Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unleash schreef:Ik heb mijn bijwerkingen (koorts, misselijk, enz) wel gemeld bij Lareb. Doen jullie ook toch?
Helemaal die menstruatie cyclus klachten zou ik zeker melden. Hoofdpijn hoor je ook wel vaak terugkomen.
marleen_88 schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb pijn aan mijn oksel aan de kant van de prik maar daar lees ik eigenlijk niks over bij Lareb. Iemand bekend hiermee?
Dit heb ik ook bij beide vaccinaties gehad.
marleen_88 schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb pijn aan mijn oksel aan de kant van de prik maar daar lees ik eigenlijk niks over bij Lareb. Iemand bekend hiermee?
Dit heb ik ook bij beide vaccinaties gehad.
Suzanne F. schreef:Gisteravond met douchen zag ik dat de pijnlijke oksel toch ook ietsje dikker was dan de andere. Als ik ging zoeken dan schijnt dat vaker voor te komen, opgezette lymfeklieren?
De pijn trekt al weg dus ik verwacht dat het vandaag of anders morgen wel over is.
darkadia schreef:Hier vandaag de 2e gehaald. Moderna. Vooralsnog minder last dan van de 1e prik. Toen had ik echt 5min na de prik al dat mijn arm zeer begon te doen en heb ik de 1e nacht zo slecht geslapen. Omdat iedere keer als ik gecontroleerd op de zere arm ging liggen ging het prima, maar als ik in slaap draaide wakker door de pijn. Verder was ik de dag na de prik en dag erna erg moe.
Hopelijk nu ook niet veel klachten.