Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabri schreef:Ik heb je net een pb gestuurd. En de regering vraagt om mensen op de regels te wijzen. Ik zeg ook als iemand te dicht op me komt staan of deze wat afstand wil houden!
Veel mensen hebben al iemand moeten begrafen of cremeren dus het is niet zomaar hè? Niemand heeft om dit virus gevraagd en iedereen heeft er last van maar hey, je hebt als het goed is te eten, een dak boven je hoofd etc, er zijn landen waar mensen in de kou in een tentje moeten doorbrengen. Ja je haar is verpest en ja, de kappers zijn nu dicht. Denk ook niet dat de salon woensdag open zal zijn..
En een krultang op bijna dood haar, ik weet ook niet of dat zo goed idee is maar ik denk toch dat er veel af zal moeten worden geknipt dus in die zin is dat evt ook nog het proberen waard. En evt glitters ofzo?? Zo kerstmuts is leuk voor buiten maar binnen misschien erg warm?
tita schreef:Nymeria
Ik snap je paniek maar je nuchtere verstand kan jou toch ook wel vertellen dat je een boete van 4000€ niet waard ben
Die gast komt niet en ik geef um daar groot gelijk in
Doe niet zo koppig
Meeste kappers nemen contact op als ze weer open mogen niet van te voren is mijn ervaring