Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:hoe gaat het nu? mag thuiszorg blijven komen en is er inmiddels een rollator en rolstoel aangeschaft?
pmarena schreef:Ik krijg het er al benauwd van als ik het lees......hoe overheersend die partner is![]()
Er is letterlijk geen ontsnappen aan voor je moeder....
pmarena schreef:Ik krijg het er al benauwd van als ik het lees......hoe overheersend die partner is![]()
Imre schreef:pmarena schreef:Ik krijg het er al benauwd van als ik het lees......hoe overheersend die partner is![]()
Dit is ook een van mijn grootste zorgen. Ze is zichzelf al zo kwijt door de dementie, maar dat laatste stukje wordt haar door hem afgenomen. En echt wel met de beste bedoelingen hoor, maar wat hij het beste denkt te vinden is dat absoluut niet en dat kan niemand hem aan het verstand brengen. Ze is als een vogeltje in een kooi en ik vind dat vreselijk.
Petpa schreef:Hoe was je moeder vroeger, TS?
Was het ook al zo dat ze alles door haar partner liet bepalen zodat ze dit patroon nog steeds vervolgd of wordt ze "onderdrukt" sinds ze geconfronteerd is met de dementie?
Imre schreef:Partner is een moeilijke man, maar geen nare man. Hij doet echt vanuit zijn hart wat hij denkt dat goed is.