Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es79 schreef:Bij de paardenzaak!
Gertruud1984 schreef:Ik heb jarenlang alles geprobeerd, ook alle bovenstaande, alle merken...probleem is dat alles van binnenuit komt. Ik heb vanaf dat ik 12 was al enorm last ervan, ben nu 22. Ik ga nu aan de Roaccutane...zijn vrij heftige medicijnen, (lees:niet nemen als je depressief aangelegd bent, en kan heel heftige reacties veroorzaken). Máár...ik ben er zo klaar mee...Skin2moro geprobeerd, benzoylperoxide geprobeerd...en alle merken, dieten enz...geprobeerd dat ik het er nu wel voor over heb.
Je moet ervoor naar de dermatoloog, maar als je het er voor over hebt is dit wel het ultieme middel..
khOuuvnnjOuu schreef:kun je die gewoon bij de huisarts aanvragen? want ik heb microgynon en daar ben ik nu toch al een paar maanden mee gestopt maar dat zou wel makkelijk zijn, dat mn "puistenn" er ook van weg gaan
rebeltje schreef:scrubben wordt in je gezicht ook regelmatig afgeraden, omdat het te agressief kan zijn en juist je huid kapot kan maken en littekens kan veroorzaken. Je hebt speciale dingen voor de huid die ongeveer hetzelfde als een scrubeffect hebben. alleen dan voorzichtiger dus beter voor je gezicht..
Lous schreef:Yepz gewoon afspraak maken bij de huisarts. Heb ik toen ook gedaan. Ik slikte ook microginon en kreeg daar ineens heel veel puisten van, zo veel had ik er nog nooit gehad. De diane 35 is maar een heel klein beetje sterker dan microginon.
Nielsie schreef:Schoonheidsbehandeling doet ook wonderen
Prikken ze (met een naald) en knijpen alles voor je uit , is het binnen een weekje bijna helemaal weg
En dan word het een kwestie van goed schoonhouden
Faelivrin schreef:Lous schreef:Yepz gewoon afspraak maken bij de huisarts. Heb ik toen ook gedaan. Ik slikte ook microginon en kreeg daar ineens heel veel puisten van, zo veel had ik er nog nooit gehad. De diane 35 is maar een heel klein beetje sterker dan microginon.
Dan ga ik dus binnenkort ook weer naar de HA. Bij de Microginon krijg ik ook steeds meer puistjes.Hopelijk word het dan met de Diane minder, heb jij daar ervaring bij/met Lous?