Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_AB_ schreef:Vanochtend een extra echo gehad in het ziekenhuis. En nu toch het advies gekregen om een NIPT of nog liever een vlokkentest te laten doen.
Dus daar zit ik nu op te wachten. Ik kon direct aan de beurt zijn, maar m'n blaas was niet vol genoeg
_AB_ schreef:Vanochtend een extra echo gehad in het ziekenhuis. En nu toch het advies gekregen om een NIPT of nog liever een vlokkentest te laten doen.
Dus daar zit ik nu op te wachten. Ik kon direct aan de beurt zijn, maar m'n blaas was niet vol genoeg
Belsje schreef:Ow in .be betalen we 8 euro zelf (die je achteraf nu terugkrijgt ook).
_AB_ schreef:De nekplooi valt net op de grens van wat wenselijk is en wat niet. En daarom toch het advies vlokkentest.
Deze vanochtend geprobeerd te laten doen, niet gelukt helaas. Nu over 2 weken vruchtwater punctie