Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:T is al even stil hier zie ik.
Zijn er hier nog mensen aanwezig die mij zouden kunnen helpen?
Ik heb weinig verstand van skincare maar wil beter voor mijn huid gaan zorgen.
Heb vrij veel last van bultjes, beetje roodheid, droog maar vettige huid(uitgedroogd?) mee eters en grove porien.
Wil eventueel wel wat foto's maken voor het beeld
fleurtjeuh schreef:T is al even stil hier zie ik.
Zijn er hier nog mensen aanwezig die mij zouden kunnen helpen?
Ik heb weinig verstand van skincare maar wil beter voor mijn huid gaan zorgen.
Heb vrij veel last van bultjes, beetje roodheid, droog maar vettige huid(uitgedroogd?) mee eters en grove porien.
Wil eventueel wel wat foto's maken voor het beeld
Koper schreef:Ik zou ook niet weten hoe je je gezicht niet twee keer per dag kunt verzorgen. Je smeert er toch 's ochtends een dagcreme op, en 's avonds iets voor de nacht? Hoe ga je dat doen zonder je gezicht eerst schoon te maken?
Koper schreef:En dus plaats je een bericht dat je beter voor jezelf wil zorgen en een slechte huid hebt.
Ik snap even niet meer wat je nu wil.
fleurtjeuh schreef:Koper schreef:En dus plaats je een bericht dat je beter voor jezelf wil zorgen en een slechte huid hebt.
Ik snap even niet meer wat je nu wil.
Sorry het klonk een beetje alsof je bedoelde 'gewoon doen' maar zo simpel is het nog niet voor mij.
Daarom ook de vraag voor een beetje low effort aanbevelingen, zodat ik niet overprikkeld raak met een cleanser, een scrub, een tonic, een serum, een dagcreme, een nachtcreme, een specifieke gezichts zonnebrand en oogcreme
Maar de suggestie van Josien_ is wel een optie.
Op zoek naar een goede creme en dan een scrub als ik ook mn haar was. Dat onthoudt ook makkelijker
troi schreef:Ik was mijn huid trouwens alleen savonds met spul, sochtends gaat er alleen een klets water over. Hoe vies kan het worden van slapen?