Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Ik werd getriggerd door je 8 cm gekrompen en core trainen eerder erger dan beter maakt.
Misschien is het beter juist te focussen op stretch, lengte, ruimte en lenigheid?
Ik ben ook rug patiënt en het enige wat me helpt is bijv klimmen. Oké goed voor core maar vooral voor ruimte.
MarijeR schreef:Hannanas schreef:Ik werd getriggerd door je 8 cm gekrompen en core trainen eerder erger dan beter maakt.
Misschien is het beter juist te focussen op stretch, lengte, ruimte en lenigheid?
Ik ben ook rug patiënt en het enige wat me helpt is bijv klimmen. Oké goed voor core maar vooral voor ruimte.
Ja rekken, en stretchen doe ik ook hoor. Maar ik heb de spieren ook nodig voor de stabiliteit.
Ik was bv al 14kg aan spieren kwijt na een half jaar amper wat doen.
Dat spierverlies is waarschijnlijk ook een oorzaak van de zenuwpijn dus hopelijk wordt dat minder als ik weer iets aan spieren opbouw.
Omdat ik al 1,5 jaar door andere redenen ziek thuis zit, had ik vandaag een arbeidsdeskundig onderzoek.
Nu had de arboarts al in het verslag gezet dat deze zowel terugkeer naar huidige werkgever als een andere baan bij een andere werkgever niet haalbaar acht en de arbeidsdeskundige was het daar helemaal mee eens.
Wat voel je je dan nutteloos en afgeschreven…
Nu dus het traject in bij het UWV en afwachten hoe daar de beoordeling t.z.t. zal zijn. Moest wel rekening houden dat de wachttijd voor de eerste afspraak een jaar kan duren…
Moest me nu maar volledig focussen op wat er nog mogelijk is qua herstel en vooral niet druk maken over werk e.d.
Hopelijk brengt dat ook wat rust.