Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SplashIsLief schreef:Hier een baalweek achter de rugNa 20 weken eindelijk van mijn misselijkheid af, begint mijn bekken op te spelen. Veel pijn aan mijn stuitje en hele bekkengebied gehad eind vorige week. Na een behandeling bij de bekkenfysio wel wat beter maar nog niet geweldig.
(Vorige zwangerschap geen last van gehad, maar wel 16 maanden moeten revalideren na de bevalling dus daar herken ik deze klachten helaas van)
Verder is de kleine goed actief, blijkbaar heel logisch dat ik haar meer voel dan haar grote zus want de placenta ligt nu achter en toen voor.
Verder is mijn ijzer en feritine niet goed, dus ook aan de ijzertabletten.
xClaudiaaL schreef:SplashIsLief schreef:Hier een baalweek achter de rugNa 20 weken eindelijk van mijn misselijkheid af, begint mijn bekken op te spelen. Veel pijn aan mijn stuitje en hele bekkengebied gehad eind vorige week. Na een behandeling bij de bekkenfysio wel wat beter maar nog niet geweldig.
(Vorige zwangerschap geen last van gehad, maar wel 16 maanden moeten revalideren na de bevalling dus daar herken ik deze klachten helaas van)
Verder is de kleine goed actief, blijkbaar heel logisch dat ik haar meer voel dan haar grote zus want de placenta ligt nu achter en toen voor.
Verder is mijn ijzer en feritine niet goed, dus ook aan de ijzertabletten.
Jeetje wat een ellende weer... Denk je net dat het beter gaat en dan krijg je dit. Balen zeg! Hopelijk gaat het gauw beter met je bekken en is je ijzer weer snel op peil!
Hier zijn we van de week druk geweest met de babykamer, nieuwe vloer, alles geverfd, nu alleen de finishing touch nog en dan kunnen we meubels gaan kopen
Morgen ga ik met mn moeder naar de we are pregnant beurs, ook super veel zin in
Mandyy schreef:Heeft de bekkenfysio geholpen?
Heel verstandig! Ik heb me bij 12 locaties ingeschreven. Het is bijna onmogelijk om een plek te krijgen!