Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilli schreef:DideH schreef:
Nauwelijks verschil toch?
Lijkt me heel raar om te zien als je voor je gevoel hetzelfde doet.
Maar wat balen dat het toch tegenviel bij je laatste consult. Wanneer mag/moet je weer? Of pas als het goed dicht is?

), zodat je een volgende controle niet weer komt te zitten met een van buiten bijna dichtgegroeide wond, die van binnen gewoon nog pus produceert?
Lalidan schreef:Hij ziet er op zich goed uit. Is het nu dan ook de bedoeling dat jij de wond actief open houdt (dmv spoelen uiteraard, niet door middel van eraan te krabben), zodat je een volgende controle niet weer komt te zitten met een van buiten bijna dichtgegroeide wond, die van binnen gewoon nog pus produceert?
Met dat spoelen de holte van de wond eronder schoon houden en het moet dan van binnenuit dichtgroeien zodat er daar geen bacteriën meer kunnen gaan zitten rotzooien. DideH schreef:Lalidan schreef:Hij ziet er op zich goed uit. Is het nu dan ook de bedoeling dat jij de wond actief open houdt (dmv spoelen uiteraard, niet door middel van eraan te krabben), zodat je een volgende controle niet weer komt te zitten met een van buiten bijna dichtgegroeide wond, die van binnen gewoon nog pus produceert?
Klopt inderdaadMet dat spoelen de holte van de wond eronder schoon houden en het moet dan van binnenuit dichtgroeien zodat er daar geen bacteriën meer kunnen gaan zitten rotzooien.
Ze hebben dat flubbertje wat er steeds uit kwam (wild vlees/hypergranulatie) nu gister ook aangestipt met zilver. Onder die bloeddruppel is het daardoor nu beetje grijs (zou af moeten sterven als het goed is), maar daar nu geen foto van voor jullie.
joyce_eddy schreef:DideH schreef:
Klopt inderdaadMet dat spoelen de holte van de wond eronder schoon houden en het moet dan van binnenuit dichtgroeien zodat er daar geen bacteriën meer kunnen gaan zitten rotzooien.
Ze hebben dat flubbertje wat er steeds uit kwam (wild vlees/hypergranulatie) nu gister ook aangestipt met zilver. Onder die bloeddruppel is het daardoor nu beetje grijs (zou af moeten sterven als het goed is), maar daar nu geen foto van voor jullie.
Als ik inzoom zie ik idd dat het een kleurtje heeft ik gok dat je dat bedoelt