Op Kink hoor je er regelmatig over. Fijn dat ze jou ook geholpen hebben! Muziek is zo belangrijk.
moniiquee
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-24 19:29
Wij zijn net terug van ons eerste tripje met onze camper Zwarte woud in Duitsland. Echt volop genoten! Dinsdag kuur 8! En die week erop weer een scan..
Wat een mooie foto’s. Jullie zaten op een prachtige plek.
moniiquee
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-24 10:52
Weer tijd voor een blije en positieve update
Maar na 8 kuren is er nog steeds afname van tumoren op de scan te zien. En geen nieuwe tumoren erbij! We hebben voor nu even een chemo pauze ingelast. Het plan is om over 6 weken bloed te prikken en als alles goed met me blijft gaan, na 3 maanden scan te doen. Om te kijken hoe het er dan voorstaat.. De oncoloog was ook super blij. Het is best bijzonder, hoe goed ik reageer op de chemo.
Het is ook wel intens.. Heel veel schakelen, want nu 3 maanden geen chemo. Super fijn, maar het is weer even wennen, aan dit ‘nieuwe gewoon’. Maar alsnog heel dankbaar, in juni durfde ik niet aan kerst te denken. En nu praten we gewoon over 3 maanden zonder chemo te kunnen doen.
Dan kun je nu toch even geruster de kerst periode in!
senna21
Geplaatst: 19-11-24 10:57
Wauw, wat fantastisch. Een positieve draai in je rollercoaster. Ik hoop dat je hier voluit van kan genieten (een beetje minder voluit is ook al helemaal goed).
fransje23
Geplaatst: 19-11-24 11:03
Wat een fijn nieuws! Ik hoop dat het allemaal zo positief blijft!
Dat is zo’n fijn gevoel he! Dat ik had ook met mijn diagnose/behandeling… nooit gedacht te kunnen zeggen dat ik in partiële remissie ben en dat we intussen al 2 jaar verder zijn! Zo zie je maar, het kan…
You go girl! GENIETEN van dit goede nieuws!
En neem even die rust en dan kan je weer verder zien… snap wel dat je even in een ‘zwart gat’ valt omdat dit ondertussen bij je routine zit maar probeer maar extra te genieten in deze tijd en weer lekker aansterken zal je lijf ook goed doen!