Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het was zeker schrikken maar gelukkig is alles weer goed. Maandag naar de fysio 
Ik ben alleen echt geen jurkje-mens
Dus voor mij alleen zomerjurkjes haha
Wel balen van het behang.. kan je nog een keer
ik hou ervan dat soort koopjes.

suus_toes schreef:Ik heb mijn eerste Vinted aankoop gedaan, ben benieuwd wanneer het binnen is!
Een hele partij kleding in maatje mini.
aangezien ze daar toch zo uit zijn, heb ik denk ik al wel bijna gnoeg![]()
[ [url=m/CzoJKv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb nog wat baby nestjes in de favorieten staan.. vind die nieuw behoorlijk prijzig.
En moet nog op jacht naar zomer/winter slaapzak.
t was voor mij even schakelen van de normale doordouwer stand naar "ik zorg niet alleen voor mezelf nu".

Ik heb er niet meer opgezeten sinds December denk ik. Wat leuk van de echo!!

) en dan de eerste keer dat we echt een baby zagen op de echo ipv een grijs vlekje
En we de baby zagen zwaaien
Dan kunnen we even kijken wat er allemaal op de markt is en handig is
) Scheelt toch ook alweer 1000 euro. Het is zo'n kinderwagen die je van baby tot peuter/kleurter kan ombouwen.
dus ik ben dan naar de logeerkamer verhuisd.
Volgende week mag ik naar de vroedvrouw gelukkig, dan kan de doptone me hopelijk al wat geruststellen. En binnen 3 weken heb ik een echo op 21w, dus die vind ik wel spannend. Nu naar de HA, ik heb best veel pijnlijke steken in mijn bil en als ik rechtsta loop ik even te manken dus ik vrees een beetje voor bekkeninstabiliteit

, heb het idee dat m'n buik per dag groeit. Lekker liggen zit er ook niet meer, heb alleen nog geen zwangerschapskussen dus lig nu tegen een extra kussen aan
dit scheelt al wel enorm om een beetje comfortabel te liggen.
Balen dat je je werk niet lekker kan uitvoeren. Is dit goed bespreekbaar op je werk? En loop je al bij de fysio?suus_toes schreef:Mag ik even klagen tussendoor?!![]()
Werkt hier iemand uit dit topic ook in de zorg?
Lukt het jullie allemaal nog een beetje..?.
Het begint mij echt zwaar te vallen.. werk dan op een somatiek afdeling met 24 cliënten. De ene zwaarder als de ander natuurlijk..
Ik zit al voor 22% in de ziektewet.
Omdat ik geen lange late diensten meer werk.. ivm vermoeidheid trok ik dat niet.
Nou heb ik ook nog de laatste 2 week enorme rugpijn erbij gekregen..
Eerste week doorgezet, afgelopen maandag moest ik tot 12.30 en was daarna echt dood op. Heb toen eerst een uur op de bank gelegen. (En ik lig nooit op de bank..!)
Gister besloten om thuis te blijven, had anders een volledige dagdienst.
Ga vanavond weer 3 uurtjes proberen van 20 tot 23uur.
Maar ohh wat baal ik er van! En ik wil gewoon niet er eerdaags al volledig uit liggen..
Oja, de kleine jongen groeit als kool volgens mij, heb het idee dat m'n buik per dag groeit. Lekker liggen zit er ook niet meer, heb alleen nog geen zwangerschapskussen dus lig nu tegen een extra kussen aan
dit scheelt al wel enorm om een beetje comfortabel te liggen.
flink doorpakken op werk kan later wel weer, voor nu is jullie gezondheid belangrijker. Fijn van de rolluiken, is toch prettig als alle grote dingen af zijn straks lijkt me

jammer dat het op je werk zo lastig is. Ik zou daar ook stress van hebben. Hopelijk heb je voor de zwangerschap snel geruststelling, nog even een paar weken geduld hebben
komt ze 5 minuten later terug en probeert weer te kijken, baby beweegt nóg meer (waarschijnlijk mijn stress) en toen kregen we beiden op onze kop want 'als we al stress hadden van een echo, wat dachten we dan wel niet te gaan doen als we ouders waren, dat zou niets worden etc'. Vervolgens maakt ze het meest idiote 3d beeld van het hoofdje, het leek net een demonenkind dus ik lag te schudden van het lachen, werd ze weer boos op me want ik moest stil liggen
daarna wilde baby niet meer draaien, ze heeft heel ruig m'n buik zitten porren maar nee hoor. Toen was ze het zat, we moesten sowieso over een maand terug om bij de gynaecoloog een vervolg echo te maken dus die mag ook de rest bekijken.
had gehoopt om me geruster te voelen en nu moeten we nog een keer- plus zo rot behandeld worden. Ik kan het inmiddels wel aardig relativeren, alles wat ze heeft kunnen zien was gewoon goed dus voor nu gaan we er vanuit dat alles in orde is. En zo niet, komt ook goed. Eind maart even twee dingen opnieuw bekijken, is stiekem ook een kans om baby weer te zien en het geslacht nogmaals te checken. Ze heeft het ons wel verteld (het zou een meisje zijn, super leuk en onverwacht voor ons want aan m'n man's kant zitten bijna alleen maar jongens) maar misschien zit ze er nog naast, dat zie ik ook wel gebeuren
zou niets uitmaken verder, natuurlijk
maar het hartje klopte goed en mn bloeddruk was netjes dus geen zorgen gelukkig.
. Ik ga mee met de rest: bekkenfysiotherapeut is echt handig. Vorige zwangerschap had ik veel bekkenklachten en zonder fysiotherapeut en voldoende rust was ik echt niet zo lang door blijven gaan.