Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilli schreef:DideH schreef:
Nauwelijks verschil toch?
Lijkt me heel raar om te zien als je voor je gevoel hetzelfde doet.
Maar wat balen dat het toch tegenviel bij je laatste consult. Wanneer mag/moet je weer? Of pas als het goed dicht is?

), zodat je een volgende controle niet weer komt te zitten met een van buiten bijna dichtgegroeide wond, die van binnen gewoon nog pus produceert?
Lalidan schreef:Hij ziet er op zich goed uit. Is het nu dan ook de bedoeling dat jij de wond actief open houdt (dmv spoelen uiteraard, niet door middel van eraan te krabben), zodat je een volgende controle niet weer komt te zitten met een van buiten bijna dichtgegroeide wond, die van binnen gewoon nog pus produceert?
Met dat spoelen de holte van de wond eronder schoon houden en het moet dan van binnenuit dichtgroeien zodat er daar geen bacteriën meer kunnen gaan zitten rotzooien. DideH schreef:Lalidan schreef:Hij ziet er op zich goed uit. Is het nu dan ook de bedoeling dat jij de wond actief open houdt (dmv spoelen uiteraard, niet door middel van eraan te krabben), zodat je een volgende controle niet weer komt te zitten met een van buiten bijna dichtgegroeide wond, die van binnen gewoon nog pus produceert?
Klopt inderdaadMet dat spoelen de holte van de wond eronder schoon houden en het moet dan van binnenuit dichtgroeien zodat er daar geen bacteriën meer kunnen gaan zitten rotzooien.
Ze hebben dat flubbertje wat er steeds uit kwam (wild vlees/hypergranulatie) nu gister ook aangestipt met zilver. Onder die bloeddruppel is het daardoor nu beetje grijs (zou af moeten sterven als het goed is), maar daar nu geen foto van voor jullie.
joyce_eddy schreef:DideH schreef:
Klopt inderdaadMet dat spoelen de holte van de wond eronder schoon houden en het moet dan van binnenuit dichtgroeien zodat er daar geen bacteriën meer kunnen gaan zitten rotzooien.
Ze hebben dat flubbertje wat er steeds uit kwam (wild vlees/hypergranulatie) nu gister ook aangestipt met zilver. Onder die bloeddruppel is het daardoor nu beetje grijs (zou af moeten sterven als het goed is), maar daar nu geen foto van voor jullie.
Als ik inzoom zie ik idd dat het een kleurtje heeft ik gok dat je dat bedoelt

DideH schreef:Hier is dat grijze goed zichtbaar op de eerste. Zette de douchekop erop en flop, weg was dat stukSpoiler:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bellatrix schreef:Oh oeps.
En nu?
Zou dat "wild vlees" moeten zijn wat boven het normale huidniveau zat wat ze hebben aangestipt met dat zilver. Dat zou afsterven. Moesten heel even stoppen met dat multidex poeder totdat het weer van korstje naar wondje over zou gaan (dus afgestorven weefsel eraf), omdat dat op dat afgestorven weefsel geen nut zou hebben. Geloof dat dit gebeuren dan vanochtend de cue was voor het weer opstarten van het poeder 
leintje_ schreef:DideH schreef:Hier is dat grijze goed zichtbaar op de eerste. Zette de douchekop erop en flop, weg was dat stukSpoiler:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hehehehe, bye bitch!
Bellatrix schreef:Beetje groenig?
Jammer dat er nog wat uit kwam.

Polly schreef:Heel eerlijk vraag ik me ook af waarom er geen drain in zit.
Je schrijft eerder dat de holte onder de wond best fors was en dat hij van binnen dicht moet groeien. Als de weg naar buiten (huid) dan eerder dicht is dan de holte eronder loop je kans dat het weer gaat ontsteken.
Ik vind het echt zo ruk voor je dat het zo lang blijft door emmeren.
Hebben ze iets gezegd over spoelen en de wond open houden of mocht je hem dicht laten gaan?
Hoewel ik dit echt heel interessant vind om te volgen hoop ik echt dat je nu snel opknapt
Polly schreef:Ik zou lab via het ziekenhuis aanvragen. Zij zijn je behandelaars en kunnen dan ook meteen inspringen als er toch iets niet goed is.
Zo zijn ook de afspraken, degene die behandeld vraagt ook onderzoek aan.