Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speedy16 schreef:Aniron schreef:en dit is mij ook verteld, door de man zelf. als et er nu toch op aangewezen word
juist alleen jij gelooft het maar ik heb echt niks met deze man gedaan
I_Moondance schreef:Speedy16: Ben jij nu bij de piercer? (gewoon vraag)
MaestroE schreef:uuhhmm Speedy.. dan heb ik toch wel de vraag (misschien dat he gelijk even uitgelegd kan worden) Wat zijn de regels van een clithood? Wat is de minimun leeftijd?
MaestroE schreef:uuhhmm Speedy.. dan heb ik toch wel de vraag (misschien dat he gelijk even uitgelegd kan worden) Wat zijn de regels van een clithood? Wat is de minimun leeftijd?
nightlover schreef:I_Moondance schreef:Speedy16: Ben jij nu bij de piercer? (gewoon vraag)
Neej maar ze zit bij de piercer
Ketaki schreef:MaestroE schreef:uuhhmm Speedy.. dan heb ik toch wel de vraag (misschien dat he gelijk even uitgelegd kan worden) Wat zijn de regels van een clithood? Wat is de minimun leeftijd?
de regels van intiempiercings zijn dat je minimaal 18 jaar voor moet zijn.
ALGEMEEN BEKEND.
Ketaki schreef:MaestroE schreef:uuhhmm Speedy.. dan heb ik toch wel de vraag (misschien dat he gelijk even uitgelegd kan worden) Wat zijn de regels van een clithood? Wat is de minimun leeftijd?
de regels van intiempiercings zijn dat je minimaal 18 jaar voor moet zijn.
ALGEMEEN BEKEND.
I_Moondance schreef:@speedy16: ik geloof het, maar niet van jouw kant.. en trouwens waarom lieg jij over alles? lieg je nu terplekke hier alles bij elkaar?
I_Moondance schreef:@speedy16: ik geloof het, maar niet van jouw kant.. en trouwens waarom lieg jij over alles? lieg je nu terplekke hier alles bij elkaar?
speedy16 schreef:I_Moondance schreef:@speedy16: ik geloof het, maar niet van jouw kant.. en trouwens waarom lieg jij over alles? lieg je nu terplekke hier alles bij elkaar?
nou dan denk ik dat me zus hier alles bj elkaar liegt.....
niet alles natuurlijk maar wel over die man,dat ik met hem naar bed bent geweest is niet waar.
en dat rokje heb ik gewoon gehaald omdat ik wel eens wat anders wou dan die broeken![]()
en hij heeft wel foto's van mij ''normale'' die ik samen met mijn zus heb gemaakt!1!!
nightlover schreef:I_Moondance schreef:@speedy16: ik geloof het, maar niet van jouw kant.. en trouwens waarom lieg jij over alles? lieg je nu terplekke hier alles bij elkaar?
Als ze tegen mij liegt ....
Zoekt ze het maar uit ....
Ze komt wel goed weg , komt ze wel achter![]()
Die vent heeft gelddd , machttt en een grote pimol
Wij zijn alle dom en hebben geen verstand
Ik ga een slotje aanvragen
nightlover schreef: