Bhodi, ik zou inderdaad even wachten met testen. Snap dat je het héél graag wilt weten, maar denk dat je jezelf nu echt aan het gek maken bent.

Paar dagen geduld en dan weer een test doen. Duimen blijven wel draaien voor je dat je straks een echt goéde positieve test in handen hebt. Dat boek van Kluun is echt geniaal. Heb ik ook aan mijn vriend gegeven en die heeft er een paar keer hardop om moeten lachen.
Haha vooral luisteren naar je lijf Gnome. Als die schreeuwt om pizza, lekker pizza eten! Is 'ie er ook in gebleven? Hoop dat je verder een goede nacht hebt gehad.
Ik gebruik de app Zwangerschap+. Kun je in 3D je kindje volgen, echt zo leuk. Bijzonder dat het nu nog zo'n alien wormpje is he? En dat dat dan later gewoon je kind wordt!
Marlis, hoe is het bij jou? Nog nieuws?
En hoe voelt de rest zich, beetje goede dagen voor jullie zonder te veel kwaaltjes?
Wij zijn gisteren weer bij de verloskundige geweest. Mijn bloeddruk was gisteren goed, maar ze denkt dat 'ie bij mij wel schommelt. Omdat ik ook nog steeds eet als een muis. Moet nu elke dag boullion drinken en zoute drop eten en vooral in kleine porties gaan eten. Zodat ik wel altijd iets in mijn maag heb.
Uitslag van de NIPT was ook binnen en alles is helemaal goed!

Ook mijn bloed was helemaal in orde gelukkig. Ik heb alleen wel de negatieve resusfactor, dus dat moet even extra in de gaten gehouden worden of ik geen antistoffen aan ga maken. Maar daar hebben ze gelukkig tegenwoordig allemaal middeltjes voor.
En we kregen natuurlijk het geslacht te horen. Kindje wilde eerst niet meer werken, had mooi de beentjes over elkaar. Maar na wat duwen liet 'ie toch zien dat het een échte jongen is. Wij verwachten dus een zoon!