Geen eind in zicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Re: Geen eind in zicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 10:51

Hij heeft met een ander wijf gezoend.
Het is nu compleet over.

Ondankbaar. Meer heb ik er niet over te zeggen.

Ik wil iedereen bedanken voor de adviezen en de steun.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 10:56

Nou daar ben je dan ook helemaal klaar mee zeg.
Ik heb dit wel gevolgd en meegeleefd, maar dit...had ik niet verwacht. Ik krijg toch wel sterk het gevoel dat hij jouw gevoel tegen je heeft gebruikt om je zeg maar bij hem te houden En zo met zichzelf in de knoop zitten maar wel met een ander kunnen aanpappen? Dat gaat er bij mij echt niet in

Sterkte!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:12

Hallo,

Mijn moeder is paranormaal begaafd en zij heeft als ze bezig is trillende handen. Haar handen zijn dan gewoon stil en enkel haar huid trilt. Wat ik dus wil zeggen is ( zal wel komen omdat ik in deze dingen sterk geloof ) dat het best zou kunnen zijn dat jou vriend paranormaal begaafd is. Het klinkt allemaal heel eng ik weet het, maar toch kan hij er trots op zijn. De aanvallen kunnen misschien iets van stress zijn, of inderdaad de migraine.. mijn moeder heeft ook vaak migraine en valt daar ook bij flauw, ze heeft alleen nooit gedacht dat het aan haar 'gafe' lag.

Mijn moeders oma heeft dit ook. Zij heeft vroeger zelfs de politie geholpen ( heel vroeger ) met het vinden van vermoorde of vermiste personen. Wat ik hiermee wil zeggen is dat jou vriend gebruik moet maken van wat hij heeft en, vooral door moet gaan met het volgen van deze personen. Het zou heel goed kunnen zijn dat er geesten zijn die hem willen waarschuwen, dat zijn moeder uit moet kijken. Meestal waarschuwen geesten alleen de persoon die een verandering in de situatie kan maken, dus die misschien wel iets kan voorkomen.

Zou je misschien durven vragen aan je vriend of er familie leden, kennisen of goede vrienden zijn overleden? Waarmee hij een goede band had? Of misschien een oma of opa die overleden is maar waar hij geen band mee had of die hij niet heeft gekend? Als je hier het antwoord van weet wil je dit dan naar mij toesturen, dan kan ik je misschien verder helpen.

edit: Ik dacht dat dit topic pas begonnen was, sorry!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:51

Kana, probeer het niet al te persoonlijk op te vatten.. Ach gut Het is gewoon een ongelofelijke K*UTstreek van m, maar ik heb zo het idee dat hij zo wanhopig is zonder jou dat hij gewoon niet weet wat hij moet doen. Waarschijnlijk was dit gewoon een belachelijk domme poging om jou jaloers ofzo te krijgen..
Misschien zit ik er naast, wat het ook is, je bent beter af zonder hem meid..!! Ach gut probeer je leven weer op te pakken en ga door.. misschien toch nog een idee om wat afspraken bij een psycholoog te maken? Want dit lijkt me echt te heftig om zelf overheen te kunnen komen.

Heel erg veel sterkte meid!! Ach gut

dootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:45

Jeeetje! Na alles wat je voor hem hebt gedaan Boos!

Zoek een beetje rust en zoek afleiding Knipoog
ik hoop dat het met jou ook weer goed komt en niet meer zo moe bent, door alles wat er gebeurt is

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:47

Pff meisje toch.. ik snap dat je er helemaal klaar mee bent!

Zoek lekker rust en afleiding Lachen. Het is niet niks dat je meegemaakt hebt.. misschien dat je ook een afspraak bij een psycholoog kan maken?

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 21:24

Jeetje ik heb net alles bijgelezen, wat een verhaal..
En wat een einde, dat hij nu met iemand anders zoent.. Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt, lijkt me verschrikkelijk..
Veel sterkte, en probeer aan jezelf te denken, en niet meer of iig minder aan hem!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:48

Het komt op mij over als schizofrenie. Tumor is natuurlijk ook mogelijk. Probleem is bij mensen met schizofrenie dat het vaak erg lang duurt voordat ze een beetje ziekteinzicht hebben en mee willen werken aan behandeling. Soms komt dat ziekteinzicht helemaal niet. Je bent een sterke meid die goed bezig is haar grenzen af te bakenen en dat moet je ook wel in deze situatie.

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:12

Kana schreef:
Hij heeft met een ander wijf gezoend.
Het is nu compleet over.

Ondankbaar. Meer heb ik er niet over te zeggen.

Ik wil iedereen bedanken voor de adviezen en de steun.

Dat meen je niet! Misselijk

Wat een respectloze LÜL!
Sorry dat ik het zo zeg maar dit vind ik echt niet kunnen!

Je hebt zo belachelijk veel voor hem gedaan, je bent er (zowat) zelf onderdoor gegaan en DIT is wat je ervoor terugkrijgt?!!

Echt ik heb er geen woorden voor wat een #$Û&*@# Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:13

OMG hij heeft wát gedaan?! Scheve mond

Na alles wat jij voor hem hebt gedaan en wat jij voor hem over hebt.

Toch maar je af gaan vragen of het niet allemaal aandachttrekkerij is dan.

Misselijk

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:37

Woo.
Heb het hele verhaal gelezen en hebt écht enorm veel bewondering voor jou.
Hoe sterk je je houd, hoe goed je erop reageert.
Ik heb géén idee wat het zou kunnen zijn, maar hoop dat hij ook nu snel gaat inzien dat het niet langer zó door kan gaan.
Hij maakt zichzelf kapot.. En jou.

Ik vind het goed, dat je nu voor jezelf hebt gekozen. Ach gut
Dat hij nu in één keer met iemand anders heeft gezoend, komt op mij naar dat hij jou jaloers hiermee probeert te maken..

Ontzettend veel sterkte toegewenst & denk echt aan jezelf, iemand waarmee je vertrouwd mee kunt praten. Je hart bij kunt luchten! Ach gut

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 11:11

Dit kan gewoon niet... Pfff, wat een eikel..
En als je zo met alles in zit.. Het idee hebt dat je doodgaat.. helemaal in de knoop zit etc. etc. etc.
Dan denk je er toch niet eens aan om een nieuwe vriendin te zoeken... of de aandacht van een meisje..
Nee.. dit kan niet!

Misschien dat het jou overigens wel een beetje helpt om er verder afstand van te nemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:55

Roseane schreef:
OMG hij heeft wát gedaan?! Scheve mond

Na alles wat jij voor hem hebt gedaan en wat jij voor hem over hebt.

Toch maar je af gaan vragen of het niet allemaal aandachttrekkerij is dan.

Misselijk

Nou idd...dat is ook mijn slotconclusie...
Eerst dacht ik wel dat hij neurologisch iets zou mankeren,
maar ik heb ook sterk het gevoel dat hij jou wilde bezitten, claimen
door zijn flauwvallen krijgt ie alle aandacht...Mss een slechte gedachte, kan er ook naast zitten hoor
dan neem ik mn woorden onmiddelijk terug.
Wel gek dat het ook steeds weer leek te gebeuren als jullie een film aan
het kijken waren...

En dat bloed uit zijn ogen, heb jij dat ook zelf echt gezien,
of zei hij maar wat?

Wat mij ontzettend verbaasd is dat hij niet gedwongen opgenomen is,
als je een zelfmoordpoging doet (hij zelfs meerder malen!)
krijg je een gedwongen opname, of je wilt of niet, als je een gevaar bent
voor jezelf wordt je opgenomen of krijg je een RM.....

Ik zie hem steeds weer weggaan uit de kliniek, dat klopt toch niet?
Als hij zo veelvuldig flauwvalt, moet dat toch ook in de kliniek gebeuren,
en dienen ze in te grijpen lijkt mij, of meneer speelt een wel heel gemeen spelletje.

In paranormaal gedoe geloof ik niet, wel dat hij verschijningen ziet, dit kan komen
omdat zijn hersens aan de kook zijn, dan kan je psychoses krijgen of opwekken.
(Spreek uit ervaring) ook kan het gebruik van drugs hier een groot aandeel in zijn,
dit heb ik niet uit je verhaal op kunnen maken.

Ik denk dat het beter is zo.....Je bent nog veel ste jong voor zoveel verantwoording,
je had al veel eerder geholpen moeten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:32

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt danwel in veel minder ergere mate... uiteindelijk was ík degene die ervoor gezorgd heeft dat híj in een psychische inrichting kwam. wat mij weer erg veel schade heeft aangericht.

ik wens je sterkte. bij mij is het nu bijna 3 jaar geleden en spreek hem nog heel af en toe. ik weet dat k dat niet moet doen. ik kan je alleen aanraden om goed op jezelf te passen. met hulp komt hij er wel bovenop al zal hij altijd een nasleep houden.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:29

Hij heeft met een ander meisje gezoend?
Jezus. Hoe ondankbaar. Na alles waar jij jezelf én hem doorheen hebt gesleept, doet hij je nog zoiets aan?
Pfff.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend veel bewondering heb voor de manier waarop jij voor hem hebt gezorgd, voor alles wat je voor hem hebt gedaan.
Wow, weet niet of ik dat allemaal had kunnen opbrengen.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 10:52

Ik heb ontzettend veel bewondering voor de manier waarop jij voor hem hebt gezorgd, en achter hem bleef staan.
Dat hij je dit flikt.... Nee, laat die gozer stikken!!!! Walgelijke eikel!!!

Nog even terugkomend over het wel of niet bloed uit je ogen...
Je kan bloeden uit je ogen, nou ja, je bloed niet uit je ogen, je bloed uit je traanbuizen.
Dit gebeurd als je traanbuizen defect zijn...

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:11

Jeetje, stank voor dank !!

Ik hoop dat je nu je even op jezelf kunt gaan richten en aan jezelf kan werken. Je hebt zo veel meegemaakt dat je ook echt wel je tijd nodgi hebt om het te verwerken !!!

Denk aan jezelf !!

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:11

jeeetje....

ik heb bijna het hele topic gelezen met open mond...vind je erg dapper hoe je met zijn 'buien' bent omgegaan

en dat hij later met een ander meisje heeft gezoend heb ik geen woorden voor Boos!

ik wil je heel veel sterkte wensen Ach gut

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:41

Hoe gaat het nu eigenlijks met je, hoe gaat alles nu met zijn aanvallen ect? Ach gut