Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StillAngel schreef:8nnemiek schreef:Ik vind het echt apart dat er nog steeds zo veel mensen geloven dat wel of geen vaccinatie niet uitmaaktDe cijfers zijn gewoon op te zoeken. 95% minder kans dat je op de IC terecht komt, dat is een enorm verschil
Ik vind dit altijd zoiets makkelijk gezegd.. wie zegt dat iemand die bijvoorbeeld NU ongevaccineerd in het ziekenhuis ligt, dat NIET was mét vaccinatie? Je kan ervan uit gaan dat het risico kleiner is maar zo zwart-wit vind ik altijd idioot. Je kan dit nooit wetenschappelijk 100% onderbouwen namelijk want je weet simpelweg niet wat dat prikje echt voor verschil had gemaakt.
Zebrastreep schreef:Maar ook mensen met hartschade na corona. Wat ik met sporters absoluut niet gek vindt. Als je volop in training bent is het best wel gevaarlijk om plots helemaal te stoppen. Als je dan corona krijgt en dar er flink inhakt en je opeens alles neer moet leggen is ook niet zo goed. Denk bij aan sportharten.
Dus bij sporters vindt ik het ook zeker niet vreemd dat dat als ze corona krijgen gebeurd.
Maar uh Als je geen chemische troep in je lijf wilt kun je wel stoppen met leven. Dagelijks krijgen wij mensen te maken met chemische troep die we inademen
Ik snap het heisa om de prikken niet helemaal. 10 jaar terug als je een vaccinatie op moest halen klaagde er geen hond over. Elk vaccin is een keer nieuw geweest.
IMANDRA schreef:Langetermijnbijwerkingen van vaccins komen vrijwel niet voor. We hebben ze bij vorige vaccins voor zover ik weet ook niet gezien. Komt omdat het vaccin in hele korte termijn uit je lichaam is (ik meen 2 weken) dus het kan dan ook niks meer aantasten.
Langetermijnbijwerkingen van COVID daarentegen...
Ik vind het altijd zo frappant dat mensen wel heel erg roepen over langetermijnbijwerkingen van vaccins (terwijl die dus zo onwaarschijnlijk zijn) maar niks zeggen over de langetermijnbijwerkingen van COVID (die een stúk waarschijnlijker zijn en óók onbekend). Zie het als het verschil dat er een piano op je hoofd valt terwijl je door de stad loopt (onwaarschijnlijk, maar de mogelijkheid bestaat) vs. het krijgen van een auto ongeluk (die kans is véél hoger dan die van het eerste voorbeeld).
Als vaccinaties dus al troep zijn, wat vind je dan van COVID zelf?
Twiggy2008 schreef:Zebrastreep schreef:Maar ook mensen met hartschade na corona. Wat ik met sporters absoluut niet gek vindt. Als je volop in training bent is het best wel gevaarlijk om plots helemaal te stoppen. Als je dan corona krijgt en dar er flink inhakt en je opeens alles neer moet leggen is ook niet zo goed. Denk bij aan sportharten.
Dus bij sporters vindt ik het ook zeker niet vreemd dat dat als ze corona krijgen gebeurd.
Maar uh Als je geen chemische troep in je lijf wilt kun je wel stoppen met leven. Dagelijks krijgen wij mensen te maken met chemische troep die we inademen
Ik snap het heisa om de prikken niet helemaal. 10 jaar terug als je een vaccinatie op moest halen klaagde er geen hond over. Elk vaccin is een keer nieuw geweest.
Jij denkt dat een topsporter stopt met sporten tijdens corona? Haha.... nou, ik sport zelf ook redelijk fanatiek en nee, of ik de sportschool nou wel of niet in mag, er zijn gelukkig genoeg andere manieren om bij te blijven qua kracht en conditie. Kwestie van creatief zijn. Laat staan als je topsport beoefent.
Maar goed, denk dat je dat alleen begrijpt als je je lijf in conditie houdt.
Dit item ging over de kwestie dát bepaalde cijfers toch wat anders aan geven en dat de roep om onderzoek én openheid rondom vaccinatieschade steeds harder wordt. Terecht, toch? Wil jij de waarheid niet weten?
Overigens heb ik 10 jaar geleden de Mexicaanse griepprikonzin ook verstek laten gaan bij mijn jonge kind en ze leeft nog steeds en hoe. Man man man, hoe de moedermaffia toen reageerde op het schoolplein. Idioterie.
Ach ja, helaas is er heel veel gif om ons heen, maar jij veroordeelt het dus als je zelf zorgt zo min mogelijk van die troep binnen te krijgen? Wauw.... vraag me altijd af waarom.
Jouw lichaam, jouw keuzes. Mijn lichaam, mijn keuzes.
Kan in elk geval wel zeggen dat ik ongevaccineerd corona een eitje vond, stelde weinig voor. Terwijl veel gevaccineerde vrienden en bekenden veel heftiger ziek waren. Althans, dat zeggen ze zelf. Voor alle duidelijkheid.
Needje schreef:Dus als iemand nadat ie gevaccineerd is ergens neerklapt komt het door de lockdowns. Maar als iemand Corona heeft gehad komt het door Corona.
Ok.
IMANDRA schreef:Maar dat jij het niet snapt of begrijpt, wil toch niet zeggen dat het "chemische troep" is? Daar zit echt heel veel kennis en onderzoek achter, dus vind het een beetje heel kort door de bocht door het opzij te schuiven als 'chemische troep'. Wat is er chemisch aan?
Als jij er bijwerkingen van krijgt doordat je een andere aandoening hebt, maakt het vaccin ook nog niet chemische troep (ons kraanwater is dat immers ook niet).
Bedoel, iedereen moet echt zelf weten of diegene een vaccinatie pakt of niet. Maar zo wegschrijven vind ik niet terecht.
Citaat:natuurlijk is het heel precies uitgerekende chemische troep
IMANDRA schreef:Langetermijnbijwerkingen van vaccins komen vrijwel niet voor. We hebben ze bij vorige vaccins voor zover ik weet ook niet gezien. Komt omdat het vaccin in hele korte termijn uit je lichaam is (ik meen 2 weken) dus het kan dan ook niks meer aantasten.
Langetermijnbijwerkingen van COVID daarentegen...
oomens schreef:Ten eerste worden geen spike-eiwitten gevormd maar slechts delen van spike-eiwitten.
Ten tweede blijven die eiwitfragmenten niet eindeloos aanwezig.
LoveGlove schreef:oomens schreef:Ten eerste worden geen spike-eiwitten gevormd maar slechts delen van spike-eiwitten.
Ten tweede blijven die eiwitfragmenten niet eindeloos aanwezig.
Hoeveel mensen heb ik gehoord die er maanden of zelfs jaren over doen om te herstellen van covid? Covid zit wat, een week ofzo in je systeem? Alsnog heb je er dan nog een jaar later last van. Met vaccinaties kunnen vergelijkbare dingen gebeuren, al is het misschien minder heftig
Dorine92 schreef:Jij hebt blijkbaar niet meegekregen dat die spike eiwitten die door die vaccinatie aangemaakt worden, zelfs teruggevonden worden in de eierstokken van meisjesbaby’s?
Citaat:Jouw lichaam, jouw keuzes. Mijn lichaam, mijn keuzes.
Kan in elk geval wel zeggen dat ik ongevaccineerd corona een eitje vond, stelde weinig voor. Terwijl veel gevaccineerde vrienden en bekenden veel heftiger ziek waren. Althans, dat zeggen ze zelf. Voor alle duidelijkheid.
Kinke schreef:Dorine92 schreef:Jij hebt blijkbaar niet meegekregen dat die spike eiwitten die door die vaccinatie aangemaakt worden, zelfs teruggevonden worden in de eierstokken van meisjesbaby’s?
huh? Bron? Nog nooit van gehoord.
En gingen ze die 'meisjesbaby's' dan openmaken om te kijken wat er in de eierstokken zit?