nee, het zal toch niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kazi

Re: nee, het zal toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:02

Mmm, met zo'n verhaal zou ik bij mijn ouders niet moeten aan komen zetten. Op die leeftijd hoor ik nog helemaal geen vriend te hebben, laat staan seks!
Nou ja, dat is hun oordeel hé, maar ik denk dat de meeste ouders zo denken, niet?

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:17

pb gehad en toch denk ik er nog zo over....ik denk dat we allemaal wel fouten maken in ons leven...en dat we dit niet bewust doen....(hopelijk)
ik denk dat als je ennu de vraag stelt als je dit van te voren had geweten...ze waarschijnlijk zegt dan had ik het anders gedaan....maar het is nu eenmaal niet anders en dan vind ik het wel goed dat ze het beste er van probeerd te maken...abortus vind ik ook zo een makkelijke oplossing....bevalt het niet ? nou zuigen we het toch gewoon weg...... nee sorry daar ga ik niet voor.....
en als we het allemaal zo goed weten waarom zorgen we dan niet voor betere voorlichting..misschien een project een week lang mee lopen met een net moeder.....nou ik heb zo'n project gezien en geloof me niemand van de tieners wilde daarna nog zn condoompje of pil vergeten hoor......

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 23:20

ik ben benieuwd hoe jouw ouders en zijn ouders het hebben opgevat.... Ach gut

iedereen zn eigen beslissing hoor....
laten we hopen dat nu ook veel bokkers op die leeftijd die dit meelezen toch wel 3x nadenken voor ze zonder goede voorlichting aan seks doen Knipoog
en een abortus is sneller gezecht dan gedaan het kind zal geen er zeker niet onder lijden het zijn meer de vader de moeder opa en oma in dit geval Vork

en nogmaals ennu heel veel sterkte en succes straks met zn drietjes Ach gut

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 12:05

Ik ben ook benieuwd Ennu. Hoe hebben je ouders gereageerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:06

ennu, hoe gaat het met je? Heb je het je ouders ondertussen verteld? Ben heel benieuwd hoe ze hebben gereageerd!

Essepoester

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 23:02

Kheb alle pagina's doorgelezen..
Heftig voor je meid!!
Vind dat je het echt super oppakt, en wens je ongeloooflijk veel succes!!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 01:15

Ik heb net alles doorgelezen...

ben benieuwd hoe het gaat.. En jeetje, kom je net binnenvallen bij je schoonouders, krijgen ze vrij snel te horen dat ze opa en oma worden.. dat wordt schrikken! situatie is ook nog dubbel omdat jou ouders in een echtscheiding liggen. vervelend!!

Sterkte meid!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 08:18

meid, hoe is het bij je ouders gegaan?

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:50

Nou ben ik ook wel heel heel benieuwd.. en iedereen die maar zo dom loopt te doen.. HAD IS HEBBEN TE LAAT.. ze iig op de goede weg..

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 17:44

Ik vraag me af hoe het nu met de TS gaat en hoe het gesprek met je ouders is verlopen??

Saskia_Omar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:35

*hele topic doorgespit.
Moedige beslissing.
Heel veel sterkte en hopelijk staan je ouders voor je klaar

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:44

Ik heb heel veel berichten gelezen... En die van Ennu allemaal....... Ik vind dat je er echt heel volwassen mee omgaat, en ik vind het heel knap van je dat je die beslissing kan maken....
Ook vind ik het knap van je dat je het aan je ouders gaat vertellen (uiteindelijk zal je toch wel moeten, maar ik zou het echt dood eng vinden, en ik ben bijna 21....)
Ik ben ook blei te lezen dat je vriend heeft beloofd om je te steunen, en er voor het kind te zijn.
Die verhalen van vader gaat de bak in zijn echt onzin!!

Heel veel sterkte, en ik blijf mee lezen, ben benieuwd hoe je ouders reageren.....

Liefs Jessy

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 15:43

ik ben ook ontzettend benieuwd hoe het met de TS en ouders is afgelopen... hoop dat er snel nieuws is!!

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:39

ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
op die leeftijd dacht ik niet een aan sex of kinderen.
moet er echt niet aan denken nu al een kind te hebben. maar goed heel veel sterkte.

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:36

-ennu-

hoe is het nu met je???....
heb al paar dagen niets meer van je gelezen.... Verdrietig
ik hoop dat je snel ons laat weten hoe het allemaal afgelopen is we hopen allemaal het beste voor je Ach gut

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:22

phoe.. ik ben ook niet zo slim geweest een paar dagen terug. na de morging afterpil gewoon seks gehad....

nu ik deed lees draait mijn maag om..dapper van je dat je de baby houdt, heel veel sterkte, en ik ben ook erg benieuwd hoe je uders reageerden.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:32

berk schreef:
Ik lees de hele tijd over de ongesteldheid tijdens de zwangerschap. Kan het niet zijn dat je 1 dag hebt gebloed en dat dit een innestelbloeding was?? Wanneer het eitje zich nestelt in de baarmoederwand, dan kan je namelijk ook bloeden.
Ik moet me er bij aansluiten idd, ik vind dat er soms wel luchtig met sex, zwanger worden en weg laten halen wordt gepraat en gedacht. Heel frustrerend lijkt me voor mensen die hemel en aarde bewegen om een kindje te krijgen, dat men het zo gemakkelijk over "het" weg laten halen heeft. Ik bedoel hier niemand persoonlijk mee verder, maar meer in het algemeen. Net of ze het over een pak yoghurt hebben wat over datum is.
Huilen

Ja zo is het leven nu eenmaal daar doe je gewoon niks aan , je kunt je er wel druk over lopen maken, maar het helpt toch niks Knipoog

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 08:21

ennu, waarom reageer je niet meer? je bent nog wel regelmatig online met onder deze naam..
zo krijgen sommige misschien het idee dat het weer z'n verzonnen topic is.

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 10:58

esperance schreef:
ennu, waarom reageer je niet meer? je bent nog wel regelmatig online met onder deze naam..
zo krijgen sommige misschien het idee dat het weer z'n verzonnen topic is.

ten eerste sorry dat ik een hele tijd niks meer heb laten horen!
ben een paar dagen met me vriend weggeweest. en als iemand op me computer gaat en op internet gaat is Bokt.nl me startpagina.. en ik sta automatisch aangemeld vandaar Knipoog
Een zondag heb ik het aan me moeder verteld en die schrok heel erg.. ze zei gelijk dat ik het weg moest laten halen.. toen ik dr uitgelegd had dat ik het wilde houden word ze in eerste instantie boos, maar ze draaide snel bij (gelukkig)! Ze heeft gezegd dat ik er een week goed over na moest denken en dat we dan een besluit gaan nemen en het daarna pas aan me vader enz. vertellen..

nogmaals sorry voor me late reactie en heel erg bedankt voor jullie berichtjes!!

torette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:46

wow, de eerste kogel is dus door de kerk! Meid hou voet bij stuk als je je kindje wilt houden en laat je niet ompraten! Daarvan krijg je zeker geen spijt, van een abortus hoogst waarschijnlijk wel.

By the way, ik heb dit topic constant gevolgd, maar reageer nu pas! Sterkte met de rest!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:17

De kogel is nog niet helemaal door de kerk. Paps moet het nog horen. WAt een stress allemaal zeg.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:45

Ik vind het echt knap van je dat je deze beslissing maakt..... Ik ben ook blij voor je dat je moeder bij gedraaid is..... En dat het met je vriend allemaal goed gaat!
Succes verder!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:03

Desiree schreef:
De kogel is nog niet helemaal door de kerk. Paps moet het nog horen. WAt een stress allemaal zeg.

Ja inderdaad,was die er misschien niet bij?Dan was het misschien wel gemakkelijker geweest want nu moet je het nog eens herhalen

Sterkte

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 23:47

Desiree schreef:

en schoonmams en paps ook nog een keer erbij

meid weer wens ik je sterkte

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 15:04

dankje wel allemaal Lachen
met mij gaat het eigelijk heel goed! ik ben aan het idee gewend dat er over een paar maanden een kleine bij is..
het is alleen nog even spannend vanwege me vader/schoonouders enz. enz.