Ik heb Vd week zelfs een mat stoelverwarming 12volt voor in de auto besteld. Had al zo snel last tijdens het rijden… maar als je recht op de warmte zit verdwijnt dat gelukkig. Dus die ga ik de komende maanden lekker veel gebruiken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:Handige tip.
Nou, aangezien ik bijna een week later nog steeds zwanger ben volgens de test heb ik de verloskundige gebeld.
16 augustus is de 1e afspraak en de vitaliteit echo
Maartje1990 schreef:EmptyWords schreef:Ik zal 35 zijn als ik beval, dus kom bij je in de buurt fabienne.
Lastig om te bedenken wat je gaat doen met de vakantie.
Ik heb echt geen geduld... dus de test maar gedaan.
[ [url=m/DtcblC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klopt precies met onze berekeningen. En dat betekent ook dat we idioot snel geluk hebben gehad.
Ik heb op 9 juni mijn koperspiraal laten verwijderen en zou vanaf 11 juni mijn ovulatie moeten hebben. Nu zijn we dus maar 1 ovulatie verder....
Gefeliciteerd! Heb je al contact gehad met een verloskundige?Dustinlover schreef:FIjn dat alles goed was Marjo!
Jojoni wat vervelend allemaal! Ik ben nu wel echt moe, maar er is op mijn werk ook zoveel veranderd(in negatieve zin)waardoor ik opzoek ging naar een andere baan. Toen was ik zwanger dusja nu blijven we maar zitten waar we zitten en tel ik de uren af naar de vakantie.
Vervelend hopelijk krijg je straks iets gevonden dat beter bij je past!
Hier vermoeiende 2 dagen gehad na 3 weken vakantie en dan weer werken (ouderenzorg dus ook wel een redelijk zwaar beroep). Kan me ook niet echt voorstellen dat ik het volledig tot m'n verlof kan blijven doen maar zullen zien.
Mijn contract loopt trouwens af per 1 oktober maar verwacht dat ik gewoon weer contract ga krijgen en dan vast, zo'n personeels tekort bij ons.
EmptyWords schreef:Jeetje, dat is schrikken. Gelukkig vooral materiaal schade
19marjo90 schreef:Bandenpijn is wel vervelend, Jojoni! Een warme kruik doet hier ook altijd wonderen bij van alles…
Idd bij Prenatal en bij BabyPark Amersfoort heb je zo’n uitprobeerbaan voor kinderwagens. Vond die van BabyPark nog beter.
Wat schrikken van je ongeluk! Gelukkig zijn jij en de baby verder in orde! Waarom mag je niet eten of drinken?
Hier een Joolz Day+. Heel blij mee. Houden gewoon dezelfde nu.
Spannend, Emptywords!! Opvang en kraamzorg idd regelen. Kraamzorg misschien nu al wel.
Gefeliciteerd Maartje!
jojoni schreef:Gefeliciteerd Maartje!![]()
![]()
Hier (alweer) een wat mindere dag. Na vorige week de hele week stil te hebben gelegen met een ontsteking op mijn kaak, ben ik vanmorgen vlak voor t werk aangereden met de fiets.. de rest van de ochtend in t ziekenhuis doorgebracht.
Ik geloof dat we nu bijna klaar zijn. Mijn been is gelukkig niet gebroken en de baby ziet er ook nog gelukkig uit. Even opluchting.
Voor zover ik zag, heeft mijn fiets een tragischer einde gehad. En ergens in t proces hebben ze wel mijn schoen gered maar ben ik een sok verloren