Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheveyo schreef:jaHeb ook binnen een dag mijn dag/nachtritme kompleet omgedraaid, moet daar echt voor waken.
Cheveyo schreef:nou ik ga er nog maar eens een was in gooien op zolder
marije86 schreef:voor het slapen gaan helpt het ook altijd om met mijn hond te gaan joggen...lijkt denk ik wel stom als der een mafketel om 3 uur met de hond rend maar werkt voor mij opzich wel
zydeco schreef:marije86 schreef:voor het slapen gaan helpt het ook altijd om met mijn hond te gaan joggen...lijkt denk ik wel stom als der een mafketel om 3 uur met de hond rend maar werkt voor mij opzich wel
dit heb ik ook geprobeerd
en ja ook om 3 uur snachts
maar ik werd er alleen maar actiever van
Cheveyo schreef:nou ik ga er nog maar eens een was in gooien op zolder
iefke schreef:Weet je wat bij mij altijd zo frapant is, en waar het mee te maken heeft? Dat ik me de hele dag kan verheugen op bijvoorbeeld Lotte en niks doe tot het komt. Is het EINDELIJK op tv, ga ik de vaatwasser inruimen of eten maken... Herkenbaar?
zydeco schreef:mmmh wat komt mij dat bekent voor
ik kan soms wel tot 3 a 4 uur nadat ik naar bed ben gegaan nog nadenken over wat dan ook
en uit de ene gedachte komt de ander weer en uit die gedachte komt weer een ander en ga zo maar door
zo ben ik in staat om om 5 uur s ochtends toch maar mijn kleding kast her in te delen , iets wat ik me eigenlijk voor de volgende dag had voorgenomen
maar dan lig ik in bed te denken wat ik morgen eigenlijk moet doen en kom dan tot de conclusie dat die kledingkast eigenlijk niet in mijn schema past en ik ken mezelf ik ga het dan maar doen want anders lig ik de hele nacht alleen maar te panieken en te plannen en van slaap komt er helemaal nix dan
een klein voorbeeldje![]()
Citaat:geen rokers?
wat dacht van owjee heb ik die peuk wel goed uitgedaan...niks op de grond gevallen wat kan fikken...ik ben echt extreem merk ik hihi
iefke schreef:Maar uitslapen doen jullie wel??Ik ben dus standaard om 8.00 uur wakker