Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bloempje1 schreef:Nee we maken hem niet wakker,
Hij komt puur van zich zelf.
Vanacht heeft die zelf een keer door geslapen,
dus 1 voeding over geslagen.Maar dat mag,zolang hij maar aan 300 cc per dag komt.
En daar komen wij dik over heen
jacqueline schreef:Tears is dit je eerste kindje?
texeenmaikey schreef:jacqueline: Dat is zeker leuk. Ondanks mijn keizersnee heb ik wel liggen puffen.
jacqueline schreef:texeenmaikey schreef:jacqueline: Dat is zeker leuk. Ondanks mijn keizersnee heb ik wel liggen puffen.
Dat klinkt minder, als ik het goed begrijp ben je gaan bevallen maar is er later een keizersnee gedaan?
Gaat alles goed met je zoontje?
Es79 schreef:testebeest schreef:auw net geboren en dan al je sleutelbeen gebroken lijkt me echt verschrikkelijk voor zo'n kleine hummel
Ja, was het ook!
En de kraamverzorgster kwam er na een week achter, iedere keer als ze schone kleertjes aankreeg als ze in bad was geweest dan begon ze heel erg te huilen, de verloskundige kwam langs en bevestigde dat ze inderdaad haar sleutelbeen had gebroken.
Gelukkig geneest dat heel snel bij die kleintjes maar als we nu de dvd bekijken van de bevalling begrijpen we dat ze soms zo huilde. Dat doet ons dan nog steeds pijn, is heel raar.
Ook toen ze net geboren was en ik lag haar aan de borst begon ze heel hard te huilen dat ik zoiets had van, wat is dit?
Achteraf.............ja, kwamen we er achter!