Een jaar later. Ervaringen na vaccinatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMANDRA

Re: Een jaar later. Ervaringen na vaccinatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:28

Ongehoord nieuws is volgens mij niet de meest objectieve bron.
Dat er opvallende zaken zijn geweest is niet gek: maar dat wil niet zeggen dat ze door vaccinatie komen. COVID kwam ook wereldwijd voor, lockdowns ook. Algemeen stressniveau omhoog. En dan komen 'standaard' problemen (hartproblemen, menstruatie) ineens op een podium te staan, terwijl een aantal daarvan niet per se meer voorkomt dan normaal.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:45

StillAngel schreef:
8nnemiek schreef:
Ik vind het echt apart dat er nog steeds zo veel mensen geloven dat wel of geen vaccinatie niet uitmaakt := De cijfers zijn gewoon op te zoeken. 95% minder kans dat je op de IC terecht komt, dat is een enorm verschil :=

Ik vind dit altijd zoiets makkelijk gezegd.. wie zegt dat iemand die bijvoorbeeld NU ongevaccineerd in het ziekenhuis ligt, dat NIET was mét vaccinatie? Je kan ervan uit gaan dat het risico kleiner is maar zo zwart-wit vind ik altijd idioot. Je kan dit nooit wetenschappelijk 100% onderbouwen namelijk want je weet simpelweg niet wat dat prikje echt voor verschil had gemaakt.

... wie zegt dit?

Ik zou kunnen zeggen: niemand.
Er wordt namelijk geen uitspraak gedaan op individueel niveau.

Interessante rethorische truc.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 14:03

Laten we het zo zeggen: de vaccinatie werkt wel degelijk bij de meeste mensen. Dat weet ik zeker. Maar elk lichaam is anders en reageert er ook anders op. Dus voor sommigen werkt het niet en anderen krijgen er bijwerkingen van.

Het enige wat we nu niet kunnen weten is wat de langeterm bijwerkingen zijn van de vaccinaties. Wat nou als dit net zoals de griepprik een jaarlijkse vaccinatie wordt. Dan pas zal het duidelijk worden wat de langeterm bijwerkingen zijn. Wat nou als het toch de vruchtbaarheid van óf man óf vrouw of allebei aantast na zo'n 10 jaarlijkse prikken? Wat nou als er toch hartproblemen gaan ontstaan na een lange termijn? Dat kunnen we dan pas weten. Nu nog niet. Dat betekend niet dat het gegarandeerd allemaal gaat gebeuren. Maar her is alsnog wel iets waar je rekening mee kunt houden.

Over het algemeen, even heel grof en bot gezegd, zijn vaccinaties vooral chemische troep dus zijn bijwerkingen bijna altijd aanwezig. Natuurlijk is her heel precies uitgerekende chemische troep zodat het zijn werk doet wat het moet doen. En we mogen dankbaar zijn dat we zo'n dingen als mens zijnde voor elkaar kunnen krijgen.

Maar ik denk dat alles een beetje in het midden ligt. Voor de een valt de vaccinatie tegen. Voor de ander zal het juist helpen. We zijn allemaal andere mensen met andere lichamen die allemaal anders reageren op zoiets. Dus ja je hoort verhalen van beiden kanten. Dat kan ook gewoon. Zou een beetje saai zijn als we ook allemaal hetzelfde zouden zijn lijkt me :')

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 14:11

Langetermijnbijwerkingen van vaccins komen vrijwel niet voor. We hebben ze bij vorige vaccins voor zover ik weet ook niet gezien. Komt omdat het vaccin in hele korte termijn uit je lichaam is (ik meen 2 weken) dus het kan dan ook niks meer aantasten.

Langetermijnbijwerkingen van COVID daarentegen...

Ik vind het altijd zo frappant dat mensen wel heel erg roepen over langetermijnbijwerkingen van vaccins (terwijl die dus zo onwaarschijnlijk zijn) maar niks zeggen over de langetermijnbijwerkingen van COVID (die een stúk waarschijnlijker zijn en óók onbekend). Zie het als het verschil dat er een piano op je hoofd valt terwijl je door de stad loopt (onwaarschijnlijk, maar de mogelijkheid bestaat) vs. het krijgen van een auto ongeluk (die kans is véél hoger dan die van het eerste voorbeeld).

Als vaccinaties dus al troep zijn, wat vind je dan van COVID zelf?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 14:15

Zebrastreep schreef:
Maar ook mensen met hartschade na corona. Wat ik met sporters absoluut niet gek vindt. Als je volop in training bent is het best wel gevaarlijk om plots helemaal te stoppen. Als je dan corona krijgt en dar er flink inhakt en je opeens alles neer moet leggen is ook niet zo goed. Denk bij aan sportharten.

Dus bij sporters vindt ik het ook zeker niet vreemd dat dat als ze corona krijgen gebeurd.

Maar uh Als je geen chemische troep in je lijf wilt kun je wel stoppen met leven. Dagelijks krijgen wij mensen te maken met chemische troep die we inademen

Ik snap het heisa om de prikken niet helemaal. 10 jaar terug als je een vaccinatie op moest halen klaagde er geen hond over. Elk vaccin is een keer nieuw geweest.

Jij denkt dat een topsporter stopt met sporten tijdens corona? Haha.... nou, ik sport zelf ook redelijk fanatiek en nee, of ik de sportschool nou wel of niet in mag, er zijn gelukkig genoeg andere manieren om bij te blijven qua kracht en conditie. Kwestie van creatief zijn. Laat staan als je topsport beoefent.
Maar goed, denk dat je dat alleen begrijpt als je je lijf in conditie houdt.

Dit item ging over de kwestie dát bepaalde cijfers toch wat anders aan geven en dat de roep om onderzoek én openheid rondom vaccinatieschade steeds harder wordt. Terecht, toch? Wil jij de waarheid niet weten?

Overigens heb ik 10 jaar geleden de Mexicaanse griepprikonzin ook verstek laten gaan bij mijn jonge kind en ze leeft nog steeds en hoe. Man man man, hoe de moedermaffia toen reageerde op het schoolplein. Idioterie.

Ach ja, helaas is er heel veel gif om ons heen, maar jij veroordeelt het dus als je zelf zorgt zo min mogelijk van die troep binnen te krijgen? Wauw.... vraag me altijd af waarom.

Jouw lichaam, jouw keuzes. Mijn lichaam, mijn keuzes.
Kan in elk geval wel zeggen dat ik ongevaccineerd corona een eitje vond, stelde weinig voor. Terwijl veel gevaccineerde vrienden en bekenden veel heftiger ziek waren. Althans, dat zeggen ze zelf. Voor alle duidelijkheid.
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 14-04-22 14:38, in het totaal 2 keer bewerkt

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 14:35

IMANDRA schreef:
Langetermijnbijwerkingen van vaccins komen vrijwel niet voor. We hebben ze bij vorige vaccins voor zover ik weet ook niet gezien. Komt omdat het vaccin in hele korte termijn uit je lichaam is (ik meen 2 weken) dus het kan dan ook niks meer aantasten.

Ik vind het altijd zo frappant dat mensen wel heel erg roepen over langetermijnbijwerkingen van vaccins (terwijl die dus zo onwaarschijnlijk zijn) maar niks zeggen over de langetermijnbijwerkingen van COVID (die een stúk waarschijnlijker zijn en óók onbekend). Zie het als het verschil dat er een piano op je hoofd valt terwijl je door de stad loopt (onwaarschijnlijk, maar de mogelijkheid bestaat) vs. het krijgen van een auto ongeluk (die kans is véél hoger dan die van het eerste voorbeeld).

Als vaccinaties dus al troep zijn, wat vind je dan van COVID zelf?

Covid is nog ergere troep.

Ik ben niet perse anti-vaxx. Ik heb gewoon alle vaccinaties en booster gehad. Ik wil gewoon meer proberen uit te kijken wat ik in mijn lichaam stop. En helaas is dat in deze wereld niet makkelijk :=

@zebrastreep dat klopt. Zelfs in de groenten die je in de winkel ziet liggen zit chemische troep. En je kunt me niet wijs maken dat je met je groenten wassen alle chemische troep eruit of eraf hebt gehaald. Groente hoort gezond te zijn.

Laat ik het zo zeggen: er is een reden dat mijn darmflora niet klopt. Ik heb een heel gevoelig verteringsstelsel. Er is niet veel waar ik totaal niet op reageer. Alle chemicaliën overal in zorgt gewoon voor ongebalanceerde darmflora. Zelfs in kraanwater zitten chemicaliën waar mijn lichaam op reageert. En dan heb je het over Limburgs kraanwater. Nederlands kraanwater. Een van de weinige landen die bijna geen tot geen chloor in kraanwater gebruikt. Moet je eens nagaan.

Maar dat betekend niet dat ik dat dan maar moet accepteren en her maar moet laten gebeuren. Als jij dat wil doen dan mag dat. Ga lekker je gang. Maar ik mag ook zelf beslissen wat ik met mijn eigen lichaam doe. En ik kijk liever wat meer uit gezien ik er anders echt voor moet boeten. Mijn lichaam is eenmaal zo.

Ik krijg zelfs bijwerkingen van paracetamol. Zo gevoelig ben ik :')
Antibiotica kan ik niet eens nemen. Dan zit ik voor die periode alleen maar de hele dag op de wc. Ook de COVID vaccinatie heeft me alle 3 de keren best wel flink ziek gemaakt. En dat werd per keer ook erger. Ik heb zelf verder nog nooit (bewust iig) covid gehad. Dus ja of het bij mij zin heeft gehad of niet kan ik nier bepaald zeggen. Misschien wel. Misschien ook niet.

Maar ja goed, mijn lichaam reageert zo voor een reden. Her probeert me duidelijk te maken dat er gewoon iets is wat nier klopt. Dat geld niet alleen voor COVID maar ook voor andere dingen

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 15:00

Maar dat jij het niet snapt of begrijpt, wil toch niet zeggen dat het "chemische troep" is? Daar zit echt heel veel kennis en onderzoek achter, dus vind het een beetje heel kort door de bocht door het opzij te schuiven als 'chemische troep'. Wat is er chemisch aan?

Als jij er bijwerkingen van krijgt doordat je een andere aandoening hebt, maakt het vaccin ook nog niet chemische troep (ons kraanwater is dat immers ook niet).

Bedoel, iedereen moet echt zelf weten of diegene een vaccinatie pakt of niet. Maar zo wegschrijven vind ik niet terecht.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 16:09

Twiggy2008 schreef:
Zebrastreep schreef:
Maar ook mensen met hartschade na corona. Wat ik met sporters absoluut niet gek vindt. Als je volop in training bent is het best wel gevaarlijk om plots helemaal te stoppen. Als je dan corona krijgt en dar er flink inhakt en je opeens alles neer moet leggen is ook niet zo goed. Denk bij aan sportharten.

Dus bij sporters vindt ik het ook zeker niet vreemd dat dat als ze corona krijgen gebeurd.

Maar uh Als je geen chemische troep in je lijf wilt kun je wel stoppen met leven. Dagelijks krijgen wij mensen te maken met chemische troep die we inademen

Ik snap het heisa om de prikken niet helemaal. 10 jaar terug als je een vaccinatie op moest halen klaagde er geen hond over. Elk vaccin is een keer nieuw geweest.

Jij denkt dat een topsporter stopt met sporten tijdens corona? Haha.... nou, ik sport zelf ook redelijk fanatiek en nee, of ik de sportschool nou wel of niet in mag, er zijn gelukkig genoeg andere manieren om bij te blijven qua kracht en conditie. Kwestie van creatief zijn. Laat staan als je topsport beoefent.
Maar goed, denk dat je dat alleen begrijpt als je je lijf in conditie houdt.

Dit item ging over de kwestie dát bepaalde cijfers toch wat anders aan geven en dat de roep om onderzoek én openheid rondom vaccinatieschade steeds harder wordt. Terecht, toch? Wil jij de waarheid niet weten?

Overigens heb ik 10 jaar geleden de Mexicaanse griepprikonzin ook verstek laten gaan bij mijn jonge kind en ze leeft nog steeds en hoe. Man man man, hoe de moedermaffia toen reageerde op het schoolplein. Idioterie.

Ach ja, helaas is er heel veel gif om ons heen, maar jij veroordeelt het dus als je zelf zorgt zo min mogelijk van die troep binnen te krijgen? Wauw.... vraag me altijd af waarom.

Kan in elk geval wel zeggen dat ik ongevaccineerd corona een eitje vond, stelde weinig voor. Terwijl veel gevaccineerde vrienden en bekenden veel heftiger ziek waren. Althans, dat zeggen ze zelf. Voor alle duidelijkheid.

Je eerste stukje moest ik wel even om lachen blijkbaar zitten we bij de grote roast show. Ik sport ook zeker , maar bij 40 graden koorts stap ik niet op mijn mountainbike. Ik volg altijd netjes de regel bij koorts niet fietsen wat ook zeker niet wordt aangeraden. Bij corona had ik alle symptomen om juist niet te gaan sporten dit werkt vaak averechts in plaats van dat het lekker gezond voor je is. En nee ik gebruik ook geen sportschool daar zal je mij ook nooit in gaan vinden niks voor mij :D

Tja helemaal gezond leven op deze wereld is niet mogelijk. Je wordt echt niet blij als je precies uit gaat zoeken wat wij dagelijks allemaal inademen. Alleen aan auto gassen waaraan we worden blootgesteld is al niet te best ( en toch gebruiken we het dagelijks).

Tja ik kan wel stellen ik zat bij de allereerste zorgmedewerkers in Nederland die een vaccinatie krijgen dus ik loop al aardig voor op de grote groep. Ik heb er niks van gekregen ook geen menstruatie die in de war is , en nee ook geen hartproblemen en of verlammingen. Ik ben ook weinig ziek geweest van het vaccin minder in ieder geval korter dan van corona. Corona zelf viel bij mij ook wel mee het duurde alleen vrij lang maar het verliep niet heel anders dan een ander virus. Behalve dat ik na 5 dagen weer koorts kreeg maar wat ook mijn eigen schuld was want ik had te fanatiek gedaan op werk.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 16:53

Needje schreef:
Dus als iemand nadat ie gevaccineerd is ergens neerklapt komt het door de lockdowns. Maar als iemand Corona heeft gehad komt het door Corona.
Ok.

Dus als iemand NA vaccinatie iets oploopt, komt het DOOR de vaccinatie? Gek is dat dit vooral wordt gezegd bij hartklachten. Nooit bij van je paard vallen. Bij beide is er niet zomaar een causaal verband. Wat is de reden dat dit zo moeilijk te begrijpen is?[/quote]

Er wordt wel overal beweerd dat mensen die na Corona neerklappen dit komt doordat ze Corona gehad hebben. Maar als mensen ditzelfde zeggen bij mensen die gevaccineerd zijn en daarna neerklappen dat het helemaal niet door het vaccin komt, maar door bv de lockdowns of gewoon toeval is.
Ik vind dat bijzonder.
En daarmee zeg ik niet dat dit verband er is. Maar dat denk ik ook van de mensen die Corona gehad hebben en een half jaar later ineens neerklappen.[/quote]

Die mensen hebben ook allemaal recent een appel gegeten of varkensvlees of op een fiets gezeten. Al die verhalen over klachten die mensen NA een vaccinatie kregen, is meestal geen causaal verband aangetoond. Het verband wordt gezocht bij de vaccinatie, omdat dat het enige is wat veranderd is. Bijna altijd ligt de oorzaak ergens anders. En hadden deze mensen ook zonder vaccinatie de aandoening gekregen. Het causale verband ligt meestal (niet altijd) bij overgewicht, tig jaar roken of drinken, veel te veel vlees eten etc. Of het is gewoon toeval.

De mens heeft nu eenmaal de neiging om voor alles wat hem overkomt, iets buiten zichzelf te zoeken. En niet te geloven in toeval.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:39

IMANDRA schreef:
Maar dat jij het niet snapt of begrijpt, wil toch niet zeggen dat het "chemische troep" is? Daar zit echt heel veel kennis en onderzoek achter, dus vind het een beetje heel kort door de bocht door het opzij te schuiven als 'chemische troep'. Wat is er chemisch aan?

Als jij er bijwerkingen van krijgt doordat je een andere aandoening hebt, maakt het vaccin ook nog niet chemische troep (ons kraanwater is dat immers ook niet).

Bedoel, iedereen moet echt zelf weten of diegene een vaccinatie pakt of niet. Maar zo wegschrijven vind ik niet terecht.

Dat is niet hoe ik het bedoel. Ik zeg altijd "alles wat de mensenhand heeft aangeraakt is chemisch". En dat bedoel ik niet altijd letterlijk maar meer figuurlijk. Daar horen vaccinaties bij. En ik zei ook in een van mijn vorige posts:
Citaat:
natuurlijk is het heel precies uitgerekende chemische troep

Daar bedoel ik dus mee dat ze daar inderdaad gewoon veel kennis, onderzoek en noem maar op achter zit. Het gaat me er meer om dat mensen altijd dingen in dingen stoppen wat er van nature niet is. Plastic is een perfect voorbeeld. Dat bestaat niet in de natuur. Dat hebben wij gemaakt. Die vaccinatie bevat ook stoffen die niet in de natuur zitten. En waarom ben ik daar zo vervelend mee? Om dat 90% van de niet natuurlijke dingen niet goed of niet gezond is. Ook een vaccinatie bevat dingen die niet goed voor je zijn. Ookal is een vaccinatie er om je gezondheid en immuumsysteem te helpen. Er zijn bijwerkingen voor een reden.

Gaat het om water, jazeker zit er van alles in. Van bestrijdingsmiddelen tot medicatie overblijfselen. Dat betekend niet dat je het kraanwater niet kan drinken. Kraanwater is het meest gecondroleerde voedingsmiddel in Nederland. De stoffen die erin zitten, zitten er tegen de tijd dat het uit de kraan komt, zo weinig in dat je misschien je hele leven water moet drinken om een hele pil te slikken via dat water. Het zijn miniscule hoeveelheden. Maar her is er wel. En dan behoort Nederlands kraanwater bij de groep met het beste kraanwater in de wereld.
Waarom ik dan alsnog moeite heb ermee is omdat ik precies zo'n lichaam heb die de miniscule hoeveelheden nog aanvoelt en erop reageert. Dat is iets persoonlijks. Her is ook niet leuk als je bijna geen gezichtsproducten, zonnecreme, haarproducten, huidproducten, handcremes, noem maar op kan gebruiken omdat je overal allergisch op reageert. Je moet me eens na een dagje zwembad zien. Mijn lichaam haat chloor. Ik krijg er overal rode jeukerige plekken van. Ben ik blij dat ons land geen chloor in her kraanwater en douchewater gebruikt. Dat was een regelrechte ramp geweest voor mij :')

waarschijnlijk als ik echt puur water zonder enig stofje of kalk of metaal (ja dat zit ook in ons drinkwater) zou drinken en ermee douchen, zou ik een groot verschil merken. Maar dat zal niet bij iedereen zo zijn. Ik heb eenmaal zo'n gevoelig lichaam. Dat geld dus ook voor vaccinaties en andere medicatie. Zoals ik al zei, ik krijg nog bijwerkingen van een paracetamol. Letterlijk.

Maar dat is gewoon iets persoonlijks. Hoe jij erover denkt en wat jij doet moet je helemaal zelf weten. Het is gewoon mijn mening. Daarom bedoel ik ook niet alles letterlijk zoals ik het zeg. Maar dat kun je vanuit een computerscherm niet zien.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:43

Maar ook een heel groot deel van de natuurlijke dingen zijn niet goed voor je en veel dingen die wij gebruiken zijn juist ooit in de natuur gevonden. Natuurlijk is niet altijd beter, soms zelfs vele malen gevaarlijker.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 03:28

IMANDRA schreef:

Jij hebt blijkbaar niet meegekregen dat die spike eiwitten die door die vaccinatie aangemaakt worden, zelfs teruggevonden worden in de eierstokken van meisjesbaby’s?
Zelfs de uitvinder van de mrna techniek zelf, zegt dat het levensgevaarlijk is op deze manier te experimenteren op de hele wereldbevolking. Hij waarschuwt voor auto immuunreacties. In Jip en Janneke taal is het eigenlijk zo.. de prik zegt tegen jouw cellen: ga jezelf verkleden als corona. Dus dan maakt die cel spike eiwitten (die dus bij corona zelf ook de oorzaak zijn van heel van problemen) en dan zet die cel de spike eiwitten aan zijn buitenkant, net zoals corona dat heeft. Daardoor maak je antistoffen. Heel leuk enzo, want als je dan corona krijgt, heb je al antistoffen. Maar het minder leuke is... als je weer eens corona krijgt, maar dan een nieuwe variant, met bijvoorbeeld een mutatie op het spike eiwit, dan kan het zijn dat die “verklede” eigen lichaamscellen meer lijken op de originele corona, dan de nieuwe corona. En dan kunnen die antistoffen dus denken... nou aangezien die cellen meer lijken op datgene wat ik moet bestrijden, dan die rare nieuwe corona... kan ik beter die cellen gaan aanvallen. En dat zijn dus auto immuunreacties, en dat hoeft niet per se ongevaarlijk te zijn.
En dan denk ik.. nou, jullie liever proefkonijn dan ik. Van corona word ik toch niet ziek

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 06:41

Ten eerste worden geen spike-eiwitten gevormd maar slechts delen van spike-eiwitten.
Ten tweede blijven die eiwitfragmenten niet eindeloos aanwezig.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 06:56

oomens schreef:
Ten eerste worden geen spike-eiwitten gevormd maar slechts delen van spike-eiwitten.

Hoeveel mensen heb ik gehoord die er maanden of zelfs jaren over doen om te herstellen van covid? Covid zit wat, een week ofzo in je systeem? Alsnog heb je er dan nog een jaar later last van. Met vaccinaties kunnen vergelijkbare dingen gebeuren, al is het misschien minder heftig

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 07:31

Het corona vaccin is ook grotendeel gebasseerd op het griepvaccin en dat gaat ook al jaaaaaeen goed.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:42

ivy_power89 schreef:
Het corona vaccin is ook grotendeel gebasseerd op het griepvaccin en dat gaat ook al jaaaaaeen goed.

Dit klopt niet. De covid vaccins zijn echt heel anders dan griepvaccins. Beide hebben helemaal niks met elkaar gemeen, behalve de spuit en de naald :D

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:51

Dorine, heb je een bron? Want volgens mij is het nogal onzin ;)

LoveGlove schreef:
oomens schreef:

Hoeveel mensen heb ik gehoord die er maanden of zelfs jaren over doen om te herstellen van covid? Covid zit wat, een week ofzo in je systeem? Alsnog heb je er dan nog een jaar later last van. Met vaccinaties kunnen vergelijkbare dingen gebeuren, al is het misschien minder heftig

Het vaccin is dan ook een flink ander iets dan het COVID virus. Het virus zit ook langer in je systeem dan het vaccin —en het virus maakt flink schade in je lichaam waardoor je zo lang kan moeten herstellen.

Het is niet waar dat door vaccinatie vergelijkbare dingen gebeuren.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:08

Dat mensen de vaccins niet vertrouwen, daar kan ik nog inkomen. Maar de volkomen foute informatie erover verspreiden, daar heb ik echt moeite mee. Verdiep je een beetje in hoe de biologie werkt, voor je zulke stellige uitspraken doet denk ik altijd. Al leer je maar een beetje over macrofagen en T-cellen, dat zou al enorm helpen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:10

Dorine92 schreef:
Jij hebt blijkbaar niet meegekregen dat die spike eiwitten die door die vaccinatie aangemaakt worden, zelfs teruggevonden worden in de eierstokken van meisjesbaby’s?

huh? Bron? Nog nooit van gehoord.
En gingen ze die 'meisjesbaby's' dan openmaken om te kijken wat er in de eierstokken zit?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:11

Misschien kan deze discussie beter in een ander topic.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:32

Citaat:

Op zich is het natuurlijk leuk, als je een dodelijke ziekte ervaart als 'een eitje'.

Deze pandemie spaart de jeugd.
Dat is wel eens anders geweest.

Of vergelijk het met tuberculose : een heel gezin in drie maanden dood, behalve 1 kind dat fysiek gesproken nergens last van heeft.

Ik ben feministe genoeg om het principe 'baas in eigen buik/lijf' te huldigen,
maar ik vind het een rare, egoïstische kijk op een ziekte die zo verschrikkelijk veel doden heeft veroorzaakt in vreselijk korte tijd.

En voor alle duidelijkheid : ik ben gek genoeg nooit bang geweest. In maart 2020 hebben mijn vrienden, collega's en studiegenoten vastgesteld 'So this is the big one - (we wisten dat dit zou komen en we weten nu dat het nu is)'.
Maar 'niet bang zijn' betekent voor mij niet alleen een goede nachtrust, maar ook : het monster recht in het gezicht kijken.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:49

Kinke schreef:
Dorine92 schreef:

huh? Bron? Nog nooit van gehoord.
En gingen ze die 'meisjesbaby's' dan openmaken om te kijken wat er in de eierstokken zit?

Is al onderzocht, en is valse informatie: https://factchecknederland.afp.com/http ... 2F9CR26Y-1

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 09:38

Wel benieuwd of Dorine dit ook heeft gelezen en wat ze er nu van vindt :)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 14:15

Kinke schreef:
Wel benieuwd of Dorine dit ook heeft gelezen en wat ze er nu van vindt :)

Of ze reageert niet (altijd makkelijk om informatie te dumpen en dan weg te blijven) of ze roept iets van big pharma / financieren van onderzoeken / etc, gok ik

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 14:49

Ik heb het gelezen maar eigelijk is het ook redelijk inconclusief ivm de aanwezigheid van spike-eiwitten in het lichaam. Ze hebben niet bewezen dat er spike-eiwitten rondcirculeren, maar ook het omgekeerde niet. Er zijn (geinjecteerde) radioactieve markers teruggevonden doorheen het lichaam maar daaruit kan de exacte vorm/chemie/voorkomen van de vermeende Spike-eiwit niet besloten worden. Geen conclusie dus eigelijk.
En dan in dat tweede onderzoek met de 13 gezondheidsmedewerkers vonden ze wel degelijk de eiwitten in het bloed voor een periode van 2 weken.
Verder proberen ze alles te verleggen maar laat de ‘en moest het dan toch zo zijn, dan … niet gevaarlijk…’ redenering toch ruimte voor andere hypotheses.

Of die kritische concentratie voor schadelijke effecten effectief bestaat is eigelijk niet geweten (ik vergelijk het met een stralingslimiet die wij veilig achten bij nucleaire straling maar eigelijk is dat ook voor een deel een arbitraire grens). Ik hoop van wel natuurlijk. Vooralsnog lijken er geen of nauwelijks indicaties te zijn van bijwerkingen door spike-eiwitten maar toch boezemt dit artikel mij weinig vertrouwen in.
Ikzelf zou het er nog steeds niet op wagen.