. Op de zieke kindjes na dan Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Op de zieke kindjes na dan

best wel grappig
Hoe oud is je zoontje?
arme vriend een halfje minder, maar daarvoor kreeg hij mijn ham
Daphx93 schreef:Hier een HG zwangerschap dus al meerdere keren opgenomen geweest een verschillende medicatie geprobeerd.
Sinds 2 weken zit ik op de ondansetron. Eigelijk een medicatie die pas vanaf het 2e semester mag ivm kans op open gehemelte. Toch besloten om het wel te gebruiken anders lag ik elke 4 dagen in het ziekenhuis. Als alleenstaande moeder van een dochter van 3 was dat dus geen mogelijkheid.
De misselijkheid is met de medicatie redelijk te doen. Spuug nog wel veel en merk dat het vaak in de avond fout gaat…
Daphx93 schreef:Hier een HG zwangerschap dus al meerdere keren opgenomen geweest een verschillende medicatie geprobeerd.
Sinds 2 weken zit ik op de ondansetron. Eigelijk een medicatie die pas vanaf het 2e semester mag ivm kans op open gehemelte. Toch besloten om het wel te gebruiken anders lag ik elke 4 dagen in het ziekenhuis. Als alleenstaande moeder van een dochter van 3 was dat dus geen mogelijkheid.
De misselijkheid is met de medicatie redelijk te doen. Spuug nog wel veel en merk dat het vaak in de avond fout gaat…
).

Baby wilde absoluut niet meewerken, ging achter m'n schaambot liggen zodat er afgezien van de armpjes en beentjes weinig te controleren viel. Hoofd lag zo ongeveer in de placenta... Echoscopiste zei ook dat ze er zo niets mee kon, als ik ervoor openstond konden we nog inwendig proberen. M'n 1e echo was ook inwendig en vond ik niet vervelend, dus prima doen we dat. Toen wel een stuk meer kunnen zien, maar hoofdje bleef niet goed te meten. De enige meting van het hoofdje die gemaakt is was het kleiner dan 2,5 cm, maar volgens de echoscopiste kwam dat omdat ze een stukje niet kon meten door de placenta. Maar protocol zegt dat je dan doorgestuurd moet worden naar Maastricht, dus dat zijn we nu... Ze gaf gelukkig wel aan dat alles wat ze wel kon meten er goed uitzag, dus ik ben er wel redelijk gerust onder