Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bouwina schreef:@ laar hoe lang ik douche... ik douche ongeveer 10 minuten tot een kwartier.
Laar schreef:bouwina schreef:@ laar hoe lang ik douche... ik douche ongeveer 10 minuten tot een kwartier.
Misschien zou je dat korter kunnen maken, naar ongv. 8 min? probeer eens of je dat red. want 10 min. tot een kwartier is volgens de dermatoloog al veel te lang.
25 graden douchen is wel goed koud idd, ik zeg wel 32 graden maar ik heb echt geen idee. dat was meer een gok aangezien dat onze doucheknop allang niet meer klopt qua temperatuur.
Paula schreef:Eczeem ja dat heb ik (hopelijk, en dat klinkt raar) ook. De reden dat ik hoop dat het eczeem is, is omdat de dokter twijfelt of ik geen psoriasis heb. Het komt eigenlijk alleen bij jongens voor en een enkele keer bij vrouwen, en zou ik dus net de pineut zijn..
Met mijn eczeem heb ik nu een vette zalf, waar je huid erg dun van word. Het helpt wel, maar de jeuk blijft...
Laar schreef:bouwina schreef:@ laar hoe lang ik douche... ik douche ongeveer 10 minuten tot een kwartier.
Misschien zou je dat korter kunnen maken, naar ongv. 8 min? probeer eens of je dat red. want 10 min. tot een kwartier is volgens de dermatoloog al veel te lang.
25 graden douchen is wel goed koud idd, ik zeg wel 32 graden maar ik heb echt geen idee. dat was meer een gok aangezien dat onze doucheknop allang niet meer klopt qua temperatuur.