Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissWeenie schreef:En merkte je verschil tussen de beide kanten?
superpony schreef:HOe vaak gaan jullie erop liggen dan? Moet het echt elke dag voor het effect? Of werkt het wel door als je het met regelmaat doet?
Lautje138 schreef:Hallo!
Ik heb zojuist alle pagina’s in 1x gelezen en er gaat een wereld voor mij open. Ik kende het niet maar ben nu al overtuigt om 1 in huis te halen met de fibromyalgie klachten die momenteel echt heel extreem aanwezig zijn.
Nu tweifel ik inderdaad ook tussen de Flowee of de Zweedse mat. Ik neig naar de Zweedse, maar ik heb flink overgewicht, vooral hele brede heupen en zware bovenbenen. Mijn bovenkant is valt mee. Ben wel lang, 181cm en zou vooral voor lage rug en nek schouders de mat gaan gebruiken. Op die plekken heb ik niet heel hele dikke laag vet zitten.
Nu ben ik bang dat mijn gewicht nogal een “positief” (lees negatief) effect heeft op de zwaartekracht als ik plat lig op de Zweedse. Hebben jullie hier een idee of ervaring over wat het effect van overgewicht kan zijn?
Het bierdopjes ding lijkt dan iets “vriendelijker”.
Maar ik vind het lastig om zo te bepalen.
Alvast bedankt voor jullie input!
Lautje138 schreef:Hebben jullie hier een idee of ervaring over wat het effect van overgewicht kan zijn?
Tancreda4 schreef:Ik heb een aldi versie. Eergisteren even gedaan, moest wel flink wennen. Gisteren op gaaan liggen en in slaap gevallen. Ongeveer 45 minuten.
Tip, ga er niet op liggen als ie verbrand bent. Het liggen was prima. Het eraf gaan brannde heel lang na op de verbrandde stukken
Danseresje schreef:Ik heb hem nog maar net en wil eigenlijk toch elke avond erop voor het slapen gaan...... Zien of het effect heeft op zaken.....
En ik merkte dat ik gister heel fit wakker ben geworden (na dus drie avonden op mijn mat)
Popstra schreef:superpony schreef:HOe vaak gaan jullie erop liggen dan? Moet het echt elke dag voor het effect? Of werkt het wel door als je het met regelmaat doet?
Ik doe het enkel als ik erg last heb van pijnlijke rugspieren eind vd middag. Kan ook zo zijn ik weken geen last heb.
Ik ga er dus niet zo heel vaak op.
pmarena schreef:Nou ik ben van plan te proberen elke avond er op te gaan. Gisteravond is het gelukt
pmarena schreef:Wat goed Utixo
Ik vind er nog steeds geen aardigheid aan, het blijft schrijnend aanvoelen en dat trekt niet weg ofzo zoals ik anderen hier volgens mij zie omschrijven. Het lijkt wel wat te doen qua spieren trouwens.