Achillespeesruptuur lotgenootjes of ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Achillespeesruptuur lotgenootjes of ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:59

Oh zeker niet waar je op hoopte Dide! Wat ontzettend naar. Ik snap heel goed dat je baalt. Y;(

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:08

Ah ruk zeg, zeker als je een andere planning in je hoofd hebt -O- Sterkte er mee. Ik duim dat je met een paar weken wel voorzichtig met fysio kunt beginnen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:45

Hilli schreef:
DideH schreef:
Lief berichtje Leintje <3

In mijn brein doe ik nu precies hetzelfde links en rechts :')

[ Afbeelding ]

Nauwelijks verschil toch? :+
Lijkt me heel raar om te zien als je voor je gevoel hetzelfde doet.

Maar wat balen dat het toch tegenviel bij je laatste consult. Wanneer mag/moet je weer? Of pas als het goed dicht is?

Over 2 weken pas weer helaas. Tenzij de wond gek gaat doen o.i.d. Dan eerder bellen.

Lief jullie berichtjes allemaal!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:47

Oeiii dat wordt nog geduld kweken, lijkt me zo lastig! Wond ziet er wel rustiger uit, wat jammer dat er toch nog pus in zat? Dat het dan ogenschijnlijk zo rustig kan worden aan de buitenkant he.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:15

Zit wel meteen een bak vocht in mn enkel en voet na een beetje bewegen >;)
Leg de boel maar goed hoog _-:(

Ja dat is het nare hannanas. Al was er toen buitenom de wond toen die infectie doorbrak ook niet zoveel te zien behalve dat mijn enkel dik was. Was toen ook weinig roodheid te zien in de huid eromheen, al zou je dat wel verwachten met de hoeveelheid troep die er toen uit kwam. Beetje misleidend soms dus :roll:

Lastige dingen die voeten!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:51

Uw dagelijkse update:

Spoiler:
Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:15

Hij ziet er op zich goed uit. Is het nu dan ook de bedoeling dat jij de wond actief open houdt (dmv spoelen uiteraard, niet door middel van eraan te krabben :+), zodat je een volgende controle niet weer komt te zitten met een van buiten bijna dichtgegroeide wond, die van binnen gewoon nog pus produceert?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:43

Ziet er idd wel goed uit. :j

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:52

Lalidan schreef:
Hij ziet er op zich goed uit. Is het nu dan ook de bedoeling dat jij de wond actief open houdt (dmv spoelen uiteraard, niet door middel van eraan te krabben :+), zodat je een volgende controle niet weer komt te zitten met een van buiten bijna dichtgegroeide wond, die van binnen gewoon nog pus produceert?

Klopt inderdaad :j Met dat spoelen de holte van de wond eronder schoon houden en het moet dan van binnenuit dichtgroeien zodat er daar geen bacteriën meer kunnen gaan zitten rotzooien.

Ze hebben dat flubbertje wat er steeds uit kwam (wild vlees/hypergranulatie) nu gister ook aangestipt met zilver. Onder die bloeddruppel is het daardoor nu beetje grijs (zou af moeten sterven als het goed is), maar daar nu geen foto van voor jullie.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:27

DideH schreef:
Lalidan schreef:

Klopt inderdaad :j Met dat spoelen de holte van de wond eronder schoon houden en het moet dan van binnenuit dichtgroeien zodat er daar geen bacteriën meer kunnen gaan zitten rotzooien.

Ze hebben dat flubbertje wat er steeds uit kwam (wild vlees/hypergranulatie) nu gister ook aangestipt met zilver. Onder die bloeddruppel is het daardoor nu beetje grijs (zou af moeten sterven als het goed is), maar daar nu geen foto van voor jullie.

Als ik inzoom zie ik idd dat het een kleurtje heeft ik gok dat je dat bedoelt

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 17:11

joyce_eddy schreef:
DideH schreef:

Als ik inzoom zie ik idd dat het een kleurtje heeft ik gok dat je dat bedoelt

Ja onder die druppel bloed is het hele weefsel nu die kleur die die randen hebben :j