Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharleyT schreef:purny schreef:Er zijn ook gewoon mensen die niet tegen de hitte kunnen, niet iedereen vind 38 graden een heerlijke temperatuur.
Er is trouwens gisteren een man overleden die op een bedje lag te zonnen
Ok, verdrietig genoeg, maar wat is de doodsoorzaak?? Heb je daar ook info over?
karuna schreef:Ik heb medelijden met iedereen die zonder koeling of airco moet werken vanmiddag.Zeker in fabrieken waarbij de grote bazen in airco kantoren zitten maar de harde werkers wegdrijven in de fabriek.
Ik heb nu zelf samen met mijn oude hondje (voor haar maak ik me meer zorgen, ze had het gisteravond zwaar) meer last van de vieze smoglucht dan de warmte. Vanmorgen weer heel vroeg uitgelaten en verder heel rustig binnenzitten met alles dicht,
MyWishMax schreef:Mijn huis is nu 28 graden beneden en voelt gewoon koel als je van buiten komt.boven is het wel warmer.
In andere landen is het langer warm, kan je eraan wennen. En zijn de huizen erop aangepast en de ritmes vaak ook. Zelfs in de huizen waar geen airco was was het koeler door enorme muren en luiken enzo.
Relaxed schreef:Echt de heisa omdat het een dag heet isOveral paniek om de hitte, waarom doen we in Nederland altijd alsof de wereld vergaat
Gwenvd schreef:Als je er geen moeite mee hebt hoef je hier toch ook niet te reageren? Het mag natuurlijk maar echt iets toevoegen doet t niet. Dat jij iets anders ervaart wilt niet zeggen dat het er niet is?
Ik voel niet echt een heisa en laten we eerlijk zijn hoe vaak is het in Nederland 38/39 graden?
Dat je onder de 15 graden niet lekker vind is appels met peren vergelijken. Dat is het hier het halve jaar.
Maar goed hier gaat t redelijk wel! Zijn in ons vakantie huisje waar het goed warm is maar in de slaapkamers is het te doen. Man is met oudste zoontje zwemmen, jongste is ziek dus wij liggen nu op bed.
Vanavond is het nog heel lang heet, hopelijk koelt het nog een beetje af hier.
Relaxed schreef:Gwenvd schreef:Als je er geen moeite mee hebt hoef je hier toch ook niet te reageren? Het mag natuurlijk maar echt iets toevoegen doet t niet. Dat jij iets anders ervaart wilt niet zeggen dat het er niet is?
Ik voel niet echt een heisa en laten we eerlijk zijn hoe vaak is het in Nederland 38/39 graden?
Dat je onder de 15 graden niet lekker vind is appels met peren vergelijken. Dat is het hier het halve jaar.
Maar goed hier gaat t redelijk wel! Zijn in ons vakantie huisje waar het goed warm is maar in de slaapkamers is het te doen. Man is met oudste zoontje zwemmen, jongste is ziek dus wij liggen nu op bed.
Vanavond is het nog heel lang heet, hopelijk koelt het nog een beetje af hier.
Blijkbaar voel je je persoonlijk aangesproken, maar je leest toch overal over de hitte? Het nieuws heeft het al dagen nergens anders over, dat noem ik heisa.. Het is één dag 38/39 graden, als het nou dagen achter elkaar zo is en daarbij ook de nachten heet blijven, ja dan wordt het irritant en gevaarlijk, maar één dag..![]()
Verder kunnen we er geen bal aan doen, dus aanpassen waar nodig en doorrr..
Relaxed schreef:Echt de heisa omdat het een dag heet isOveral paniek om de hitte, waarom doen we in Nederland altijd alsof de wereld vergaat