Vooral nu het niet echt een duidelijke baby buik is, maar vooral inderdaad alsof je teveel gegeten hebt. Zo van die dingen waar mannen zelden mee bezig zijn dus.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral nu het niet echt een duidelijke baby buik is, maar vooral inderdaad alsof je teveel gegeten hebt.
Niniane schreef:Nou vind het wel even een omslag als je al jaren je best doet om een zo plat mogelijke buik te hebben, naar het nu meteen helemaal mooi vinden.Vooral nu het niet echt een duidelijke baby buik is, maar vooral inderdaad alsof je teveel gegeten hebt.
Zo van die dingen waar mannen zelden mee bezig zijn dus.
Mijn lichaam na de eerste heeft mij ook erg in de weg gezeten. Dat losse vel vind ik vreselijk
En de ronde (echt zwanger uitziende) buik vind ik juist wel heel vrouwelijk staan. Ik kijk ook uit naar de fotoshoot bij zo’n 36 weken waarop dit mooi wordt vastgelegd. 
. Maar pas nog net mijn gewone broeken, maar is niet heel comfy meer. En weet niet hoe het komt, maar op kantoordagen is het 3x erger dan als ik thuis werk. Ben vandaag na jullie inspiratie voor zwangerschapsbroeken toch even de prenatal ingedoken, maar ik vond het echt vreselijk die broeken... Ik ben echt van de high waisted jeans, maar dit was natuurlijk allemaal mega laag en met zo'n slappe band. Voelde me ontzettend oncharmant erin. Wel een leuke jurk voor de vakantie over 2 weken ingeslagen en verder ga ik op zoek naar chille broeken op Shein ofzo denk ik 
straks in bikini vind ik het best wel een ding... maar goed, het is wat het is.
Nooit bij stil gestaan dat men om het geslacht de zwangerschap zou afbreken. Bizar...

, hopelijk gaat dat beter deze keer. Ondanks dat ik toen maar 13 kilo aangekomen was, is het er nooit weer volledig af gegaan. Niniane schreef:Gefeliciteerd met je goede echo!![]()
Heb ervoor gekozen om mezelf niet te laten wegen, dus dan weet je ook niet hoeveel erbij komt en er ook weer af gaat.Goeie tip voor als je jezelf daar niet druk om wilt maken. Je mag nee zeggen.
ik was er wel blij mee, heb mooi 2 uurtjes geslapen
De jongste is vandaag bij mijn schoonouders.
. Ik heb er 2 geprobeerd in de winkel maar die waren helaas echt niet stevig genoeg dat ik dacht, yes dit is het.

. Ik hou het nog een paar dagen voor me tot de familie het weet (je weet nooit wie mee leest hahaha), maar we hebben het geslacht gelukkig kunnen zien! Baby ligt graag opgefrommeld rechtsonder in de hoek, en dat terwijl er dus veel ruimte is want veel vruchtwater
. We hebben de baby zien drinken tijdens de echo, dat was wel even bijzonder om te zien. En ook de outline van de oogballen was dit keer te zien. Echt zo bizar hoe snel alles groeit en van alles erop en eraan zit.
denk dat het niet helpt dat ik vanaf volgende week vakantie heb, dus dan voelen die laatste werkdagen altijd zwaarder. We zouden dit jaar met de auto gaan, maar ik kan de energie niet vinden om lang in de auto te moeten zitten om vervolgens mooie gebieden te ontdekken en te wandelen enzo. Gelukkig heeft mijn man alle begrip hiervoor en hebben we een last minute geboekt naar Fuerteventura! Kan niet wachten tot de relaxmodus aan kan