Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn huidige verloskundige vindt nu 2x een dagcurve prikken ipv gelijk die suikerdrank beter. Als de dagcurves te hoog zijn, dan wel suikertest. Zij zegt: ‘Wie drinkt er nou een glas suiker om vervolgens 2 uur stil te zitten?’
En die verhalen helpen ook niet echt mee haha.
Ntlie_ schreef:Ik woog de start van deze zwangerschap ruim 15 kilo meer dan mijn vorige zwangerschap (toen gezond gewicht, nu overgewicht) maar ik heb verder nog niks van de VK gehoord over een suikertest. Ben nu 23 weken. Heb verder ook geen symptomen oid dus ben benieuwd of ik ook zo'n test moet doen nu. Als dat het geval is, ga ik wel vragen om ook zo'n dagcurve te doen want ik krijg al gigantische hartkloppingen van een blikje fris, laat staan van zo'n suikerdrankje...En die verhalen helpen ook niet echt mee haha.
. Prikken maakt me echt niks uit.

En deze week de heel fijne grens van 24 weken bereikt, dat is ook een erg fijn gevoel!
Ik zal het lijstje ook updaten. Tot nu toe gaat alles goed, bij mij word het alleen na de geboorte nog even spannend of het kindje CF (taaislijmzieke) heeft. Mijn broertje en zusje hebben CF. Ik dacht dat ik er volledig op getest was, maar helaas maar op 1 versie. Toen ik daar achter kwam was ik al zwanger. Dus het word nog even spannend.
Plan ze nu nog per keer en kort van tevoren, daar ik niet weet wanneer ik ga groeien en het misschien oncomfortabeler wordt. 
.
Uiteraard hoop ik wel dat alle uitslagen goed zijn en is het fijn om te lezen dat er goede echo's en onderzoeken zijn geweest!
Inderdaad erg leuk dat we zo vlakbij elkaar zitten