Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Wat ik al eerder vroeg, en nu opnieuw: wat als de tumor de buikholte in bloedt? Op basis van bloedbeeld werd gedacht dat dat niet kon, maar uitgesloten is het niet want er is geen beeldvorming gedaan.
Ik zou echt vanavond weer op de HAP zitten, en eis dan echt dat dmv beeldvorming uitgesloten wordt dat er bloed in je buikholte terecht is gekomen. Kan dat niet direct, laat je dan opnemen.
Ibbel schreef:Wat ik al eerder vroeg, en nu opnieuw: wat als de tumor de buikholte in bloedt? Op basis van bloedbeeld werd gedacht dat dat niet kon, maar uitgesloten is het niet want er is geen beeldvorming gedaan.
Ik zou echt vanavond weer op de HAP zitten, en eis dan echt dat dmv beeldvorming uitgesloten wordt dat er bloed in je buikholte terecht is gekomen. Kan dat niet direct, laat je dan opnemen.
Ibbel schreef:Overigens, waar ik ook al een tijdje over nadenk: waarom loop je eigenlijk bij een uroloog met die niertumor? Nieren worden door nefrologen behandeld. En eigenlijk is het dus helemaal niet zo raar dat je uroloog zo 'moeilijk' doet - het is niet zijn vakgebied. Dat je er komt vanwege je blaas, prima. Maar met die niertumor moet je echt niet bij een uroloog zijn.
Wordt het dus sowieso niet eens tijd dat er een nefroloog naar je kijkt, ook op de HAP dus. Want dat die een uroloog hebben geconsulteerd vorige keer is eigenlijk ook gek.
noviceh schreef:Hou jezelf goed in de gaten! Er wordt druk gewerkt aan symptoombestrijding, laat ze maar eens zoeken naar de oorzaak. Ik ga mee met Ibbel, laat ze maar een CT scan oid verrichten.
Daphne__ schreef:Het gaat niet zo goed.. Afgelopen nacht nog op de HAP geweest omdat ik non stop aan het overgeven was. Kon tussendoor amper op adem komen. Metoclopramide zetpillen gekregen en als ik vandaag nog zoveel moest overgeven, dan moest ik weer naar m'n eigen huisarts.
Vandaag niks veranderd. Houd niks binnen, bij het overgeven voelt het alsof er iets op knappen staat rechtsonder in m'n buik.. De pijn bij het overgeven is ook echt vreselijk.
Krijg nu wat anders tegen de misselijkheid en moet idd ORS nemen.
En m'n moeder is even een nieuwe thermometer aan het halen, de andere doet het niet meer en de huisarts wil weten of ik koorts hebt.