Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 07:56

Haha mooie alien hoor Gnome! Ik gebruik de app Flo ervoor :)

Vandaag m’n nod en m’n ultravroege cb geeft nu aan niet zwanger… test van sensitest geeft wel een vaag lijntje. Ik denk dat ik echt moet stoppen met testen en moet afwachten of ik ongesteld wordt of niet en anders dit weekend weer testen. Dus of het is misgegaan of ik maak mezelf helemaal gek :(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-22 08:27

Bhodi schreef:
Haha mooie alien hoor Gnome! Ik gebruik de app Flo ervoor :)

Vandaag m’n nod en m’n ultravroege cb geeft nu aan niet zwanger… test van sensitest geeft wel een vaag lijntje. Ik denk dat ik echt moet stoppen met testen en moet afwachten of ik ongesteld wordt of niet en anders dit weekend weer testen. Dus of het is misgegaan of ik maak mezelf helemaal gek :(

Is het lijntje wel donker dan de eerdere van sensi? Heel rot hoor dat het zo licht blijft.. Zou volgens mij wel al een stuk donkerder moeten zijn nu met een ultravroege. Die van CB hoor ik wel slechte verhalen dus daar zou ik niet op willen varen.

@marlis, lees in het topic van je zus net het slechte nieuws. Ontzettend veel sterkte. Afschuwelijk.. Zet je weer even met je benen op de grond ;(

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 08:31

Ja die is wel iets donkerder, ik hoef m nu niet meer te bewerken om een streepje te laten zien :+

Afbeelding

Ik heb besloten om niet meer te testen. Op z’n vroegst aanstaande zondag of maandag. Word ik ongesteld, heb ik pech, maar ben ik zwanger, ben ik dat dan ook nog wel… alle testen in de prullenbak! 8)7

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 08:31

Bhodi, ik zou inderdaad even wachten met testen. Snap dat je het héél graag wilt weten, maar denk dat je jezelf nu echt aan het gek maken bent. :(:) Paar dagen geduld en dan weer een test doen. Duimen blijven wel draaien voor je dat je straks een echt goéde positieve test in handen hebt. Dat boek van Kluun is echt geniaal. Heb ik ook aan mijn vriend gegeven en die heeft er een paar keer hardop om moeten lachen. :D

Haha vooral luisteren naar je lijf Gnome. Als die schreeuwt om pizza, lekker pizza eten! Is 'ie er ook in gebleven? Hoop dat je verder een goede nacht hebt gehad.
Ik gebruik de app Zwangerschap+. Kun je in 3D je kindje volgen, echt zo leuk. Bijzonder dat het nu nog zo'n alien wormpje is he? En dat dat dan later gewoon je kind wordt!

Marlis, hoe is het bij jou? Nog nieuws?
En hoe voelt de rest zich, beetje goede dagen voor jullie zonder te veel kwaaltjes?

Wij zijn gisteren weer bij de verloskundige geweest. Mijn bloeddruk was gisteren goed, maar ze denkt dat 'ie bij mij wel schommelt. Omdat ik ook nog steeds eet als een muis. Moet nu elke dag boullion drinken en zoute drop eten en vooral in kleine porties gaan eten. Zodat ik wel altijd iets in mijn maag heb.
Uitslag van de NIPT was ook binnen en alles is helemaal goed! **\O/** Ook mijn bloed was helemaal in orde gelukkig. Ik heb alleen wel de negatieve resusfactor, dus dat moet even extra in de gaten gehouden worden of ik geen antistoffen aan ga maken. Maar daar hebben ze gelukkig tegenwoordig allemaal middeltjes voor. :)
En we kregen natuurlijk het geslacht te horen. Kindje wilde eerst niet meer werken, had mooi de beentjes over elkaar. Maar na wat duwen liet 'ie toch zien dat het een échte jongen is. Wij verwachten dus een zoon! <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 08:35

Citaat:
@marlis, lees in het topic van je zus net het slechte nieuws. Ontzettend veel sterkte. Afschuwelijk.. Zet je weer even met je benen op de grond ;(

Oh dit klinkt niet goed... :( Ik ken dat topic niet, maar zo te lezen is het vreselijk nieuws... Y;(

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 08:37

mriek1990 schreef:
Bhodi, ik zou inderdaad even wachten met testen. Snap dat je het héél graag wilt weten, maar denk dat je jezelf nu echt aan het gek maken bent. :(:) Paar dagen geduld en dan weer een test doen. Duimen blijven wel draaien voor je dat je straks een echt goéde positieve test in handen hebt. Dat boek van Kluun is echt geniaal. Heb ik ook aan mijn vriend gegeven en die heeft er een paar keer hardop om moeten lachen. :D

Haha vooral luisteren naar je lijf Gnome. Als die schreeuwt om pizza, lekker pizza eten! Is 'ie er ook in gebleven? Hoop dat je verder een goede nacht hebt gehad.
Ik gebruik de app Zwangerschap+. Kun je in 3D je kindje volgen, echt zo leuk. Bijzonder dat het nu nog zo'n alien wormpje is he? En dat dat dan later gewoon je kind wordt!

Marlis, hoe is het bij jou? Nog nieuws?
En hoe voelt de rest zich, beetje goede dagen voor jullie zonder te veel kwaaltjes?

Wij zijn gisteren weer bij de verloskundige geweest. Mijn bloeddruk was gisteren goed, maar ze denkt dat 'ie bij mij wel schommelt. Omdat ik ook nog steeds eet als een muis. Moet nu elke dag boullion drinken en zoute drop eten en vooral in kleine porties gaan eten. Zodat ik wel altijd iets in mijn maag heb.
Uitslag van de NIPT was ook binnen en alles is helemaal goed! **\O/** Ook mijn bloed was helemaal in orde gelukkig. Ik heb alleen wel de negatieve resusfactor, dus dat moet even extra in de gaten gehouden worden of ik geen antistoffen aan ga maken. Maar daar hebben ze gelukkig tegenwoordig allemaal middeltjes voor. :)
En we kregen natuurlijk het geslacht te horen. Kindje wilde eerst niet meer werken, had mooi de beentjes over elkaar. Maar na wat duwen liet 'ie toch zien dat het een échte jongen is. Wij verwachten dus een zoon! <3

Dat klinkt als goed nieuws! Wat ontzettend fijn zijn :D en een jongen, echte mag leuk!!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 08:37

mriek1990 schreef:
Citaat:

Oh dit klinkt niet goed... :( Ik ken dat topic niet, maar zo te lezen is het vreselijk nieuws... Y;(

Ik ken het ook niet… dikke knuffel en heel veel sterkte gewenst Marlis! :(:)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-22 08:41

mriek1990 schreef:

Pizza is erin gebleven en kreeg zelfs nog honger rond middernacht dus weer een paar scheppen vla erin gegooid en toen heb ik heerlijk kunnen slapen. Om 3 uur werd ik wel echt even misselijk wakker maar een pil erin en tot op heden niet overgegeven. Hoop dat ik de cirkel aan het doorbreken ben.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon <3 zat je gevoel dus goed.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-22 08:43

Bhodi schreef:
Ja die is wel iets donkerder, ik hoef m nu niet meer te bewerken om een streepje te laten zien :+

[ [url=m/zidNzV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb besloten om niet meer te testen. Op z’n vroegst aanstaande zondag of maandag. Word ik ongesteld, heb ik pech, maar ben ik zwanger, ben ik dat dan ook nog wel… alle testen in de prullenbak! 8)7

Verstandig. Hij is inderdaad nog vrij licht maar daar waarschuwen ze ook voor bij die ultra vroege dingen. Kans is dan geloof ik nog 70% dat het afgebroken wordt ofzo. Duimen draaien voor je dat ie over een aantal dagen ervanaf spat!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:13

Vanmorgen een berichtje met de vraag of we zaten, daar het een heftig bericht was wat ging komen.

Moeder van vriendin was net bij een vriendin die ons dus ook op de hoogte houdt geweest en het was dus allemaal nog erger geworden dan alleen haar l.ever. Gister ook aan de n.ierdialyse gelegen en in de nacht e.pileptische i.nsulten gehad en nog meer. Ze gaat het niet overleven en komt vandaag te o.verlijden.

Kleine gister iets minder, wss i.nfectie maar dat is een vechtertje en gaat dus naar omstandigheden goed.

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:16

Marlis wat vreselijk heftig om te horen, heb er kippenvel van.

Heel veel sterkte voor jou en al haar dierbare! Y;(

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:20

Wat een nachtmerrie.... Heel veel sterkte :knuffel:

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:27

Och Marlis wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte gewenst :(:)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:54

Marlis wat verschrikkelijk verdrietig. Vreselijk voor iedereen die haar lief heeft.
Heel veel sterkte de komende tijd. Y;(

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:12

Net bericht dat ze overleden is. Arme meid nog zo jong en keek zo uit naar haar kleine sterke mannetje zien opgroeien. Vol toekomst plannen.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:20

Jeetje...kippenvel.
Nogmaals heel erg veel sterkte Marlis Y;(

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:30

Ik ben een stille meelezer maar wil je heel veel sterkte wensen Marlis... Wat een enorm moeilijk moment :knuffel:

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:32

Jeetje wat ontzettend heftig zeg :( heel veel sterkte gewenst Y;(

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:37

Heel veel sterkte voor jullie allemaal Marlis

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:53

Thanks. Hoop dat die kleine het goed blijft doen en heel mooi mag opgroeien ondanks het gemis. En dat die later trots is op zijn mama.

Zus heb aangeboden als het nodig is mijn hond haar zus op te kunnen vangen en een andere vriendin aangeboden haar andere hond op te kunnen vangen.

Niet te bevatten dit.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:57

Stille meelezer, sterkte meiden.
Wat ontzettend heftig!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:01

Tragisch... veel sterkte...

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 07:16

Ik ga hier eerst weer onder de meeleessteen, want ik had gisteren roze bij het afvegen en vanochtend ook + wat roze in m’n maandverband. Het heeft nog niet doorgezet, maar ik denk dat het straks in alle hevigheid gaat doorbreken :+ sorry voor de details haha.

Hopelijk is het de komende ronde écht raak en dan ben ik nog steeds in de zomer uitgerekend! Dan kom ik weer kletsen!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 07:35

Bhodi schreef:
Ik ga hier eerst weer onder de meeleessteen, want ik had gisteren roze bij het afvegen en vanochtend ook + wat roze in m’n maandverband. Het heeft nog niet doorgezet, maar ik denk dat het straks in alle hevigheid gaat doorbreken :+ sorry voor de details haha.

Hopelijk is het de komende ronde écht raak en dan ben ik nog steeds in de zomer uitgerekend! Dan kom ik weer kletsen!

Hmm wat jammer Bhodi. Niet wat je had gehoopt.
Ik hoop je hier snel weer te zien. Duimen blijven draaien voor je! <3

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:10

Jammer Bodhi, hopelijk tot snel weer!

Hier begint de misselijkheid met vlagen te komen. Vorige zwangerschap had ik dan een cracker naast het bed en at ik voor ik uit bed ging. En is het nooit verder gekomen dan een beetje misselijk.

Nu zit ik helaas met medicatie voor een traag werkende schildklier, dit moet op een nuchtere maag en ik mag dan een half uur tot uur niet eten. Dit werkt niet voordelig voor mijn misselijkheid.

Maargoed als de berichten hier lees heb ik nog niks te klagen. Behalve dat met een gebroken voet naar de wc sprinten nog best een uitdaging gaat zijn 8)7