Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rocamor schreef:Ik heb ook garmin watch. Maar die draag ik 24/7 en als rechtshandige ook nog rechts. Dus tandenpoetsen, paard poetsen, hij telt alles mee. En dan kom ik nog niet aan 10000 stappen per dag
Hier links maar paarden aan huis en loop veel rondom huis en probeer regelmatig wat te wandelen als ik op kantoor ben geweest
oji schreef:Dit paasweekend volledig uit de bocht gevlogen, met veel paaseitjes, paastaart, snacks, gourmetten, en veel wijntjes....vandaag maar weer mezelf een schop onder mijn kont geven....
m’n moeder kan heel goed koken en die had kerstster gemaakt (taart met slagroom en advocaat) bij het avondeten heb ik voornamelijk groenten gegeten maar daarna kwam rocky road uit de kast met ijs en advocaat.. gisteren ging goed tot we bij de ah xl waren en ik verse sushi zag. Nou ja totaal zat ik nog onder de 1500 kcal..
Nu op mijn werk overal Milka-paaseitjes, maar ik hou vol! 
en geniet er ook echt wel van en koop het zelf ook wel voor in gerechten! Maar probeer dan eerder 100 gram aan te houden ipv bijvoorbeeld 150 gram kipfilet, uiteindelijk is dat de balans die ik moet vinden.
.
Ik eet wel heel regelmatig en met kleine porties. Dus hongergevoel is er eigenlijk ook niet.