[***] schreef:En jij noemt de verhalen over allergische reacties manieren om mensen van vaccineren af te houden, hoe denk je dan dat dat overkomt?
Misschien eens leren lezen, ik raad je aan om mijn post nog eens te lezen.
Maar in het kort, er zijn mensen met zeer vervelende verhalen die achteraf niet waar bleken te zijn.
Ergste voorbeeld is uit eigen omgeving, jongedame waarmee ik voor mijn eigen vaccinatie mee aan de praat kwam. Ik kende haar vaag via rijvereniging jaren geleden . Aangezien haar vader van mijn leeftijd is en hen al even niet had gesproken vroeg ik hoe het met haar ouders ging. Vader bleek te zijn overleden na vaccinatie met Az dus ze ontried me om te vaccineren. Heb haar gecondoleerd en gezegd hoe erg ik dat vond.
Sprong in de tijd , wie gingen er vorige week naast me op terras zitten? Juist ja.
Even gepraat en het er maar niet over gehad maar ze waren wel gevaccineerd, nergens last van gehad alhoewel hun dochter er fel op tegen was.
Ik zet het hier nu neer, had het normaal niet gedeeld maar dan kun je mijn opmerking over banketstaaf vertellen terwijl er niets aan de hand is misschien plaatsen. En daarmee heb ik nooit een oordeel over bijwerkingen gegeven , die zijn er zeker.
Alleen liegbeesten ook.