En ik ga nu even contact opnemen met mijn verzekering om te vragen of algehele narcose wordt vergoed of niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marchador schreef:Ik heb een brief mee gekregen van de tandarts om mijn verstandskiezen te laten verwijderen.
En ik ga nu even contact opnemen met mijn verzekering om te vragen of algehele narcose wordt vergoed of niet
Lizzle schreef:Dit topic is echt een verademing, stelt me zeker wel gerust (ik lees over de enge berichten heen)
Ik vroeg me af, aangezien ik een zenuwenpees ben, of ik van tevoren BachBloesem druppels mag nemen. Er zit alcohol in, dus bloedverdunnend, maar ik weet niet of zo'n kleine hoeveelheid uitmaakt?
xx_Irisje schreef:Lizzle schreef:Dit topic is echt een verademing, stelt me zeker wel gerust (ik lees over de enge berichten heen)
Ik vroeg me af, aangezien ik een zenuwenpees ben, of ik van tevoren BachBloesem druppels mag nemen. Er zit alcohol in, dus bloedverdunnend, maar ik weet niet of zo'n kleine hoeveelheid uitmaakt?
dit zou ik ook wel willen weten..
racheltjj schreef:Zo dat klinkt niet lekker Lizzle !
Moet je er peroxide op doen ? wat houd dat in ?
Veel sterkte!
Marielle88 schreef:Jullie hebben het allemaal over een wond???die dicht moet zijn?