Al met al was stoppen daarmee dus een slimme actie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myrtheJ schreef:Ik had afgelopen maand een dip, en geen zin meer om de pil te slikken. Heb na mijn stopweek er nog 2 ingenomen, en bedacht me toen dat ik er echt geen zin in had.
Als ik de pil normaal had geslikt, had ik vorige week donderdag mijn stopweek begonnen. Nu zijn we een week verder en ben ik nog niet ongesteld. Ik heb de pil regelmatig geslikt in de tijd dat ik nog bij m'n vriend was enzo. (na lang verhaal zijn we nu weer bij elkaar, maar dat heeft er verder niets mee te maken).
Dus het lijkt mij een vrij kleine kans dat ik zwanger zou zijn. Maar is het normaal dat ik nogsteeds niet ongesteld ben geworden?
Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt en de pil weer gewoon kan gaan slikken, maar dat schiet niet echt op zo. Is het misschien een idee om gewoon te beginnen aan de pil nu(dan is ie niet veilig, ik weet het) en dan kijken ofdat ik nog een keer ongesteld ga worden(is wel te hopen zeg)
Kortom... ik weet het even niet meer........
geit schreef:heeft er iemand ervaring met de nuvaring?
ik ben maar weer gestopt met de pil.
was die poedersuiker hormonen helemaal zat. elke keer misselijk,hoofdpijn,me niet lekker voelen.
ik wil nu over op de nuvaring.
Flower schreef:Heeft er iemand ervaring met de Diane Pil.
Is er iets bekend over dat je hier depressief van kan worden?!