Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Nee, het gaat er niet af met douchen. Hoeveel je smeert is afhankelijk van hoe bruin je wilt worden
Lindy schreef:Urielle schreef:Nee, het gaat er niet af met douchen. Hoeveel je smeert is afhankelijk van hoe bruin je wilt worden
Bij mij gaat het er (deels) wel weer af met douchen. Nu scrub ik ook wel regelmatig, maar het kleurtje verdwijnt wel weer als je het niet bijhoudt.
Solide schreef:Ik heb het nu 1x gebruikt, zie nog niks, dus heb de goede voor me gekocht
magicrover schreef:Als ik me insmeer met dit spul en ga in de zon liggen, wordt ik dan niet raar bruin met vlekken?
andrea16 schreef:magicrover schreef:Als ik me insmeer met dit spul en ga in de zon liggen, wordt ik dan niet raar bruin met vlekken?
Dat was mijn vraag dus ook, nog niet beantwoordt, hinthint
rommie schreef:Laat je het wel goed intrekken? Vind het een vreemd verhaal, het is namelijk niet de creme die er bruin uit ziet maar je huid nadat je het hebt op gesmeerd (als je begrijpt wat ik bedoel). Het is dus nogal vreemd dat de kleur afgeeft als je creme goed is ingetrokken