Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:highwaykind schreef:Zorro - heel veel succes ! Alleen - blegh !!
Ik had een ..ehm.. nou ja.. niet zo leuke ..keuringsarts van het GAK voor mijn WaJong ( dus niet gekregen - stomme mens heeft echt alles wat ik gezegd heb verdraaid..dus er staan dingen in haar keuringsrapport die ik echt helemaal niet gezegd heb/ kan hebben! Haar woord/oordeel tegen het mijne, maar lijkt me toch echt sterk dat ik gezegd heb dat ik moeiteloos 4 uur kan wandelen als ik na 15 minuten toch al aardig bijelkaar te vegen ben..GROM). Maar goed, ik zal je niet nog banger maken
Hier ben ik inderdaad ook bang voor. Maar ik wel even besloten dat ik me niet door zo'n persoon onder de tafel laat praten. Hoewel ik ook bang ben dat ik dicht sla. Ik denk dat ik gewoon ga vragen of ik het rapport mag lezen, zou dat kunnen?
Ik vind het wel echt naar dat ik alleen moet. Niemand die me een beetje steun kan geven. Maar goed. Het is niet anders.
Ik wil trouwens later een praktijk voor natuurlijke diergeneeskunde hebben. Gewoon thuis. Dat is het enige wat me interesseert, en wat ik lichamelijk kan doen. Op een kantoor zitten is niets voor mij, ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat ging echt niet. Zo'n praktijkje kan ik aan huis hebben, en bijvoorbeeld in halve dagen doen. Goede oplossing vind ik. Nu maar hopen dat het lukt! Maar ik ga er voor!
Wie van jullie heeft kinderen, of wil kinderen? Is ME voor jullie een bezwaar om geen kinderen te nemen? Nou ben ik nog maar 18, dus hoef ik er nog niet echt over na te denken. Maar ik droomde vannacht dus dat ik een kind kreegen ik vroeg me vanmorgen even af hoe dat zal zijn. Ik weet zelf eigelijk zeker dat ik kinderen wil, maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die dat niet zien zitten. Hoe denken jullie daarover?
runningkawa schreef:Maar heb jij geen baan meer dan?
zorro schreef:Ik ben wel bang dat het erfelijk is, en dat mijn kinderen het ook krijgen. Bij ons zit het echt in de familie, mijn moeder, 2 tantes, 3 nichtjes van mijn moeder, en nog veel meer hebben allemaal of ME of reuma, of beide. Ik denk zelf wel dat het erfelijk is.
Zit het bij jullie eigenlijk ook zo in de familie?
runningkawa schreef:Mag ik bot proficiat zeggen
jij hebt geen ME
Wat je in het verleden gehad hebt weet ik niet
Of je komt er nog wel achter...
Citaat:M.E. is niet te genezen??