Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje1 schreef:Ik vind dit zo moeilijk, ik durfde hier echt nooit met iemand over te praten..
Ik ben blij dat ik het verteld heb, dat ik het even heb laten luchten.
Ik ga straks een poging doen om hem te bellen, en om te zeggen dat ik het niet meer wil, dat ik het niet meer aankan..
Over een paar dagen vertel ik het dan wel aan mijn ouders, dat is nu nog te moeilijk..
youngster schreef:Heel goed dat je hem gaat bellen. Maak het niet te lang en zeg het gewoon als een mededeling, anders maak je het echt veelste moeilijk voor jezelf.
Ik gok maar zo dat hij er vrij snel overheen zal zijn.
xjudithx schreef:Ik hoop echt dat het je lukt. Ik herken zoveel in jouw verhaal en ik wou dat ik toen (14 jaar geleden)zo'n forum had gehad. Ik heb het tot op de dag van vandaag nooit aan mijn ouders durven vertellen. Heel veel sterkte ermee!
Babeth schreef:youngster schreef:Heel goed dat je hem gaat bellen. Maak het niet te lang en zeg het gewoon als een mededeling, anders maak je het echt veelste moeilijk voor jezelf.
Ik gok maar zo dat hij er vrij snel overheen zal zijn.
Of niet...
youngster schreef:
Dan hebben ze in amsterdam een hele goede oplossing voor gevonden
Babeth schreef:youngster schreef:
Ja, maar daar zijn geen 15 jarigen... Of wel?
Nikki_jimmy schreef:Wouw, jij ookal? Toch gebeurt het vaak he, zo zie je een klein deel ervan die ervoor durft open te staan. Knap, zou het niet kunnen.
Ja, maar daar zijn geen 15 jarigen... Of wel?
youngster schreef:
nee maar daar kan hij wel zijn behoeftes kwijt!
youngster schreef:Dan hebben ze in amsterdam een hele goede oplossing voor gevonden
nee maar daar kan hij wel zijn behoeftes kwijt!
Dan zal hij wel op zoek gaan naar een nieuw 14 jarig slachtoffer. Als het niet nog jonger wordt.
xjudithx schreef:Nikki_jimmy schreef:Wouw, jij ookal? Toch gebeurt het vaak he, zo zie je een klein deel ervan die ervoor durft open te staan. Knap, zou het niet kunnen.
Beetje offtopic, maar ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met 'ervoor open durft te staan'.