Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabri schreef:Ik heb je net een pb gestuurd. En de regering vraagt om mensen op de regels te wijzen. Ik zeg ook als iemand te dicht op me komt staan of deze wat afstand wil houden!
Veel mensen hebben al iemand moeten begrafen of cremeren dus het is niet zomaar hè? Niemand heeft om dit virus gevraagd en iedereen heeft er last van maar hey, je hebt als het goed is te eten, een dak boven je hoofd etc, er zijn landen waar mensen in de kou in een tentje moeten doorbrengen. Ja je haar is verpest en ja, de kappers zijn nu dicht. Denk ook niet dat de salon woensdag open zal zijn..
En een krultang op bijna dood haar, ik weet ook niet of dat zo goed idee is maar ik denk toch dat er veel af zal moeten worden geknipt dus in die zin is dat evt ook nog het proberen waard. En evt glitters ofzo?? Zo kerstmuts is leuk voor buiten maar binnen misschien erg warm?
) en we mogen niet meer in de kleedhokjes omkleden, maar met z'n allen tegelijk in de kantine. Van alle groepen. Dus in plaats van dat ik in mijn eentje in een familiehok met alleen mijn zoontje sta, sta ik nu hutje mutje in een stampvolle kantine mijn koud geworden kind om te kleden met haast om om 17u weer naar buiten te kunnen rennen.
Na een aantal weken dagelijks wassen, was een groot deel er gelukkig ook uitgespoeld en viel het allemaal niet zo heel erg meer op, dat is nu 2,5 jaar geleden, sinds dien heb ik nooit meer mijn haar laten kleuren. Misschien dat ik nog eens alleen highlights laat zetten, maar meer ook niet. Heb nu van mezelf balayage. Licht blonde punten, en donkerblonde uitgroei van mn eigen kleur, wat door de oude ingezette highlights wel netjes overloopt gelukkig, had de tint liever wat koeler gehad, maar ik doe t er wel mee haha.
tita schreef:Nymeria
Ik snap je paniek maar je nuchtere verstand kan jou toch ook wel vertellen dat je een boete van 4000€ niet waard ben
Die gast komt niet en ik geef um daar groot gelijk in
Doe niet zo koppig
Meeste kappers nemen contact op als ze weer open mogen niet van te voren is mijn ervaring
Staat hierboven ook al trouwens.