleens een kuiltje.
Als ik 'm uitsteek is ie echt véél te lang, heel lelijk.
Baal er echt van dat ze er geen kortere in willen zetten, want hij is gewoon helemaal genezen, heb er totaal geen last van (behalve dattie zo lang is dan Tong uitsteken )

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 22:49

C_hristel schreef:
marleenn: bedankt! ga ik ook eens proberen

graag gedaan! Haha!
moet je wel de unicura belance nemen Knipoog

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:25

Alleen kan unicura nog wel eens vervelend gaan doen bij een traguspiercing. Ik heb geen idee waarom, maar mijn piercing bleef maar wat dik en gevoelig. Toen heeft mijn "aardige" piercer Tong uitsteken mij verteld dat ik moest stoppen met unicura en alleen met zout water moest spoelen. Hij had vaker gezien dat unicura en traguspiercings raar op elkaar reageren. En verdomd, toen ik gestopt was, slonk hij binnen een dag! (en ik spoelde het echt heel goed uit, dus het was geen kwestie van achterblijvende zeepresten). Raar, maar waar Tong uitsteken

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 08:37

marleenn: oke Haha!

Ik had jullie verteld he, van mijn rare bobbeltje bij me navelpiercing? Nu is mijn piecer tot dinsdag dicht. Ik wou dus dinsdagavond ff langsgaan. Me moeder zei dan moet je eens ff fucidine, (ofzo) smeren. Heel dunlaagje, dat is tegen ontstekkingen en het lijkt gwn echt te helpen na 1 keertje smeren en een nachtje rust Haha!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:12

Zo dat is fijn!
zorg er wel voor dat je je NP niet helemaal dicht smeert, want het is wel een open wond waarbij het vuil er wel uit kan komen en zuurstof nodig heeft!

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:32

Pff ik wil weer ringetje in me tepel,
maar het lukt me niet, krijg dat balletje maar niet vast.
Trug gaan naar piercingshop is geen optie Knipoog
Die zit veel te ver weg,, en wil geen vreemde man eraan ( geen vrouwelijke hier in de buurt Knipoog )
maar kun je ook van die speciale tangen kopen ergens die hun ook gebruiken??

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:36

marleenn: is dat ook nog als hij er al een poosje zit? Ik heb hem al van vorig jaar september namelijk.

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:51

heeft iemand enig idee of een labret piercing dat balletje dan aan de voorkant of dat ook op een tongpiercing past???
heb namelijk hele mooie gezien maar dat is labret staat er op de verpakking (het is aleen het balletje)??????

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:57

weet iemand waar ik online gouden navelpiercings voor een leuk prijsje kan kopen?

En dat gold planted ofzo wat is dat voor materiaal?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:19

C_hristel schreef:
weet iemand waar ik online gouden navelpiercings voor een leuk prijsje kan kopen?

En dat gold planted ofzo wat is dat voor materiaal?

Kijk eens bij de kijkshop, in me navel heb ik allebei 2x echt goud de bovenste was maar 25 euries de onderste heb ik gekregen
en anders kan je titanium goudkleurig proberen, is goedkoper en ook errug mooi!

gipsyboy schreef:
heeft iemand enig idee of een labret piercing dat balletje dan aan de voorkant of dat ook op een tongpiercing past???
heb namelijk hele mooie gezien maar dat is labret staat er op de verpakking (het is aleen het balletje)??????

Als je labret 1,2 is denk ik t niet 1,6 mm misschien wel maar volgens mij zijn de meeste 1,8 mm gepierct..

wereldhummel schreef:
Pff ik wil weer ringetje in me tepel,
maar het lukt me niet, krijg dat balletje maar niet vast.
Trug gaan naar piercingshop is geen optie Knipoog
Die zit veel te ver weg,, en wil geen vreemde man eraan ( geen vrouwelijke hier in de buurt Knipoog )
maar kun je ook van die speciale tangen kopen ergens die hun ook gebruiken??

Mail ff een piercer anders, ik heb dit ook gehad (heb em in me tragus) en ik krijg t ook echt met geen mogelijk heid voor mekaar, die truus bij de v&d vroeger (staat nu een goede) deed t met me tang, en mijn piercer had t met ze handen zo voor mekaar Haha!

jetjuh schreef:
Alleen kan unicura nog wel eens vervelend gaan doen bij een traguspiercing. Ik heb geen idee waarom, maar mijn piercing bleef maar wat dik en gevoelig. Toen heeft mijn "aardige" piercer Tong uitsteken mij verteld dat ik moest stoppen met unicura en alleen met zout water moest spoelen. Hij had vaker gezien dat unicura en traguspiercings raar op elkaar reageren. En verdomd, toen ik gestopt was, slonk hij binnen een dag! (en ik spoelde het echt heel goed uit, dus het was geen kwestie van achterblijvende zeepresten). Raar, maar waar Tong uitsteken

Klopt, kraakbeen moest ik daarom ook doen met sterilon (ook mn tragus) heb ook geen idee waarom maar misschien omdat t ook wat uitdroogt, misschien schuurt de piercing dan.?

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:20

C_hristel schreef:
marleenn: is dat ook nog als hij er al een poosje zit? Ik heb hem al van vorig jaar september namelijk.

Ik weet niet. Maar je huid moet wel ademen Knipoog
Bij http://www.loessieraden.nl hebben ze wel navelpiercings van goud.
maar is wel aan de dure kant Tong uitsteken

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:00

Wow op die site staat eentje die echt onwijs mooi is Haha!. mrja dat vindt ik nou weer net iets te duur. Miss dat gold planted maar eens proberen, is wel nep goud dus daar wacht ik even mee tot me navel hersteld is van die rare bobbel. Vanavond is als het goed is de piecer weer open en ga ik er nog eens langs.

PrinCessRomy: Thnq voor de tip!. 25 euro is nog te doen Haha!. Ga gelijk eens op de site van de kijkshop kijken

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:39

ja is wel een beetje duur Tong uitsteken
maar er staan hele mooie tussen Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:47

Ja heb idd hele erge mooie gezien!!!. Net ff op de site van de kijkshop gekeken, daar hadden ze er 1, die koste 39,95 mr was niet zo heel boeiend.

Sannii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:14

Nog 2 maanden en dan tongpiercing !
Vannacht zelfs gedroomd dat ik 'm al liet zetten =O
was wel eng maar ik kan echt niet meer wachten !

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:39

haha Haha!
waarom pas over 2 maanden?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:57

spannend sanni !
Ik zit te twijfelen of ik nog wel na de piercer moet vanavond. Me bolletje is weg en het lijkt wel te genezen.