Apenpokken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:47

enzino schreef:
Je wilt er context uit halen, die context heb ik je al gegeven (oefenen met fictieve rampscenario's).

De gedachtegang van mensen die denken dat dit opzet is zal je er daar niet uithalen, die lezen namelijk het document niet door. Het enige wat ze waarschijnlijk doen is die ene pagina zien op sociale media en inzien dat het wel heel toevallig is dat het scenario over apenpokken in de oefening in mei 2022 opduiken en dat ook in werkelijkheid doen. De gedachte is dat het toeval zo groot is dat het geen toeval meer kan zijn.

Ik weet niet waarom je niet wilt dat ik het niet ga lezen ( :') ) nogmaals: Ik ben geen wappie, ik wil er gewoon even doorheen gaan. Mag dat :') Ik snap heus wel dat het gaat om oefenen, maar ik ben wel benieuwd hoe zo'n document in elkaar steekt. Niks spannends aan en ik ga niet straks op straat lopen gillen dat het allemaal een gekkigheid is en dat we in controle zijn van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 11:10

Je mag het gerust lezen, zelfs meerdere malen. Als ik niet wilde dat iemand het zou lezen dan zou ik de link niet delen.

Met mijn opmerking "lijkt me niet nodig" bedoel ik voornamelijk dat het verspilde moeite is om de logica achter dit soort dingen te begrijpen omdat die logica ontbreekt. Doe je het ter vermaak dan geef ik je groot gelijk, ik vind youtube filmpjes over samenzweringstheorieën ook leuk om te zien.

p.s. de apenpokken zijn nog redelijk nieuw, het betere selectieve knip en plakwerk zal misschien binnen een maandje wel komen in videovorm indien het in het nieuws blijft. Dan gaat het pas echt leuk worden.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-22 07:47

Even een dikke schop.

Kabinet gaat risicogroepen vaccineren tegen apenpokkenvirus - https://nos.nl/l/2435767

Blijkt dus dat er geënt gaat worden in risicogroepen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 07:48

Echwel schreef:
Even een dikke schop.

Kabinet gaat risicogroepen vaccineren tegen apenpokkenvirus - https://nos.nl/l/2435767

Blijkt dus dat er geënt gaat worden in risicogroepen.

Maar het gaat om 32000 mensen. En voornamelijk homoseksuele mannen. Dus niet elke risicogroep.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-22 08:01

Jawel de groepen die risico hebben apenpokken sneller te krijgen.

Dus risicogroepen.

Anoniem

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 08:08

Prima toch.. een risico minder voor die kleine groep mensen.

Janneke2

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 22:02

... en ik ben voor de verandering nu eens geen lid van een risicogroep - ik ben al ingeënt.